Dido IS dronken....quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
dido en roel :y
Dido klinkt dronken
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef jessie het volgende:
En ja hoor Dido hapt weer toe en Roel ook !!!!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:59 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ralph begint nu wel heel slap te lullen. "Come... Ladies... To the fire of Doom!"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Arme Ingrid, ik voel met haar mee.
ehhh zou hij het nog willen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Kazango het volgende:
Zou Menno nou nog mogen zoenen met Ingrid?
ze heeft hem echt goed zitten, maar ikheb haar niet echt onwijs zien drinken of zoquote:
Maar er is nu wel helderheid waarom Roel met Lieske gaat, en niet met Dido.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chantal is toch echt een roddelmens he, ze speelt het op een sluwe manier.
Menno heeft gezegd net, dat ze met rust gelaten wil worden, tegen Nathalie, dat alles goed komt, ze alleen wat duizelig is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef teamlead het volgende:
en niemand die ook maar even bij ingrid gaat kijken
te veel gedronken of iets verkeerds gegeten en dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef Davidboaz het volgende:
Kep het vanavond een beetje gemist; wat is er met Ingrid?
Ja, vind ik ook!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Taurus het volgende:
Ik wil dat Roel Dido niet meer leuk vindt en met Lieske gaat!![]()
![]()
eerst even de tandpoestenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:02 schreef Kazango het volgende:
Zou Menno nou nog mogen zoenen met Ingrid?
het moet eruit he.. dan pas is het over..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:03 schreef TRiXeS het volgende:
Ze stak trouwens de vinger in haar keel
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef CartWOman het volgende:
Wat zei Ingrid nou? "Ik ga me hier echt niet laten afmaken.." ??
Eerder al, maar ze stuurde 'm weg.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef schatje het volgende:
Nou Menno, ga eens bij Ingrid kijken.
Verliefd?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef Pinball het volgende:
Is Nathalie nou jaloers, boos of gewoon dronken?
[afbeelding]
omdat het eruit moet, hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Wrom steekt ze nou haar vinger in haar keel?
ze heeft etensresten in haar keel vastzittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
om te kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Hij ging toch een emmertje halen? Was ze net wel blij meequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Eerder al, maar ze stuurde 'm weg.
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef flugeltje het volgende:
En weer een vinger in d'r keel.
Doe ik ook als ik vet misselijk ben en het komt niet vanzelf, vinger in je keel. En je voelt je stuk opgeluchter daarna ipv dat je uren met misselijkheids gevoel blijft zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Dan voelt 't alsnog niet lekker hoor..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef elskreeft het volgende:
hoezo arme Ingrid? Ze zuipt zich zelf toch klem?
Dat ook, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Kazango het volgende:
Ingrid is hutspot aan het maken voor morgenavond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef MissX het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik vet misselijk ben en het komt niet vanzelf, vinger in je keel. En je voelt je stuk opgeluchter daarna ipv dat je uren met misselijkheids gevoel blijft zitten.
Wat moet ze dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Missy-B. het volgende:
Ingrid is de camera's even vergeten denk ik. Wat een afgang om met je vinger in je keel stomdronken boven een emmer te hangen.
nee hoor die is ruim 7 maanden zwanger die kan niet veel meer ook al wil ze misschien welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
Wil je je populair maken bij de forumleden ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
Nou zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Missy-B. het volgende:
Ingrid is de camera's even vergeten denk ik. Wat een afgang om met je vinger in je keel stomdronken boven een emmer te hangen.
Daar zou ik spontaan weer kotsneigingen van krijgen.quote:
"tan" is een heleboel.... maar oke beslist niet......quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil je je populair maken bij de forumleden ofzo
Tan is gewoon oke, als die dronken zou kunnen worden, zou ze ook helemaal los gaan
ja want daar hangen geen camera'squote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Missy-B. het volgende:
[..]
Boven de plee gaan hangen ofzo!!
Dat zeg je toch niet, wat een dom wijf zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Kazango het volgende:
Chantal kwam alleen vragen of de emmer al vol was
de andere helft heeft sex maar dat wil ze ook niet voor de cameraquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nou zeg
Half Nederland doet ieder weekend hetzelfde (bij wijze van...)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Maurisico het volgende:
Ach Ingrid is BB gewoon spuugzat...
Daar hangt er ook éénquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want daar hangen geen camera's
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef lillymoon het volgende:
Nathalie hangt erg veel bij Dido rond valt mij vaak op. Ze is een beetje een Dido groupie.
Wat zei ze dan??? Ik heb die stream ff uitgezet ivm de geluiden...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het echt praaachtig hoe ingrid net chantal afsnauwde. Dronken mensen spreken de waarheid
hggugugu
We hebben nog een paar maanden voor de boeg. Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de andere helft heeft sex maar dat wil ze ook niet voor de camera
Altijd lekker om te zien natuurlijk. Hoewel ik niet denk dat ik nu daar in de buurt wil staan (geur enzo).quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Inca het volgende:
blote tieten van ingrid in beeld
mijn geluid staat uit... wat zei ze?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het echt praaachtig hoe ingrid net chantal afsnauwde. Dronken mensen spreken de waarheid
hggugugu
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want daar hangen geen camera's
de eerste op mijn lijstje voor sex ligt nu kotsend in dr nestquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
We hebben nog een paar maanden voor de boeg. Wat niet is kan nog komen
Er zijn weinig mannen die zoiets gewoon dóen, ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Falco het volgende:
Joost is echt homo. Hoe hij zich liet berijden door Menno, mên!
ze zei enkel dat ze alleen wilde zijn, en dat Chan niemand anders moest halen, ook Menno niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat zei ze dan??? Ik heb die stream ff uitgezet ivm de geluiden...
Jij hebt hem!quote:
Met Ingrid is alles kits! kots...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hoe zou het met Ingrid zijn??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Staat Chantal nou een vertrouwelijk gesprek tussen haar en Roel door te brieffen aan TAnja?
Ze is wel handig voor óns, boel een beetje uithoren en opstoken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
wat een hekel heb ik aan Chantal zeg
Type van de mes in je rugquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef AnTjUh het volgende:
ow ja nu komt roel erbij en dan zegt chantal dat tie weg moet gaan
wat een nepwijf is dat zeg
nsb neigingen noemene we dat toch
Lekker laten kletsen das leuk voor de sfeer en je komt nog eens wat te weten, maar ik ben absolut geen fanquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
wat een hekel heb ik aan Chantal zeg
Mannen zijn geen sletten, mannen zijn verzamelaars.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel nou de slet van BB of Menno?
dat is wel waar, en je moet je toch groen en geel kunnen ergeren aan mensen achter je pc. Als er alleen maar leuke mensen zitten schiet het ook niet opquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is wel handig voor óns, boel een beetje uithoren en opstoken.![]()
Ja, ik volg het niet non stop, maar is Rob altijd zo sociaal?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef Falco het volgende:
Het leuke is dat Rob zich prima in zijn eentje weet te vermaken met zijn dansmoves!
Rob daarentegen danst best aardig voor Een Beenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:21 schreef Taurus het volgende:
Lieske heeft wel echt maar een move, en nog 'n rare ook..![]()
Yep, en Dido = ook 100% sletquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:20 schreef sannuh het volgende:
menno = 100% slet
heeeeeeeeeeeeeee baaaaaaaaaaaaah!quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef jessie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee Roel met Linda!
Jaaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben Roel en Linda nou gezoend?
Nou.... nee.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef Taurus het volgende:
Dat was 'n grapje, toch???
Verder kon ie z'n tong er niet in stoppen...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Hebben Roel en Linda nou gezoend?
En hoequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:23 schreef AnTjUh het volgende:
dido loopt nu menno weer opte geilen
ze is echt de weg kwijtvan roel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |