Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zienquote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik Eef blij heb gemaakt met mijn overblijfsels Hamsterkooizeep en Soap Sod?
Zij vond ze lekker!![]()
![]()
Wat is hamsterkooizeep?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet![]()
whahaha grappigsoap sod snap ik nog wel, die is niet echt heel vies, maar die hamsterkooizeep
Ja, diequote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef debby1973 het volgende:
Wat is Hamsterkooizeep? Banana moon?
quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, daar worden mijn opdrachtgevers vast wild van!
"Shir, vertel meer!"quote:Op woensdag 5 april 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Zo zag mijn haar er vroeger uit als ik geen wax in m'n haar had en vóór ik American Cream gebruikte.
Nu is dat niet meer nodig! Sindsdien geen wax meer nodig, AC is mijn redding.
klinkt bijna als een Tell Sell reclame
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltjequote:
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zien. Zelfde geldt voor de Snow Fairy trouwens
Daar hangen ze onderin de fles.
dankzij ac heb ik juist geen afro.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ultimate is de enige shampoobar waar ik geen jeuk van op m'n kop krijgquote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..Maar ik vind het wel de lekkerste shampoo bar
.
Bij Snowfairy krijg ik ze er nu goed uit, gewoon het flesje een tijdje op zijn kant laten liggen (dan zakt het over de hele zijkant) of heel goed schudden als het niet meer helemaal vol is.
Hmz. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.
Jaaa, je integratie zal probleemloos verlopenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffectquote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef Shirley het volgende:
Ik gebruik Snowfairy eigenlijk alleen nog maar voor m'n haar.
Hmz. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffect.
Kloptquote:Op woensdag 5 april 2006 22:47 schreef Vava het volgende:
Als Snow Fairy in mijn haar zit ruik ik het wel extra lang
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!quote:
SF is evil stuff.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef debby1973 het volgende:
Bedankt Muus. Altijd leuk om te weten.![]()
En ik ben een beetje uitgekeken op snowfairy en ik heb nog een aardige voorraad staan.
Jij bent ook blij met die info hè? Ja hè? Ik wéét het gewoon.quote:
ja! die zal ik morgen gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Klopt
17 Cherry Lane blijft ook zo lang hangen, maar die doe je dan weer niet in je haar.
Zonde? Neuh... de combi met AC maakt m'n haar gewoon perfect! Dat zal balen worden als het op is..dan moet ik weer wat anders vinden.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zonde! Niets beter dan het totale kauwgomballeneffect.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
SF is evil stuff..
Hier ook nog ladingen aanwezig voor mini-MUUS, want het kind is nog zuunig met het gebruiken ervan ook.
Tijdens het douchen... die luft.... Hoewel ze daarna wel ruikt zoals ze hoort te ruiken, als een snoeperig kleutertje.
. The stuff's just not for mommy.
I will never give up mij SF!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik geen afrokapsel, XcUZ_Me geen SF. Deal!
Dat is een hele mooie TVP Muus.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef MUUS het volgende:
Ze doen ook nieuwe stickers op de zeep, omdat de zeep krimpt en dus minder gaat wegen. Dat schijnt al in één nacht te gebeuren en daarom liggen er ook nooit zoveel al afgesneden stukken zeep op de grote blokken.
Dat heeft een werkneemster van Lush ooit eens verteld.
Is dat interessante info, MUUS?
Nee, niet echt, maar ik wilde het toch even kwijt..
Lief.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef debby1973 het volgende:
Muus, mocht je zonder SF zitten dan geef maar een gil.
Je kent me veel te goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:50 schreef MUUS het volgende:
Jij bent ook blij met die info hè? Ja hè? Ik wéét het gewoon..
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Van Snowfairy krijg ik lekker zacht haar
En het ruikt wel lekker als het subtiel is...
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dus mijn 26-jarige vriendin ruikt naar een snoeperig kleutertje? Poepig!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |