Ik hoop dat ze nu heeft geleerd wat er gebeurd als je een duim té ver in je keel stopt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef AMDFreak het volgende:
Ik vind Ingrid nog wel vrij actief.. voor iemand die lekker heeft liggen kotsen die nacht ervoor..
Dayquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus ook flink tegenvallen. Hij had haar moeten negeren na afgelopen nacht. Haar effe laten zweten.
Hey Marky
bierfles over de schutting lazeren en zijn zender ergens in de tuin neergooien (nogal dronken vannachtquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]Waar krijgt hij een sanctie voor dan!?
Je knapt altijd wel vrij snel op na kotsen vanwege drank.quote:Op zondag 18 september 2005 15:13 schreef AMDFreak het volgende:
Ik vind Ingrid nog wel vrij actief.. voor iemand die lekker heeft liggen kotsen die nacht ervoor..
Roel heeft vannacht in een dronken bui een bierflesje over de schutting gegooid, BB was boos en er zou ws een sanctie volgenquote:Op zondag 18 september 2005 15:12 schreef melismay het volgende:
[..]Waar krijgt hij een sanctie voor dan!?
Dat ie dronken was had ik wel gemerkt, maar dat had ik gemistquote:Op zondag 18 september 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
bierfles over de schutting lazeren en zijn zender ergens in de tuin neergooien (nogal dronken vannacht)
ik vind het behoorlijk sneu worden nu...quote:Op zondag 18 september 2005 15:18 schreef wickie het volgende:
Roel wil dido wel echt zeg jeetje, "Ik vraag me af of ik het nu voorgoed verknalt heb..." en dido geeft geen antwoord. Wat ziet Roel nou in Dildo. Ik vind het wel een beetje kansloos worden......
Ingrid is toch wel slimmer hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg ook Ingrid-neigingen door dat gesprek in de tuin
Het meest treffende woord van deze BB is wel 'tenenkrommend'quote:Op zondag 18 september 2005 15:19 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik vind het behoorlijk sneu worden nu...
Volgens mij bedoelt hij met 'ingrid-neigingen' dit: =>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |