Dat ook, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Kazango het volgende:
Ingrid is hutspot aan het maken voor morgenavond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef MissX het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik vet misselijk ben en het komt niet vanzelf, vinger in je keel. En je voelt je stuk opgeluchter daarna ipv dat je uren met misselijkheids gevoel blijft zitten.
Wat moet ze dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Missy-B. het volgende:
Ingrid is de camera's even vergeten denk ik. Wat een afgang om met je vinger in je keel stomdronken boven een emmer te hangen.
nee hoor die is ruim 7 maanden zwanger die kan niet veel meer ook al wil ze misschien welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
Wil je je populair maken bij de forumleden ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
Nou zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Missy-B. het volgende:
Ingrid is de camera's even vergeten denk ik. Wat een afgang om met je vinger in je keel stomdronken boven een emmer te hangen.
Daar zou ik spontaan weer kotsneigingen van krijgen.quote:
"tan" is een heleboel.... maar oke beslist niet......quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wil je je populair maken bij de forumleden ofzo
Tan is gewoon oke, als die dronken zou kunnen worden, zou ze ook helemaal los gaan
ja want daar hangen geen camera'squote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Missy-B. het volgende:
[..]
Boven de plee gaan hangen ofzo!!
Dat zeg je toch niet, wat een dom wijf zegquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef Kazango het volgende:
Chantal kwam alleen vragen of de emmer al vol was
de andere helft heeft sex maar dat wil ze ook niet voor de cameraquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Nou zeg
Half Nederland doet ieder weekend hetzelfde (bij wijze van...)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Maurisico het volgende:
Ach Ingrid is BB gewoon spuugzat...
Daar hangt er ook éénquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want daar hangen geen camera's
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef lillymoon het volgende:
Nathalie hangt erg veel bij Dido rond valt mij vaak op. Ze is een beetje een Dido groupie.
Wat zei ze dan??? Ik heb die stream ff uitgezet ivm de geluiden...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het echt praaachtig hoe ingrid net chantal afsnauwde. Dronken mensen spreken de waarheid
hggugugu
We hebben nog een paar maanden voor de boeg. Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef Knurkie het volgende:
[..]
de andere helft heeft sex maar dat wil ze ook niet voor de camera
Altijd lekker om te zien natuurlijk. Hoewel ik niet denk dat ik nu daar in de buurt wil staan (geur enzo).quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:10 schreef Inca het volgende:
blote tieten van ingrid in beeld
mijn geluid staat uit... wat zei ze?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het echt praaachtig hoe ingrid net chantal afsnauwde. Dronken mensen spreken de waarheid
hggugugu
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:11 schreef milagro het volgende:
[..]
ja want daar hangen geen camera's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |