Het maakt je haar echt zacht, helemaal klitvrij voor dagen hier! Veel fijner dan AC vind ik.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:19 schreef debby1973 het volgende:
Veganese heb ik dus nog nooit geprobeerd. Wordt je haar daar doorkambaar van?
Ja flesje heb ik welquote:Op woensdag 5 april 2006 22:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij stinkt wel een beetje, maar werkt uitstekend! Hij is ook erg fijn in de combi met BIG.
Heb je dan ook iets van een flesje om het in te doen? Anders moet ik die nog even regelen!
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!quote:
Dat wordt weer foto-waardig!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja flesje heb ik welen mijn moeder heeft Big, dus met mijn nieuwe kapsel zal het wel goed komen dan
![]()
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja flesje heb ik welen mijn moeder heeft Big, dus met mijn nieuwe kapsel zal het wel goed komen dan
![]()
Ja, mijn haar mag juist wel weer iets slapper worden.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!
thanks my dear.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
Boobtube was eenmalig volgens mij. maar het is allen ter versteviging toch? Ik zou dan toch lekker voor de Biodermal gaan hoor San.
Nee geen slappe hap hoor! Daar doen we niet aan, gewoon een volle bosquote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ietsjes... maar niet zoals bijvoorbeeld de A.C. Maar ja, dan zou het ook weer een slappe hap worden en dat willen we nou juist niet!
Je hebt veel te weinig haar om het "big" te krijgenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?
Hmm... ik zal het binnenkort proberenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is het door Big dat ik een afro-kapsel krijg dan?
Als het er weer ontploft uitziet en je collega's je raar aankijken weet je genoeg he?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik zal het binnenkort proberenmet Veganese en Big en mijn nieuwe kapsel
op de foto en je weet het
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt veel te weinig haar om het "big" te krijgen.
Ja, moet wel even opletten dat er geen regen op komst is danquote:Op woensdag 5 april 2006 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als het er weer ontploft uitziet en je collega's je raar aankijken weet je genoeg he?
Fotoquote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!
Dan moet je geen Big gebruikenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag anders best weer eens naar de kapper... Maar als ik dat moment kan uitstellen met een slap-haar shampoo, graag!
Ok, goed dat ik het weet. Ultimate shine kan geen kwaad?quote:
En anders:quote:Op woensdag 5 april 2006 22:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, moet wel even opletten dat er geen regen op komst is dan![]()
Foto?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef debby1973 het volgende:
Ben wel erg nieuwsgierig hoe mijn haar er uit zal zien als ik big gebruik. Ik denk zoals Diana Ross in de jaren 80.
Nee, die kan primaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ok, goed dat ik het weet. Ultimate shine kan geen kwaad?
Dan kan ik er nog twee nachtjes over slapen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef PeRi het volgende:
En bevestigd: Boobtube is echt eenmalig verkrijgbaar vrijdag, forum only.
Proefje sturen?quote:
Niks voor jou?quote:
Ik was laatst ook bij de Lush, een tijdje voor sluitingstijd, en daar haalden ze gewoon de papiertjes van de ingepakte stukjes zeep af. Denk dat er dan de volgende dag weer nieuwe om gaanquote:Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
Vooral dat "meer" doet 't mquote:
Wist je trouwens al dat ik Eef blij heb gemaakt met mijn overblijfsels Hamsterkooizeep en Soap Sod?quote:
Hmz...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:33 schreef debby1973 het volgende:
[afbeelding]
denk dat mijn haar er zo uit zou zien.![]()
Ultimate Shine is goedquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hmz...
* Duvel laat de Big voorlopig even staan.
Waar komen al die lange krullen dan ineens vandaanquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hmz...
* Duvel laat de Big voorlopig even staan.
Oh ja, daar worden mijn opdrachtgevers vast wild van!quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
ojaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |