Jaaaa, daar verheug ik me nu al opquote:Op woensdag 5 april 2006 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Van de zomer heerlijk in combi met Candy Fluff
Ohw sorry. Ik zal het niet meer doen.quote:
Het lijkt me veiliger als ik hier geen antwoord op geef.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!![]()
I rock your socks off, don't I?quote:
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!quote:
Ik had geen drinken in mijn mond hoorquote:
Smiecht! Nog meer dan ik. En ik dacht dat ik erg wasquote:Op woensdag 5 april 2006 22:54 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mail me anders maar. Ik heb nog 3 flessen van 500ml en nog 2 kleintjes van 100ml.
Oooow ja! Dat zeepje uit Rome toch? Daar heb je mij een keer een proefje van gegeven, heb het alleen nog niet gebruiktquote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij moet niet zeuren. Hij wast zich nog steeds met die vuilnisbakkenzeep en trust me, de rotebgeur is héél wat erger dan mijn lieve, zoete SF-luchtje!
Gek zegquote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Oooow ja! Dat zeepje uit Rome toch? Daar heb je mij een keer een proefje van gegeven, heb het alleen nog niet gebruikt![]()
Wellicht wel ja. 't Doet me denken aan hubba-bubba. Alleen als je dat in je haar smeert, geeft het hele andere effecten.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
Het lijkt me veiliger als ik hier geen antwoord op geef.
[..]
Ghehe.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Smiecht! Nog meer dan ik. En ik dacht dat ik erg was.
Ik lieg trouwens. Ik ben wel erger. Ik heb nu nog 2 grote liggen en 2x 250, waarvan 1 bij FF. Plus een grote gaat naar SHE, ligt al apart.quote:
't Wordt hier nu echt erg. Dat je tegen je zeep spreekt, is al erg. Dat je verwacht dat de zeep terugpraat is te erg!quote:
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?quote:
Ik heb nog 2 kleintjes voor mezelf en nog 2 kleintjes voor Ebay of swaps.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik lieg trouwens. Ik ben wel erger. Ik heb nu nog 2 grote liggen en 2x 250, waarvan 1 bij FF. Plus een grote gaat naar SHE, ligt al apart..
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Wordt hier nu echt erg. Dat je tegen je zeep spreekt, is al erg. Dat je verwacht dat de zeep terugpraat is te erg!
Die zijn zo poppig.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:59 schreef debby1973 het volgende:
Mijn collega waarvan de kinderen in de lush times staan!
Hallo, heb eens medelij met een moeder die niet zo op zoet is.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:54 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mail me anders maar. Ik heb nog 3 flessen van 500ml en nog 2 kleintjes van 100ml.
Op zich was dat Campo dei Fiori ook wel een beetje een achterbuurt, dus we hadden het kunnen weten...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?
ehm... neequote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?
Het is gewoon zeepdiscriminatie!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Jadie andere zeepjes roepen altijd, ze willen zo graag dat ik ze gebruik
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |