Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.quote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef flugeltje het volgende:
Linda blijft maar denken dat Bart haar vriendje is.... Bart heeft op een weblog aangegeven dat ze dus géén relatie hebben. Alleen dat ze een goeie band hebben gekregen een maand voor Linda het huis inging. Is best wel zielig voor Linda eigenlijk.
Nou, zaterdagavond kreeg ik toch wel ff het idee dat ze Bart behoorlijk serieus neemt.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.
De heren zijn het gewoon vergetenquote:Op maandag 19 september 2005 13:27 schreef Lienekien het volgende:
De heren moesten toch gaan schoonmaken?
Delfzijl heeft een strandquote:Op maandag 19 september 2005 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee daar heb je geen stranden, daar loopt de Waddendijk.
[afbeelding]
moeilijk te zeggen, omdat chantal zich ermee bemoeide.quote:Op maandag 19 september 2005 13:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, maar zo heel serieus doet ze dr ook weer niet over heb ik het idee.
quote:Op maandag 19 september 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Linda: 'Als ik mezelf in iemand zou kunnen verplaatsen, zou ik iemand willen zijn die de hele dag vrij is en dan zou ik de hele week Big Brother gaan zitten kijken'.
Ze wil op óns lijken
kwestie van tijd en linda ligt te seksenquote:Op maandag 19 september 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
Linda over Bart: 'hij kent mij, hij weet toch dat ik met iedereen loop te hoeren en te sloeren'...
Alleen áls ze haar duidelijk maken hoe Bart hun 'relatie' ziet.quote:Op maandag 19 september 2005 13:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
kwestie van tijd en linda ligt te seksen
quote:"Even voor de duidelijkheid, die opmerking was niet van mij, maar van iemand die onder mijn naam zit. Tuurlijk vind ik Linda geen kutwijf!! Linda is gewoon een top meid en gaat het nog lang uithouden daar!
Verder wil ik even zeggen dat wij officieel helemaal geen relatie hebben, maar dat we gewoon erg close waren 'n maand voordat ze vertrok. Ik vind het helemaal niet erg dat ze gezoend heeft met Roel als mensen dat soms denken."
Ik ook, maar ik heb nu een week vakantie... (Linda had het slechts over een week)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |