quote:
Op woensdag 5 april 2006 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:Wisten jullie trouwens al dat Lush de boel ook behoorlijk weet te neppen?
Mijn schoonzusje kwam laatst vlak voor sluitingstijd de Lush binnen en toen zag ze dat de verkoopsters van alle stukken voorverpakte zeep de stickers aan het verwisselen waren! Dus de zepen die al klaar lagen voor verkoop, werden van een nieuwe sticker voorzien voor de volgende dag, zodat het leek alsof 't de dag ervoor verpakt zouden zijn.
Raar hoor!
Ik was laatst ook bij de Lush, een tijdje voor sluitingstijd, en daar haalden ze gewoon de papiertjes van de ingepakte stukjes zeep af. Denk dat er dan de volgende dag weer nieuwe om gaan
![]()
Sowieso pak ik meestal een niet-ingepakt stuk, dan kan ik zien hoe het er uit ziet
![]()
Net lekker weer gedoucht met Hybrid, The Olive Branch en natuurlijk Milky Bar omdat ik straks lekker ga slapen. Het is zo lekker om daar dan mee te douchen
![]()
En na de douche wat Skin Sin, ik kan toch niet echt aan de geur wennen daarvan
![]()
Mijn Nivea-creme vind ik lekkerder
![]()
en nog wat Helping Hands op mijn handen, die vind ik wel redelijk fijn
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.