quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Jemig, je mist toch wel wat hoor, als je alleen naar de streams kijkt. Er is dus duidelijk heel wat gefriemeld onder de dekens en volgens mij ook echt gezoend! En wat was/is Dido een jaloers wicht!!!!
Sorry, nu weer on topic.
hoort zich aan als engelenzang hoorquote:Op maandag 19 september 2005 20:18 schreef teamlead het volgende:
pfff.. geluid uit.. chantal kan ik ff niet aanhoren nu
Ze wil zo graag haar verhaal kwijt, dat ze het veel te snel en totaal niet logisch verteld, waardoor de essentie totaal wegvalt.quote:Op maandag 19 september 2005 20:27 schreef Pinball het volgende:
Lieske's 'verhalen' duren altijd nét te lang om de groep te kunnen boeien. Deze was op het randje
Vandaag niets gemerkt anders van enige jaloezie richting Lies of Linda, integendeel zelfsquote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Jemig, je mist toch wel wat hoor, als je alleen naar de streams kijkt. Er is dus duidelijk heel wat gefriemeld onder de dekens en volgens mij ook echt gezoend! En wat was/is Dido een jaloers wicht!!!!
Sorry, nu weer on topic.
quote:Op maandag 19 september 2005 20:28 schreef Day het volgende:
Ze wil zo graag haar verhaal kwijt, dat ze het veel te snel en totaal niet logisch verteld, waardoor de essentie totaal wegvalt.
Noem mij dan maar weer naief, maar ik geloof beslist niet dat er iets is gebeurd. Misschien wat geknuffeld, maar verder niets. Ik neem namelijk niet aan dat Roel én Lieske daar keihard over gaan liegen. En Lieske's breeduit lachende gezicht in beeld toen ze zag dat Roel met Linda tongde, versterkt dat nog.quote:Op maandag 19 september 2005 20:13 schreef Day het volgende:
Sorry, nu weer on topic.
Pas maar op dat Gert het niet hoortquote:Op maandag 19 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
Het nieuwe braakmiddel, nu te koop bij drogist en apotheek: DIDO !
Succes verzekerd![]()
![]()
Het feit dat ze er bij elke gelegenheid die ze krijgt over praat, zegt genoeg.quote:Op maandag 19 september 2005 20:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Vandaag niets gemerkt anders van enige jaloezie richting Lies of Linda, integendeel zelfs
Ze verwijt hen dan ook niets, ze verwijt Roel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |