quote:Op zondag 18 september 2005 15:54 schreef Gert het volgende:Ben even een paar uur aan het teruglezen, en meer dan de helft van alle posts gaat over Dido.
Ze moet er dus vooral maar in blijven!
Ik dacht dat het met Tanja al erg was, een week geleden. Maar Dido wordt momenteel nog meer en nog massaler gehaat; vooral door lelijke jaloerse wijven en door onooglijke mannetjes die zelf nooit zo'n lekker chickie zullen krijgen, vermoed ik.
Leukquote:Op woensdag 14 september 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
Andere posters uit hun tent proberen te lokken met absurde standpunten, je zult het zelf wel socratesque vinden maar ik beschouw dat eveneens als een gebrekkige omgangsvorm.
Precies, ze stond eerst op 2 bij mij en nu op 13.quote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef MissX het volgende:
Toch denk ik dat het meer het gedrag is wat mensen zo aan Dido haten op het moment.
Veel mensen die er eerst wel leuk vonden vooral omdat ze zo mooi is, vinden er nu toch een stuk minder door hoe ze doet.
p'ciesquote:Op zondag 18 september 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
70 kilo is voor een vrouw toch niet echt zwaarIk vind Dido ook irritant en dat heeft niets met jaloezie te maken...
Ik vind haar nu ook gruwelijk irritant worden, volg amper een stream als zij er is.quote:Op zondag 18 september 2005 15:58 schreef MissX het volgende:
Toch denk ik dat het meer het gedrag is wat mensen zo aan Dido haten op het moment.
Veel mensen die er eerst wel leuk vonden vooral omdat ze zo mooi is, vinden er nu toch een stuk minder door hoe ze doet.
Kijk, wij begrijpen elkaarquote:Op zondag 18 september 2005 15:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
p'cies
Ik vond haar in het begin zelfs nog wel leuk ook.
Alleen het gestook en achterbakse valt me zo van haar tegen. Bovendien is ze behoorlijk lui en denkt ze dat ze heel wat is. (ik hoef niets te doen in huis, ik sta op nr 1)
Oh als de spelletjes aan de kant gaan en ze straks weer op de bank zitten en iemand iets serieus aan haar vraagt, dan begint het gebitch weer.quote:Op zondag 18 september 2005 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie Tanja.
Spelen met een bal?
Betrokken bij een mand op een dak?
In andere kleding?
Wat is er met haar?
She is alive?
Over haar depressie heengepraat door Ralphie, op haar eigen nivo?
Wat Wat ! Vertel het me!
Mona ?quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Maar over 'gewicht' gesproken. Waarom zit er nu eigenlijk nooit eens een gezellige dikkert in BB?
Mona.quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Maar over 'gewicht' gesproken. Waarom zit er nu eigenlijk nooit eens een gezellige dikkert in BB?
Die zou meteen het huis verlaten als er rantsoen isquote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Okay, klopt...quote:
Jou IQ is zeker zo hoog als je schoenmaat. Ze begonnen met 13.quote:Op zondag 18 september 2005 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Slimmerik, 12 mensen zijn er niet meer, Rikkert is naar huis
![]()
chantal en linda nog nooit gezien zekerquote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
Nee hoor, ik vermoed dat echt.quote:
Mij ook.quote:Op zondag 18 september 2005 16:04 schreef flugeltje het volgende:
Okay, klopt...
Viel me alleen heel erg op dat het dit keer wel de BB van de vrijwel perfecte mode-poppetjes is.
En Linda dan?quote:Op zondag 18 september 2005 16:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind Linda er best goed uitzien hoor... En Chantal is, in haar leeftijdscategorie, ook niet echt lelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 16:05 schreef Inca het volgende:
[..]
chantal en linda nog nooit gezien zeker
Nou overdrijf je toch écht hoor... Linda is helemaal niet dik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |