abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36672561
quote:
Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Leegle het volgende:
Zijn er inmiddels ook al verslaafden met 100 Lush-producten?
Ehm. 108 op het moment. *schaam* en ik ben er trots op
Het zijn er trouwens weleens meer geweest.
Sanity is (not) statistical
  woensdag 5 april 2006 @ 14:06:47 #52
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36672676
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:03 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ehm. 108 op het moment. *schaam*
Je hebt ze serieus zitten tellen?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36672771
Ik heb even geteld in mijn lijstje dat op het forum staat. Dat gaat wat sneller dan al die doosjes openhalen.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:12:08 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36672900
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb even geteld in mijn lijstje dat op het forum staat. Dat gaat wat sneller dan al die doosjes openhalen.
Je brengt me op een idee

*lijstje zoekt*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36672985
quote:
Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:

[..]

Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!
En je krijgt die glitters bijna niet meer van je af. Een scrubbeurt meteen na het bad en twee dagen later vond ik nog steeds glitters overal
quote:
Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ok duidelijk wat het wordt dus Ik heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is. Ik verwen mijn voeten graag, maar het houdt een keer op
Is die Each Peach niet té citroenig dan?

Thanks
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vinden . Beetje zoetig is het, en er zitten glitters in bij mij (niet heel veel, en niet echt zichtbaar op je huid ).
Ik vind 'm lekker (maar het blijft natuurlijk persoonlijk... Waar hou je nog meer van bij de Lush?)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_36673163
Ik wou dat m'n ouders weer eens weggingen. Dan kon ik weer stiekem Lush kopen en er weer eens een foto van maken.

(Ok, dat klinkt enorm triest haha).
  woensdag 5 april 2006 @ 14:27:44 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36673457
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Maeghan het volgende:
Ik wou dat m'n ouders weer eens weggingen. Dan kon ik weer stiekem Lush kopen en er weer eens een foto van maken.

(Ok, dat klinkt enorm triest haha).
Ik moest hier echt hard om lachen !

Ik heb 102 Lushproducten, maar daarbij zitten ook dingen meegeteld die al op zijn of weggegeven en proefjes... Dus het nettototaal is minder .
pi_36673607
Ik heb het nog nooit geteld.. Maar aangezien ik nu eigenlijk huiswerk moet doen, en aan opdrachten werken (die overigens volledig onduidelijk zijn) ga ik toch maar eens tellen
Ik heb van de week al mijn Lush list gemaakt op de computer, met een mooie opmaak enzo....
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_36673649
51 producten, met de toilettas en 3 shampoo blikjes meegeteld, en alles geteld wat ik geprobeerd heb of gehad heb en nu nog heb....
Dan ben ik nog een beginner vergeleken met de rest hier .
pi_36673666
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik moest hier echt hard om lachen !

Ik heb 102 Lushproducten, maar daarbij zitten ook dingen meegeteld die al op zijn of weggegeven en proefjes... Dus het nettototaal is minder .
Nee, ik heb alleen de dingen geteld die ik nu heb. Op jouw manier kom ik op 145. Maar ik had dus wel voor die 108 ook mijn 7 Hollywood BSS meegeteld. En mijn 2 Eggsnogs, 3 Snowcakes en 2 Angel's Delights. =)

Ja, mijn ouders willen naar Tsjechië, dus gaan jullie mij maar helpen hopen dat het daar weer droog gaat worden.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:33:59 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36673694
Een goed excuus om weer wat te kopen Elefes!
pi_36673843
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een goed excuus om weer wat te kopen Elefes!
Ik ben maandag nog bij de Lush geweest

Haha, maar goed, ik moet toch voor 30 juni mijn kortingsbon nog gebruiken En ik wil nog Fair Trade Foot Lotion hebben voor de zomer! En nog meer Cereology, en er komen nog nieuwe producten..
Voor je het weet zit ik aan de 200 .
  woensdag 5 april 2006 @ 14:39:01 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36673909
Oh my... Als ik alle producten tel die ik nu nog heb (incl. proefjes en meerdere exemplaren van 1 product) kom ik op 104 .
  woensdag 5 april 2006 @ 14:40:11 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36673951
Elefes: Ik heb hier nog een stuk Cereology liggen waar ik niks mee doe. Interesse? Ik vind 'm namelijk niet zo lekker .

Ik heb ook nog 1 ongebruikt stuk, maar die gaat naar de moeder van Vava .
pi_36674226
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef Elefes het volgende:
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vinden . Beetje zoetig is het, en er zitten glitters in bij mij (niet heel veel, en niet echt zichtbaar op je huid ).
Ik vind 'm lekker (maar het blijft natuurlijk persoonlijk... Waar hou je nog meer van bij de Lush?)
Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).

Dus ja, vandaar.

en ik heb nog steeds geen salaris óf de overschrijving van mijn spaarrekening binnen. Had maandag al hier moeten zijn.. Postbank
pi_36674790
Coolaulin is <3
jammer alleen dat het niet heel geweldig bij m'n haar past

Als je van subtielere luchtjes houdt is Alkmaar mss. wat voor je =)
pi_36675109
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).

Dus ja, vandaar.

en ik heb nog steeds geen salaris óf de overschrijving van mijn spaarrekening binnen. Had maandag al hier moeten zijn.. Postbank
Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberen
pi_36675126
Alkmaar klinkt wel heel erg bloemig en sterk. Maar dat is hij dus niet?
pi_36675158
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Elefes het volgende:

[..]

Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberen
Oeh, dat zou wel héél lief zijn!
pi_36675177
quote:
Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is.
Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcreme
pi_36675241
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Alkmaar klinkt wel heel erg bloemig en sterk. Maar dat is hij dus niet?
Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.

Hot Milk is trouwens ook niet erg sterk, mss is dat wat voor je? Daar heb ik evt. wel een proefje van voor je, als je dat wilt mag je ff mailen naar carmensandiego @ hotmail met als onderwerp lush.
pi_36675381
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Leegle het volgende:

[..]

Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcreme
Ik heb Totally Nutty van Freeman (Shea Butter Heel Cream, For toe-tally Happy Feet ). Ruikt naar kokos en is echt heel lekker. Ik doe aan Afrikaans dansen, en dat is 1,5 uur achter elkaar op je blote voeten dansen. Draaien, springen. Ik snap dat dat in Afrika prima gaat, op dat zand, maar niet op een harde betonnen vloer dus.. Prima voor eelt, droge voeten, scheuren, blaren, etc. Lekker dikke klodder op mijn voeten voor het slapen gaan en 's morgens heb ik heerlijk zachte voeten.

Ik klink zo net een slechte reclame

Owja, ik heb het bij de V&D vandaan, groene tube.
pi_36675454
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.

Hot Milk is trouwens ook niet erg sterk, mss is dat wat voor je? Daar heb ik evt. wel een proefje van voor je, als je dat wilt mag je ff mailen naar carmensandiego @ hotmail met als onderwerp lush.
Ok, klinkt goehoed

Ja Hot Milk klinkt erg lekker, maar ik heb geen bad

17 Cherry Tree Lane lijkt me ook wel lekker.. Godzijdank heb ik nog geen geld, want ik kan nog helemaal niet kiezen!
pi_36675684
Sorry, ik bedoel niet Hot Milk, ik bedoel Milky Bar. Die ruikt min of meer hetzelfde. Dus mail me effies, dan stuur ik je een stukje. Ik heb zoveel zeep dat het toch amper op komt. =)
pi_36675702
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

Favoriet bij mij zijn de Snow Fairy, de Snowcake, HIWTK en de Olive Branch .
GMTA! Al wil ik Rockstar er even bij toevoegen.
Back in business.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')