boodschappen weer inleverenquote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
Er komt een behoorlijke sanctie aan.
Vaas stuk, bier flesje over de schutting, fluisteren
Daarom mag Menno ook niet herhalen wat ze heeft gezegd. Dat ze genoten heeft van z'n piemel.quote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef Rianne84 het volgende:
dido vindt het beschamend dat ze pas opbeurt als ze een sigaret en wijn heeft
quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ik dacht dat we hier commentaar op de Live streams gaven![]()
Er komt een groep sanctie is veel leuker.quote:Op zondag 18 september 2005 14:19 schreef flugeltje het volgende:
Roel krijgt straks een 'gesprek' met BB... Die gaat zo ontzettend op z'n falie krijgen. (ze moeten natuurlijk op Hummie wachten om de 'sanctie' te bespreken)
een utrechtse studentjequote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
dido heeft een dagboek over mannen met achterin een scorelijst
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?quote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
Volgens mij denkt Tanja haar vadervoorhetkindje gevonden te hebben.quote:
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.quote:Op zondag 18 september 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarom mag Menno ook niet herhalen wat ze heeft gezegd. Dat ze genoten heeft van z'n piemel.
![]()
![]()
BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indrukquote:Op zondag 18 september 2005 14:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voorlopig hoe ik hem toch even zo
zou het echt? tot nu toe is BB erg vriendelijk vind ikquote:Op zondag 18 september 2005 14:18 schreef regenworm het volgende:
fluisteren mag nietquote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?![]()
Het is fluisteren zodra de regie het niet meer kan verstaan.quote:Op zondag 18 september 2005 14:23 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
Die eerste 2 kan ik inkomen, maar een sanctie voor fluisteren? Bovendien, wat valt er onder fluisteren, zachtjes praten mag wel?![]()
Ja, maar toen had ze het inderdaad al té vaak gezegdquote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.![]()
Na de eerste indruk lijkt me niet meer echt van toepassing in zake deze...quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
BB5 - Favorieten-lijstjes na de eerste indruk
Deze opmerking kwam die voor of na dat dido zijn dikke pik had gezien.quote:Op zondag 18 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze schijnt ook te hebben gezegd dat ze drijfnat van hem werd. Later maakte ze ervan dat ze bedoelde dat het van het water in de jacuzzi kwam.![]()
Oh, sorryquote:Op zondag 18 september 2005 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Na de eerste indruk lijkt me niet meer echt van toepassing in zake deze...
Dan vind ik dat de regie het geluid van de streams wel eens mag nakijken, ik hoor ze anders vaak genoeg 'fluisteren'quote:Op zondag 18 september 2005 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is fluisteren zodra de regie het niet meer kan verstaan.
Als je langer dan 2 uur nuchter bent moet je eruitquote:Op zondag 18 september 2005 14:27 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Ik merk al weer dat drank de meeste sfeer in het huis brengt, ik stel dan ook voor dat Talpa komt met: Big Party, eigenlijk hetzelfde als BB, maar dan met massa's drank en luide muziek![]()
Misschien ergens in de badkamer wat coke en XTC verstoppen
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker rot op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
Darling, deze verschuiving in favorieten is een reactie op de livestreams dus lijkt me prima gepast.quote:Op zondag 18 september 2005 14:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
In dat geval: kanker op met je kutlijstje, dit is "Reageer op: Commentaar op de streams deel 249"![]()
Beter?
Dido lijkt me idd wel het typje dat mensen via msn gaat zitten opgeilen, maar als het er op aankomt niet thuis geeftquote:Op zondag 18 september 2005 14:30 schreef Kokstra het volgende:
BREAKING NEWS
Dido vindt MSN leuk. Menno heeft iedereen geblokkeerd.
Tot zover dit bulletin.
hij is LIEFFFFquote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat Tanja het beste Ralph als bevallingsmaatje kan pakken. Wat is die kerel gek van kinderen zeg...
Die Roel tochquote:Op zondag 18 september 2005 14:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ingrid stroopt haar slipje af onder haar badjas en roel probeert er via de spiegel een glmps van op te vangen.
soms?quote:Op zondag 18 september 2005 14:37 schreef TRiXeS het volgende:
Die Rob kan ook soms vreselijk zeiken zeg...
Knurkie is het HEEL graag met Flugeltje eensquote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Dido maakt zichzelf écht druk... hhahaha
* flugeltje denkt trouwens dat fokking you, eerder focking hoer zal zijn geweest.
je nieuws submit over Ralph is verwerktquote:Op zondag 18 september 2005 14:36 schreef flugeltje het volgende:
Dido maakt zichzelf écht druk... hhahaha
* flugeltje denkt trouwens dat fokking you, eerder focking hoer zal zijn geweest.
tanja weet daar natuurlijk alles vanquote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Het was gewoon een geilheidskus"
Tanja: "Een geil grapje, laten we het daar op houden"
haha... Ik heb er meteen een screensaver voor m'n gsm van gemaakt...quote:Op zondag 18 september 2005 14:39 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
je nieuws submit over Ralph is verwerkt
Dido tja wat kan ik zeggen![]()
"sprak de plank"quote:Op zondag 18 september 2005 14:43 schreef MissTiger het volgende:
Dido "ik begin een dikke buik te krijgen"
In bezopen toestand een fles over de schutting gegooid.quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat heeft Roel nou gedaan??
quote:Op zondag 18 september 2005 14:44 schreef MissX het volgende:
Ze is vannacht in het bubbelbad gewoon bezwangerd van Menno door al dat zaad wat daar in rond dreef
en rob ondertussen maar volhouden dat de andere bewoners nog nooit iets hebben meegemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 14:53 schreef Pinball het volgende:
Elke keer als ik hoop dat de "Weet je wat ik heb meegemaakt?"-verhalen op zijn heeft Dido er nog eentje over
Welke billen?quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
Roel tegen Dildo: "Je billen worden niet zo mooi van die onderbroek die je aanhebt"
Toch was Dido's antwoord ook wel OK: "Dan kijk je toch lekker niet."quote:Op zondag 18 september 2005 14:55 schreef teamlead het volgende:
Roel tegen Dildo: "Je billen worden niet zo mooi van die onderbroek die je aanhebt"
Is vast weer over nagedachtquote:Op zondag 18 september 2005 14:58 schreef BBscanner het volgende:
De IJs-Koningin doet een schoonheids slaapje![]()
[afbeelding]
Haar rug loopt gewoon door. Geen enkele verdikking te zien volgens mijquote:Op zondag 18 september 2005 15:00 schreef AMDFreak het volgende:
[..]
Het zijn wel echte sexy mannen billen he ;P
Strike the Pose!quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
Pose armen omhoog: Dido
[afbeelding]
Didoos zweet op die foto gadverddddamme!quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido heeft maar 1 uitstulping aan d'r lijf en dat is d'r neus. Die overigens dezelfde vorm heeft als haar lijf: lang en dun.quote:Op zondag 18 september 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Haar rug loopt gewoon door. Geen enkele verdikking te zien volgens mij
Roel kijkt er lachend naarquote:Op zondag 18 september 2005 15:03 schreef lennardn het volgende:
[..]
Didoos zweet op die foto gadverddddamme!
"Dat is toch niet logisch"quote:Op zondag 18 september 2005 15:05 schreef MissX het volgende:
Roel snapt maar niet waarom Joost uit het bad ging terwijl Dido en Nathalie er naakt inzaten
Ja, dat vind ik dus ook flink tegenvallen. Hij had haar moeten negeren na afgelopen nacht. Haar effe laten zweten.quote:Op zondag 18 september 2005 15:10 schreef marky het volgende:
Ik vind Roel wel een beetje sneu met dat gegeil achter Dido aan. Dido lokt het misschien uit maar Roel kan ook proberen er niet te veel aandacht aan te schenken dan krijgt hij waarschijnlijk meer voorelkaar. Dat als een kwijlende hond kwispelend met zijn bloedgevulde staart achter Dido aan te hobbelen is gewoon erg sneu.
quote:Op zondag 18 september 2005 14:49 schreef teamlead het volgende:
hmz..ze gaan er vanuit dat de sanctie voor roel gewoon een boete isDa's niet leuk... de hele groep moet er onder lijden...
![]()
Ik hoop dat ze nu heeft geleerd wat er gebeurd als je een duim té ver in je keel stopt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef AMDFreak het volgende:
Ik vind Ingrid nog wel vrij actief.. voor iemand die lekker heeft liggen kotsen die nacht ervoor..
Dayquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook flink tegenvallen. Hij had haar moeten negeren na afgelopen nacht. Haar effe laten zweten.
Hey Marky
bierfles over de schutting lazeren en zijn zender ergens in de tuin neergooien (nogal dronken vannachtquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]Waar krijgt hij een sanctie voor dan!?
Je knapt altijd wel vrij snel op na kotsen vanwege drank.quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef AMDFreak het volgende:
Ik vind Ingrid nog wel vrij actief.. voor iemand die lekker heeft liggen kotsen die nacht ervoor..
Roel heeft vannacht in een dronken bui een bierflesje over de schutting gegooid, BB was boos en er zou ws een sanctie volgenquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]Waar krijgt hij een sanctie voor dan!?
Dat ie dronken was had ik wel gemerkt, maar dat had ik gemistquote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
bierfles over de schutting lazeren en zijn zender ergens in de tuin neergooien (nogal dronken vannacht)
ik vind het behoorlijk sneu worden nu...quote:Op zondag 18 september 2005 15:18 schreef wickie het volgende:
Roel wil dido wel echt zeg jeetje, "Ik vraag me af of ik het nu voorgoed verknalt heb..." en dido geeft geen antwoord. Wat ziet Roel nou in Dildo. Ik vind het wel een beetje kansloos worden......
Ingrid is toch wel slimmer hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg ook Ingrid-neigingen door dat gesprek in de tuin
Het meest treffende woord van deze BB is wel 'tenenkrommend'quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu worden nu...
Volgens mij bedoelt hij met 'ingrid-neigingen' dit: =>quote:
Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij met 'ingrid-neigingen' dit: =>![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het meest treffende woord van deze BB is wel 'tenenkrommend'
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vindenquote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef marky het volgende:
[..]
Day![]()
En dat terwijl hij toch best wel een arrogante klootzak is.
Heb het idee dat scanmanquote:
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet zietquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Misschien is een verklarende woordenlijst topic een idee...quote:
Niet goed wakker nog.quote:Op zondag 18 september 2005 15:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met Ingrid neigingen bedoelde ik kots-neigingen (vanwege vannacht)
Maargoed, als je het uit moet leggen
Maar Dido hoeft toch geen huishoudelijk werk te verrichten? Zij is een meisje met status en staat eerste op de lijst en niet op de 2e of 3e plaats.quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Anyway, heeft iemand Dido al eens zien afwassen in het huis?
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
Ze kan wel goed de vloer dweilen!quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Om maar even een ander onderwerp aan te snijden. Lieske is/was al een paar uur bezig met de afwas volgens mij.
nee Dido heeft alleen in de zon gelegen op het bank ding gelegen en op de blauwe stoelen gezetenquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Dido heeft nog nooit iets in huis gedaanquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef scanman01 het volgende:
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoosquote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
als dat echt zo is dan is ie nog dommer dan ik dachtquote:Op zondag 18 september 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien is Roel wel echt verliefd op Didoos
(ik heb 'didoos' altijd al een keer op deze manier willen gebruiken)
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)quote:Op zondag 18 september 2005 15:23 schreef Knurkie het volgende:
[..]
Roel is niet dom om het spelletje mee te spelen hij is zo dom dat hij het spelletje niet ziet
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.quote:Op zondag 18 september 2005 15:26 schreef Day het volgende:
[..]
Jawel, hij ziet het wel. Heeft het vannacht zelfs nog tegen haar gezegd. Maar die 2 spelen gewoon een spel met elkaar en het staat nu 1 - 1 (1 punt voor Roel omdat hij bij Lieske in bed kroop, 1 punt voor haar, omdat ze hem vannacht gedished heeft)
zeldzame fotoquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
Of te arrogant om zijn eigen domhied niet te zienquote:Op zondag 18 september 2005 15:22 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij hem arrogant zou vinden! Maar dat woordje vind ik meer van toepassing bij Miss 'ik ben een vrouw met status, daarom geil ik elke zaterdag Jan en alleman op' Dido.
Nee, Roel is niet arrogant, alleen dom om Dido's spelletje mee te spelen.
Heb je het gezien? Denk het niet, als ik het zo lees.quote:Op zondag 18 september 2005 15:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat 'n onzin. Hij heeft toch Linda gezoend, en is helemaal niet gedissed.
dag 2.. .toen viel ze idd nog mee... daarna ging ze zich pas gedragen als de huis-koninginquote:Op zondag 18 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
Uit de BB archieven; Dido aan het afwassen op dag 2![]()
[afbeelding]
heb je zeker gisteravond gemistquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Tanja heeft voor de eerste keer interesse in iemand anders????!
Naar mijn idee maandag dan kan het 'volk' nog 3 dagen sms tot donderdag!quote:Op zondag 18 september 2005 15:31 schreef schatje het volgende:
Nomineren zal dus wel weer een woensdag gebeuren.
ECHT????????????????????/quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjesquote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?quote:Op zondag 18 september 2005 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
tanja is gisteren omgewisseld voor een andere zwangere vrouw... de nieuwe tanja heeft zowaar wat sociale momentjes
En net vraagt ze het ook al aan Chantal!!quote:Op zondag 18 september 2005 15:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Wat is er Roel?"
Ja die goeie ouwe tijd met "Club Triest is Oke Ole Ole". Daar is nu weinig meer van over.quote:Op zondag 18 september 2005 15:34 schreef Darklight het volgende:
Toen was net die Club Triest opgericht, maar heb haar daarna nooit meer met Menno/Ingrid zien afwassen/koken/opruimen/schoonmaken
zie ziet roel als de ideale stiefvadervoorhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
O jee, vind Tanja nu Roel ook al leukquote:Op zondag 18 september 2005 15:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sinds gisteravond is ze compleet anders... Zou het iets met Roel te maken hebben?
Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.quote:Op zondag 18 september 2005 15:37 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
O jee, vind Tanja nu Roel ook al leuk![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 15:38 schreef Darklight het volgende:
oh het is Chantal maar
Door een dronken Roel betast worden is geen sjansquote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.![]()
Roel kwam wél steeds terug. Itt devadervanhetkindjequote:Op zondag 18 september 2005 15:40 schreef Dynabite het volgende:
Tanja dacht dat ze sjans had vannacht.![]()
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....quote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Tanja is in ieder geval nog steeds steigende in mijn lijstje
Ja bij mij ookquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Tanja is in ieder geval nog steeds steigende in mijn lijstje
jaquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....
Als ze zo doorgaat ga ik mezelf nog verheugen op de bevalling ookquote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
walgelijk om toe te geven.... maar deze nieuwe tanja is redelijk te verdragen idd....
denk niet dat Dido of Menno gaan biechten en de andere waren te ver heen om iets door te vertellen denk ikquote:Op zondag 18 september 2005 15:43 schreef svann het volgende:
Even updaten.
Wat heeft Ingrid van het geslet van Menno gehoord?
En wat vond ze ervan?
Ze lijkt wel menselijk idd...quote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
Heb je haar s'nachts nog gehoord (gesprek met Ralph) ná dat muziek gebeuren?quote:Op zondag 18 september 2005 15:44 schreef teamlead het volgende:
[..]
Yep, dat gesprek heb ik idd gehoord, heeft haar weer een paar puntjes gekost ook... Maar al met al zit er een stijgende lijn in....quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Heb je haar s'nachts nog gehoord (gesprek met Ralph) ná dat muziek gebeuren?
Volgens mij niet, anders was ze niet in je lijstje gestegen![]()
dat gesprek heb ik idd niet gehoord, ik was te geconcentreerd op de jaccuziquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij mij staat ze op nr 11 en dat zal ook niet veranderenquote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Yep, dat gesprek heb ik idd gehoord, heeft haar weer een paar puntjes gekost ook... Maar al met al zit er een stijgende lijn in....
quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef teamlead het volgende:
vrouwenlogica:
Ingrid "als ik 1 keer nee zeg, zijn ze meteen weg. Dan denk ik: probeer het nog 1 of 2 keer"
Wie staat er op 12 dan?quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Bij mij staat ze op nr 11 en dat zal ook niet veranderen![]()
Ze kan niet eens Nike's voor de kleine kopen...quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Was ze toen tenminste weer zichzelf?
Wat is er dan aan haar te mogen??quote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier Chantal niet mogen :S
quote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik snap niet dat de mensen hier Chantal niet mogen :S
Ondanks dat moet ik toegeven dat ze bij mij ook bescheiden gestegen is.quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Ze heeft als vanouds een uur lopen zeiken, wat Ralph ook zei, overal een negatieve draai aan geven en ook weer 100 keer gezegd, dat ze de zwangerschap niet wilt en wilde.quote:Op zondag 18 september 2005 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat gesprek heb ik idd niet gehoord, ik was te geconcentreerd op de jaccuziIk ben pas weer naar de woonkamer gegaan toen roel wakker werd...
Was ze toen tenminste weer zichzelf?
arm kind.. een leven zonder Nike.....quote:Op zondag 18 september 2005 15:50 schreef Spewey het volgende:
[..]
Ze kan niet eens Nike's voor de kleine kopen...![]()
Tanja stond op mijn lijstje ergens onder plankton en TBS'ers. Die kan nog best een paar puntjes stijgen voor ze in de buurt komt van snollen als Nathalie.quote:Op zondag 18 september 2005 15:47 schreef -Delta- het volgende:
Slimmerikquote:Op zondag 18 september 2005 15:49 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie staat er op 12 dan?
Bij mij staan op dit moment Dido, Naat, Chantal en Menno onderaan.... Dus Tanja kan er nog wel ff tegen....
dan zijn er toch nog 12 over juistquote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slimmerik, 12 mensen zijn er niet meer, Rikkert is naar huis
![]()
Er zaten er 13 in, 12 + Ralph. Dus nu inderdaad weer 12...quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Lieve schat ze zijn nu nog steeds met z'n twaalven... Rikkert was nr 13quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Oh nou dan is Tanja nu nr 12 en het positieve voor haar is, dat ze een stabiele plek in m'n lijst heeftquote:Op zondag 18 september 2005 15:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat ze zijn nu nog steeds met z'n twaalven... Rikkert was nr 13
Dat idee heb ik ook en dat terwijl ik niet snel van wijvennijd spreek.quote:Op zondag 18 september 2005 15:54 schreef Gert het volgende:
Maar Dido wordt momenteel nog meer en nog massaler gehaat; vooral door lelijke jaloerse wijven en door onooglijke mannetjes die zelf nooit zo'n lekker chickie zullen krijgen, vermoed ik.
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook en dat terwijl ik niet snel van wijvennijd spreek.
Mensen kunnen zo heerlijk jaloers zijn als ze zelf een wijf van 70kg op de bank hebben zitten of zelf 70 kg wegen![]()
Vind ik wel en zeker als die vrouwen dan meestal 1.65m zijnquote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarIk vind Dido ook irritant en dat heeft niets met jaloezie te maken...
70 kilo is aardig wat voor een vrouw.quote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarIk vind Dido ook irritant en dat heeft niets met jaloezie te maken...
quote:Op zondag 18 september 2005 15:54 schreef Gert het volgende:Ben even een paar uur aan het teruglezen, en meer dan de helft van alle posts gaat over Dido.
Ze moet er dus vooral maar in blijven!
Ik dacht dat het met Tanja al erg was, een week geleden. Maar Dido wordt momenteel nog meer en nog massaler gehaat; vooral door lelijke jaloerse wijven en door onooglijke mannetjes die zelf nooit zo'n lekker chickie zullen krijgen, vermoed ik.
Leukquote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.
Precies, ze stond eerst op 2 bij mij en nu op 13.quote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef MissX het volgende:
Toch denk ik dat het meer het gedrag is wat mensen zo aan Dido haten op het moment.
Veel mensen die er eerst wel leuk vonden vooral omdat ze zo mooi is, vinden er nu toch een stuk minder door hoe ze doet.
p'ciesquote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind haar nu ook gruwelijk irritant worden, volg amper een stream als zij er is.quote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef MissX het volgende:
Toch denk ik dat het meer het gedrag is wat mensen zo aan Dido haten op het moment.
Veel mensen die er eerst wel leuk vonden vooral omdat ze zo mooi is, vinden er nu toch een stuk minder door hoe ze doet.
Kijk, wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
p'cies
Ik vond haar in het begin zelfs nog wel leuk ook.
Alleen het gestook en achterbakse valt me zo van haar tegen. Bovendien is ze behoorlijk lui en denkt ze dat ze heel wat is. (ik hoef niets te doen in huis, ik sta op nr 1)
Oh als de spelletjes aan de kant gaan en ze straks weer op de bank zitten en iemand iets serieus aan haar vraagt, dan begint het gebitch weer.quote:Op zondag 18 september 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie Tanja.
Spelen met een bal?
Betrokken bij een mand op een dak?
In andere kleding?
Wat is er met haar?
She is alive?
Over haar depressie heengepraat door Ralphie, op haar eigen nivo?
Wat Wat ! Vertel het me!
Mona ?quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Maar over 'gewicht' gesproken. Waarom zit er nu eigenlijk nooit eens een gezellige dikkert in BB?
Mona.quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Maar over 'gewicht' gesproken. Waarom zit er nu eigenlijk nooit eens een gezellige dikkert in BB?
Die zou meteen het huis verlaten als er rantsoen isquote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Okay, klopt...quote:
Jou IQ is zeker zo hoog als je schoenmaat. Ze begonnen met 13.quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
chantal en linda nog nooit gezien zekerquote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Nee hoor, ik vermoed dat echt.quote:
Mij ook.quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
En Linda dan?quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind Linda er best goed uitzien hoor... En Chantal is, in haar leeftijdscategorie, ook niet echt lelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Inca het volgende:
[..]
chantal en linda nog nooit gezien zeker
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.quote:
Ik wou het niet zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |