Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zienquote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ultimate Shine is goed
Krijg je lekker glitters
Dat wist ik nog nietquote:Op woensdag 5 april 2006 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat ik Eef blij heb gemaakt met mijn overblijfsels Hamsterkooizeep en Soap Sod?
Zij vond ze lekker!![]()
![]()
Wat is hamsterkooizeep?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet![]()
whahaha grappigsoap sod snap ik nog wel, die is niet echt heel vies, maar die hamsterkooizeep
Ja, diequote:Op woensdag 5 april 2006 22:38 schreef debby1973 het volgende:
Wat is Hamsterkooizeep? Banana moon?
quote:
Zeker wetenquote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, daar worden mijn opdrachtgevers vast wild van!
"Shir, vertel meer!"quote:Op woensdag 5 april 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]!
Zo zag mijn haar er vroeger uit als ik geen wax in m'n haar had en vóór ik American Cream gebruikte.
Nu is dat niet meer nodig! Sindsdien geen wax meer nodig, AC is mijn redding.
klinkt bijna als een Tell Sell reclame
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltjequote:
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..quote:Op woensdag 5 april 2006 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die verstoppen zich bij mij vooral in de U.S. en laten zich niet in mijn haren zien. Zelfde geldt voor de Snow Fairy trouwens
Daar hangen ze onderin de fles.
dankzij ac heb ik juist geen afro.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Je ziet het wel zitten? Zo'n schattig afrokapseltje
Ultimate is de enige shampoobar waar ik geen jeuk van op m'n kop krijgquote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Elefes het volgende:
[..]
Bij Ultimate Shine zie ik er ook niets van terug helaas..Maar ik vind het wel de lekkerste shampoo bar
.
Bij Snowfairy krijg ik ze er nu goed uit, gewoon het flesje een tijdje op zijn kant laten liggen (dan zakt het over de hele zijkant) of heel goed schudden als het niet meer helemaal vol is.
Hmz. Ik ben tegen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:42 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat mijn liefhebbende vriendin er ook heel blij moet zijn, en dat het bijdraagt aan mijn integratie in mijn wijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |