F5quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef witste het volgende:
VERVERSKNOPJE RECHTS ONDERIN GRAAG!!!!
Ik verveel me niet zit te wachten op de eerste ruzie.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:51 schreef CartWOman het volgende:
Hier naar kijken gaat me nu al vervelen
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het zal zeker knap zijn maar ik denk toch dat ze het halengewoon goed samenwerken en dat loopt de boel wel ok
ik wil haar gezicht weleens zien als BB omroept dat ze ook de verstopte drank en sigaretten in moet leverenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:53 schreef Falco het volgende:
Op zich is het niet erg dat deze weekopdracht mislukt. Dan leven die bewoners ook weer eens op rantsoen, anders worden het helemaal van die verwende nesten. En ik zou graag Dido wel willen zien hoe ze dan helemaal gek wordt!
Ik 5 minuten. Lieske moet wieberen denk ik, omdat BB Tanja niet laat gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Heeft iedereen zijn nominatievoorspelling al af?
Nominatie voorspellingen 22/9/05
Ben er bijna een half uur mee bezig geweest
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog foutquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De personen die iedere keer 1 vel van de stapel moeten pakken, pakken echt wel een keer perongeluk 2 vellen... En dan is het
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef Bocaj het volgende:
Als ze het niet halen dan zitten ze toch nog steeds op 50 euro pp per week
Wat is noodrantsoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Roel beaamt dit nu..quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef scanman01 het volgende:
Ze moeten er gewoon 20 per minuut doen
Paar pakjes shag, geen alcohol en zelf brood bakken en beperkt beleg dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is noodrantsoen(Alles behalve drank en sigaretten?)
Voor tanja veel groente en geen spaagghettttiquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:56 schreef b0ng het volgende:
[..]
als ze het niet halen krijgen ze nood rantsoen.
Ze doen gewoon een zooitje steekproeven denk ik. Ze kunnen ook gewoon zonder natellen de opdracht mislukt noemen, want dit kun je niet foutloos doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:55 schreef BONG4002 het volgende:
Dan heeft BB een flinke taak als ze alles gaan nachecken, mss maakt BB onterecht wel een fout en rekenen ze de opdracht alsnog fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |