Ehm. 108 op het moment. *schaam* en ik ben er trots opquote:Op woensdag 5 april 2006 11:24 schreef Leegle het volgende:
Zijn er inmiddels ook al verslaafden met 100 Lush-producten?
Je hebt ze serieus zitten tellen?quote:
Je brengt me op een ideequote:Op woensdag 5 april 2006 14:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb even geteld in mijn lijstje dat op het forum staat. Dat gaat wat sneller dan al die doosjes openhalen.
En je krijgt die glitters bijna niet meer van je af. Een scrubbeurt meteen na het bad en twee dagen later vond ik nog steeds glitters overalquote:Op woensdag 5 april 2006 00:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Christmas Carol! Die veroorzaakt een glitterbad, dus weet wat je te wachten staat!
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vindenquote:Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ok duidelijk wat het wordt dusIk heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is. Ik verwen mijn voeten graag, maar het houdt een keer op
![]()
Is die Each Peach niet té citroenig dan?
Thanks![]()
Ik moest hier echt hard om lachenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:19 schreef Maeghan het volgende:
Ik wou dat m'n ouders weer eens weggingen. Dan kon ik weer stiekem Lush kopen en er weer eens een foto van maken.
(Ok, dat klinkt enorm triest haha).
Nee, ik heb alleen de dingen geteld die ik nu heb. Op jouw manier kom ik op 145. Maar ik had dus wel voor die 108 ook mijn 7 Hollywood BSS meegeteld. En mijn 2 Eggsnogs, 3 Snowcakes en 2 Angel's Delights. =)quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hard om lachen!
Ik heb 102 Lushproducten, maar daarbij zitten ook dingen meegeteld die al op zijn of weggegeven en proefjes... Dus het nettototaal is minder.
Ik ben maandag nog bij de Lush geweestquote:Op woensdag 5 april 2006 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een goed excuus om weer wat te kopen Elefes!
Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).quote:Op woensdag 5 april 2006 14:14 schreef Elefes het volgende:
Het is wel echt citroen, maar niet echt dat zure. Ik vind het erg lekker, terwijl ik eerst dacht de citroendingen helemaal niet zo lekker te vinden. Beetje zoetig is het, en er zitten glitters in bij mij (niet heel veel, en niet echt zichtbaar op je huid
).
Ik vind 'm lekker(maar het blijft natuurlijk persoonlijk... Waar hou je nog meer van bij de Lush?)
Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb hier alleen Big, Coolaulin en Amazonidinges. Big is vies, Coolaulin te sterk en die Amadinges ruikt naar wierrook (beetje oma-achtig). Ben dus nog niet lyrisch! Ik haat sterke geuren en lavendel. En ik wil gewoon eens wat anders dan parfum. En iets lekker zomers (omdat de kou volgens mij nooit meet uit mijn botten gaat).
Dus ja, vandaar.
en ik heb nog steeds geen salaris óf de overschrijving van mijn spaarrekening binnen. Had maandag al hier moeten zijn.. Postbank![]()
![]()
Oeh, dat zou wel héél lief zijn!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hmm ja het is moeilijk te zeggen. Ik zou je wel een proefje kunnen sturen, als je wilt? Kun je het eerst uitproberen
Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcremequote:Op woensdag 5 april 2006 07:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik heb al een smeersel voor mijn voeten die echt heerlijk is.
Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:07 schreef Evil-Cherry het volgende:
Alkmaar klinkt wel heel erg bloemig en sterk. Maar dat is hij dus niet?
Ik heb Totally Nutty van Freeman (Shea Butter Heel Cream, For toe-tally Happy Feetquote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Leegle het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar wat heb je dan voor je voeten? Ik ben zelf nl niet zon fan van mint, maar wel op zoek naar een lekkere voetcreme
Ok, klinkt goehoedquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nee, veel mensen vinden zelfs dat ie nergens naar ruikt, zo subtiel is ie. Dat vind ik dus totaal niet, hij is heel erg zacht, romig en subtiel bloemig. En geen lavendel =) Daar houd ik ook absoluut niet van. Ik heb helaas geen ongebruikt stuk meer liggen, anders zou ik je wel een proefje sturen.
Hot Milk is trouwens ook niet erg sterk, mss is dat wat voor je? Daar heb ik evt. wel een proefje van voor je, als je dat wilt mag je ff mailen naar carmensandiego @ hotmail met als onderwerp lush.
GMTA!quote:Op woensdag 5 april 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Favoriet bij mij zijn de Snow Fairy, de Snowcake, HIWTK en de Olive Branch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |