Ik vond het zo'n schattig pleintjequote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Op zich was dat Campo dei Fiori ook wel een beetje een achterbuurt, dus we hadden het kunnen weten...
Ik hou wel een fles apart voor je. Heb het besteld in Engeland dus ze waren een stukje goedkoper dan hier in Nederland. Dus mocht je het over een tijdje toch willen hebben dan mail maar.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo, heb eens medelij met een moeder die niet zo op zoet is..
Hoewel, Sympathy for the skin en Silky Underwear vind ik dan wel weer goddelijk.. Maar da's zwoel zoet en niet in-your-face-kauwgomballen-gesmolten-Barbie-zoet en da's toch een heel verschil.
Maar ik kan dit voorlopig ff niet doen, deb, want ik ben bezig met mijn nieuwe huis en geld voor dit soort dingen heb ik nu dus niet. Helaasch.. Wel heel lief van je.
.
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
in-your-face-kauwgomballen-gesmolten-Barbie-zoet
Ojee! Straks wordt er nog een aanklacht tegen me ingediendquote:
Ooooh, ik bedenk me ineens dat ikquote:Op woensdag 5 april 2006 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je houdt niet zo van de geur van huisvuil, vermengd met rotting en poepluiers?
Ja klopt!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, ik bedenk me ineens dat ikvrijdag
dat glitterding van jou eens kan gebruiken
*zoekt plaatje*
[afbeelding]
Shimmy shimmy was het toch?
Jaquote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef Elefes het volgende:
Al weer bijna een topic vol.. Op dit tempo zitten we over twee weken aan de 200
Ik had nog geen gelegenheid gehadquote:Op woensdag 5 april 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja klopt!!!
Ik smeer me voor de gelegenheid wel in met een van mijn glitterdingen.
Vind je het gek met al dat geslowchat.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:04 schreef Elefes het volgende:
Al weer bijna een topic vol.. Op dit tempo zitten we over twee weken aan de 200
Hmmm.... ik twijfel nog... Ik ga dénk ik voor HITWKquote:Op woensdag 5 april 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik had nog geen gelegenheid gehad
maar nu een hele goede
En het past ook goed bij mn voorgenomen outfit voor die dag
Verder gaat het denk ik Karma worden
Ook toen het slowchatten nog niet aan de orde was?quote:
Een en al Lush.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook toen het slowchatten nog niet aan de orde was?
quote:Op woensdag 5 april 2006 23:02 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik hou wel een fles apart voor je. Heb het besteld in Engeland dus ze waren een stukje goedkoper dan hier in Nederland. Dus mocht je het over een tijdje toch willen hebben dan mail maar.
Geven?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
![]()
Gesmolten barbie!
Geef haar dan ook eens een flesje Happy Hippy of Sonic Death Monkey!
Ehm neequote:Op woensdag 5 april 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ruby Red Slippers zou ik ook niet doen.
Mooi portret!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:09 schreef MUUS het volgende:
[..]!
[..]
Geven?
We hebben het hier over het dametje die de Lush verkoopster met een opgetrokken wenkbrauw aankeek toen die wel erg aandrong dat ze Candy Fluff moest nemen, omdat dat zo lekker zoet was. Mevroi had na lang snuffelen namelijk al bedacht dat ze Bare Naked Lady wilde hebben en die stuiterende verkoopster kon lullen tot ze een ons woog, maar die Candy Fluff ging mooi niet met mini-MUUS mee naar huis.
Geven is geen optie, deze kleuter bepaalt zelf wat ze op haar lijfje blieft en niemand kan haar op andere gedachten brengen.
't Is net d'r moeder..
Note to self: niet té enthousiast smeren vrijdagquote:Op woensdag 5 april 2006 23:13 schreef MUUS het volgende:
Shimmy Shimmy ruikt ook lekker.. Maar die glitters.
.
Ik dacht ooit eens dat die glitters niet zo zouden opvallen en smeerde me vrolijk in voor een avondje stappen. Ik ben goftedomme die kroeg nog niet in en de hele bende had al commentaar: "Zo zo, sinds wanneer ben jij van de glitters?"
Kijk ik naar beneden, glimt mijn hele tietpartij de kroeg tegemoet..
Note to self: nooit meer iets van die kleine aanraken, ook niet als het wel lijkt mee te vallen wat de glitters betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |