omdat het eruit moet, hèquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Wrom steekt ze nou haar vinger in haar keel?
ze heeft etensresten in haar keel vastzittenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
om te kotsenquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Hij ging toch een emmertje halen? Was ze net wel blij meequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef CartWOman het volgende:
Eerder al, maar ze stuurde 'm weg.
Iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef flugeltje het volgende:
En weer een vinger in d'r keel.
Doe ik ook als ik vet misselijk ben en het komt niet vanzelf, vinger in je keel. En je voelt je stuk opgeluchter daarna ipv dat je uren met misselijkheids gevoel blijft zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:04 schreef TRiXeS het volgende:
Dan voelt 't alsnog niet lekker hoor..quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef elskreeft het volgende:
hoezo arme Ingrid? Ze zuipt zich zelf toch klem?
Dat ook, denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Kazango het volgende:
Ingrid is hutspot aan het maken voor morgenavond
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef MissX het volgende:
[..]
Doe ik ook als ik vet misselijk ben en het komt niet vanzelf, vinger in je keel. En je voelt je stuk opgeluchter daarna ipv dat je uren met misselijkheids gevoel blijft zitten.
Wat moet ze dan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef Missy-B. het volgende:
Ingrid is de camera's even vergeten denk ik. Wat een afgang om met je vinger in je keel stomdronken boven een emmer te hangen.
nee hoor die is ruim 7 maanden zwanger die kan niet veel meer ook al wil ze misschien welquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
Wil je je populair maken bij de forumleden ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:07 schreef Harrie20 het volgende:
Die Tanja is ook wel een suffe doos hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |