de eerste op mijn lijstje voor sex ligt nu kotsend in dr nestquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
We hebben nog een paar maanden voor de boeg. Wat niet is kan nog komen
Er zijn weinig mannen die zoiets gewoon dóen, ik vind het heerlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:15 schreef Falco het volgende:
Joost is echt homo. Hoe hij zich liet berijden door Menno, mên!
ze zei enkel dat ze alleen wilde zijn, en dat Chan niemand anders moest halen, ook Menno niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat zei ze dan??? Ik heb die stream ff uitgezet ivm de geluiden...
Jij hebt hem!quote:
Met Ingrid is alles kits! kots...quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Hoe zou het met Ingrid zijn??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:16 schreef flugeltje het volgende:
Staat Chantal nou een vertrouwelijk gesprek tussen haar en Roel door te brieffen aan TAnja?
Ze is wel handig voor óns, boel een beetje uithoren en opstoken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
wat een hekel heb ik aan Chantal zeg
Type van de mes in je rugquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef AnTjUh het volgende:
ow ja nu komt roel erbij en dan zegt chantal dat tie weg moet gaan
wat een nepwijf is dat zeg
nsb neigingen noemene we dat toch
Lekker laten kletsen das leuk voor de sfeer en je komt nog eens wat te weten, maar ik ben absolut geen fanquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:17 schreef MissX het volgende:
wat een hekel heb ik aan Chantal zeg
Mannen zijn geen sletten, mannen zijn verzamelaars.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:18 schreef scanman01 het volgende:
Is Roel nou de slet van BB of Menno?
dat is wel waar, en je moet je toch groen en geel kunnen ergeren aan mensen achter je pc. Als er alleen maar leuke mensen zitten schiet het ook niet opquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ze is wel handig voor óns, boel een beetje uithoren en opstoken.![]()
Ja, ik volg het niet non stop, maar is Rob altijd zo sociaal?quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:19 schreef Falco het volgende:
Het leuke is dat Rob zich prima in zijn eentje weet te vermaken met zijn dansmoves!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |