Ze zijn aan het vechten om drank & sigaretten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:38 schreef TRiXeS het volgende:
Wat zijn ze aan het doen? En hebben ze al hun eten gekregen?
Dames hebben een geintje geflikt door bier om te ruilen voor extra wijn en zware shag voor extra malboro light maar dat weet de rest niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef Zw0rld het volgende:
Ben effe weggeweest.
Is het al oorlog
BB vertelt altijd de waarheid. Zie Orwells 1984.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef Bigfoot het volgende:
haha BB heeft gezegd dat de wijn in de aanbieding isEn de jongens geloven het nog ook...
Roel gaat de marlboro-light roker nomineren......quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
ze krijgen dus geen zware shag ipv marlboro light?die gaan gefrustreerd worden....
Belooft een mooie week te worden. Eindelijk iets postitiefs na die Live uitzending! Hulde BB/Talpa!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
ze krijgen dus geen zware shag ipv marlboro light?die gaan gefrustreerd worden....
kan me nu al verheugen als de peukjes donderdag op zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
einde van de week gaan ze niet halen hoor...vanavond 21 flessen wijn leeg.. en ze hebben morgen al niks meerquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef nicoleV het volgende:
dat gaat oorlog worden met die sigaretten....aan het einde van de week .....wat simpel
Het zou leuk zijn als BB deze info gaat lekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dames hebben een geintje geflikt door bier om te ruilen voor extra wijn en zware shag voor extra malboro light maar dat weet de rest niet!
Roel heeft gelijk, volgens mij doe je idd. langer met 2 pak shag dan met 6 pak sigarettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef Bigfoot het volgende:
Roel is slim en heeft alle shaq zich toe geeigend. Dido vraagt daarop dat ze waarschijnlijk het niet met de sigaretten gaan redden en of hun dan op het eind met Roel zijn shag mee mogen roken.
De huishomo's Rob en Ralph staan al braaf te koken sinds de boodschappen binnen zijn. Als ze zo braaf blijven worden ze vast nooit meer genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
Ze zitten al lekker aan de zuip.
Laat toch zitten dat avondeten jongens.
Ik denk dat ik vanavond die streams maar een beetje in de gaten ga houden.
De kuthoer!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef nicoleV het volgende:
Volgens mij zit Dido al aan d'r derde en vierde sigaretten
Ja doei, zúipen moeten ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Ze moesten eens een opdracht doen ofwat en als ze dan verliezen moeten ze alle drink & rookwaar inleveren!
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bigfoot het volgende:
De knotsen van Joost zijn nu dus ook geruild. Van de 4 zakken knotsen zijn er 3 bestemd voor tanja.
En Joost ook, dat gaat goed komen vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
haha... wedden dat Roel en Menno er een sport van gaan maken om die flessen wijn zsm leeg te trekken??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef teamlead het volgende:oorlog om de knotsen.... 3 zakken voor de zeug, 1 zak voor de rest.... Joost draait door
2 pakjes shag is ongeveer 120 sjekkies, 6 pakjes x 20 is ook 120 dus eigenlijk evenveel maar sigaretten steek je makkelijker op dus sneller op!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel heeft gelijk, volgens mij doe je idd. langer met 2 pak shag dan met 6 pak sigaretten
Nog te lief dan kan nu wel eens gaan veranderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaar
maar zijn opmerking tegen chantal "2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen" was dan wel weer een leuke sneerquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef nicoleV het volgende:
Echt erg huh knotsen voor Joost hij wil graag zijn knotsen......en moet je die rokers horen hij is egoistich unbeliveble
als dit dreigt te gaan gebeuren dan zie jequote:
Lieske is het huis uit, heeft roel twee pakjes zwareshag voor gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef sportvlek het volgende:
waar is lieske eigenlijk? ik zie haar nergens op de streams.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar zijn opmerking tegen chantal "2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen" was dan wel weer een leuke sneer
Die is idd tenenkrommend, haalt het slechtste in me naar bovenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Marrije het volgende:
Weg van die lach van Chantal!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef nicoleV het volgende:
Moet je die zeug Chantal horen die komt echt overal boven uit
HÈ-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef nicoleV het volgende:
Moet je die zeug Chantal horen die komt echt overal boven uit
Wel haarverf, geen bier?? Stenigen die wijven....quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:51 schreef Bigfoot het volgende:
Roel wordt gek, nu komen er 2 potten haarverf tevoorschijn, Roel zagt liever bier.
Meer een ekster met keelkanker.quote:
Je mist het lucht-aanzuigen vooraf:quote:
Dat hoop ik ook wel qua wraak, maar ik zie de vrouwen toch ook wel graag dronkenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat de jongens gewoon heel snel alle wijn opzuipen, en dat de vrouwen niet genoeg hebben
Helaas hebben de dames een noodvoorraadquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat de jongens gewoon heel snel alle wijn opzuipen, en dat de vrouwen niet genoeg hebben
die had Roel toch ook al ontdektquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helaas hebben de dames een noodvoorraad
het valt me wel op dat lieske niet meedoet aan dit irritante gedoe.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:56 schreef Lkw het volgende:
Jemig, wat kunnen vrouwen irritant zijn zeg!
Ik zou bijna homo worden
dat heb ik gelukkig gemist, ik heb Joost zijn gezeik over knotsen vorige week aan mogen horen, bah wat een irritant kereltjequote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef nicoleV het volgende:
Echt erg huh knotsen voor Joost hij wil graag zijn knotsen......en moet je die rokers horen hij is egoistich unbeliveble
volgens mij niet zag dido een fles achter de handdoeken verstopen.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:57 schreef Gert het volgende:
Chantal wil een maskertje.
Ophouden zou ik zeggen.
die wijven mogen van ook wel flink aan de fles hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef MissX het volgende:
Gisteren avond in de DBK waar alle vrouwen naar toe geroepen werden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb de streamverslagen e.d. al doorgelezen, maar ik kom er niet achter wanneer de dames dit geintje hebben geflikt... En nog belangrijker, hóe konden ze het flikken? (Joost gaf toch de boodschappen door?)
Zoals hierboven ook al opgemerkt werd kwam Joost wel heel goed terug: 2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen. zo egoïstisch is dat dus niet voor iemand die een heel deel van zijn budget ziet verdwijnen naar rookwaar die hij niet gebruikt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:59 schreef Wup het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig gemist, ik heb Joost zijn gezeik over knotsen vorige week aan mogen horen, bah wat een irritant kereltje
denk het niet, de bedoeling is de boel op scherp te krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef Knurkie het volgende:
zouden de dames nu ook gestraft worden met een intens zware week opdracht?
ja dat is ook wel zo dat is nog leukerquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet, de bedoeling is de boel op scherp te krijgen.
En dat is goed gelukt, als BB de dames terug pakt dan nemen de heren geen wraak.
Dit is denk de bedoeling van BB
stelletje naaiers.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:00 schreef trpetine het volgende:
[..]
Gisteren avond in de DBK waar alle vrouwen naar toe geroepen werden.
Ze kregen een standje omdat ze in de slaapkamer altijd met de camera's aan het kloten zijn.
en daar hebben ze de lijst veranderd..
ik zeg niet dat het egoistisch is, ik zeg dat dat onophoudelijke gezeur over een lolly irritant is....quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef Pinball het volgende:
Zoals hierboven ook al opgemerkt werd kwam Joost wel heel goed terug: 2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen. zo egoïstisch is dat dus niet voor iemand die een heel deel van zijn budget ziet verdwijnen naar rookwaar die hij niet gebruikt.
De dames die meedonen: dido >> wraak op roel, kan eindelijk haar frustatie kwijt... Natalie>> doet alles om de mannen te dwarsbomen en vooral Ralph, Ingrid: wil die boner van een Menno ook wel een hak zetten...Chantal; gefrusteerd vanwege uitblijven bevruchting....Ze hebben allemaal wel hun redenen om nu zo intens te reageren...quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:58 schreef sportvlek het volgende:
[..]
het valt me wel op dat lieske niet meedoet aan dit irritante gedoe.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:01 schreef Darklight het volgende:
Tanja, bek dicht hoer
komt nog welquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:04 schreef Darklight het volgende:
die mannen durven toch niks terug te doen
Joost en Menno gaan iets flikken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:04 schreef Darklight het volgende:
die mannen durven toch niks terug te doen
Haha ik vind het wel een giller hoor!!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:04 schreef b0ng het volgende:
volgende week alleen maar kratten bier / bierbommetjes en zware shag!!!
die zijn aan het kokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef pinkplatinum het volgende:
Rob en Ralph zijn niet erg gezellig..
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je mist het lucht-aanzuigen vooraf:
GGGGGGG-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ.![]()
Heb geduld dit gaat gebeuren of het is al begonnen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Toch vind ik het een behoorlijke naaistreek van ze....
Ze hebben bier voor de mannen laten vallen voor flesjes NAGELLAK e.d. belachelijk, ik zou als kerel écht wel een fikse naaistreek terugkaatsen.
idd, gewoon al die flesjes leegschudden in de pleequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben bier voor de mannen laten vallen voor flesjes NAGELLAK e.d. belachelijk, ik zou als kerel écht wel een fikse naaistreek terugkaatsen.
Indd zeg, nogmaals ik zou het echt ongenadig hard op een zuipen zetten en in hun kussensloop braken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Quembel het volgende:
muzike begon rond half tien
Nee niet doen, laat ze maar lekker dronken worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
idd, gewoon al die flesjes leegschudden in de plee
Idd, als bierdrinkers aan de wijn gaan wil het nog wel eens heel hard gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee niet doen, laat ze maar lekker dronken worden.
Egoïstisch stond in het stuk wat jij gequote hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
ik zeg niet dat het egoistisch is, ik zeg dat dat onophoudelijke gezeur over een lolly irritant is....
BB in overleg met de damesquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Wie van de dames heeft dit eigenlijk geïnitieerd??? Die zit natuurlijk volgende week op de bank
Ik gok op Chantal of Dido....
nou die bestelling actie is echt leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Flyduck het volgende:
Nou nou wat een naaistreek zeg,.. wat een spanning zeg.. snap nu wel waarom bigbrother steeds meer kijkes verliest. Er gebeurd geen hol.
Jammer dat de camera dan weer wegdraaitquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
nou die bestelling actie is echt leuk.
De gevolgen zullen we deze week zien.
ow dan is het mijn fout, verkeerd gequote.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Egoistisch stond in het stuk wat jij gequote hebt.
En als je het gezeik van Joost over een lolly irritant vind had je vandaag naar de streams moeten kijken, het ging heel de dag over sigaretten
hij heeft zelf 2 zakken achterover gedrukt denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
Gaat Joost nu slijmen bij Tanja vanwege de knotsen?
Tanja: "Joost ga je mij nu om een knots vragen terwijl je nog twee zakken hebt?"
Wat een kúthoer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef Quembel het volgende:
Dido: "wie praat hier het beste ABN? Dat ben ik"
mag ik effe spugen
Hetzelfde als wat ze met de wijn proberen: eerst de voorraad van de dames opmaken zodat die niet meer hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
Gaat Joost nu slijmen bij Tanja vanwege de knotsen?
Tanja: "Joost ga je mij nu om een knots vragen terwijl je nog twee zakken hebt?"
ik zie het nut ook niet zo, want vorige week op het feestje dronken de dames ook gewoon bierquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef Pinball het volgende:
Hetzelfde als wat ze met de wijn proberen: eerst de voorraad van de dames opmaken zodat die niet smeer hebben.
De dames doen dat ook, zodat dinsdag waarschijnlijk alles op is, drank en sigaretten![]()
aantal dames schijnt geen bier te lusten... Ingrid zeker... en volgens mij nog eentje..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie het nut ook niet zo, want vorige week op het feestje dronken de dames ook gewoon bier
Gelukkig ben ik niet de enige....quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:16 schreef MissX het volgende:
Ik vind het echt geen leuke actie ook niet om naar te kijken. Op een of andere manier geeft het me een naar gevoel
ow oke, dan hebben ze gelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:18 schreef Maurisico het volgende:
aantal dames schijnt geen bier te lusten... Ingrid zeker... en volgens mij nog eentje..
ja wat kletst ze nou, ze is toch eerste jaars?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Pinball het volgende:
Lieske over de 'septemberleden' van haar vereniging: "Daar hebben wij echt een hekel aan, dat vinden we het laagste."
Wat een jammere muts is het toch
Maar toen was er meer bier dan nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ik zie het nut ook niet zo, want vorige week op het feestje dronken de dames ook gewoon bier
iedereen weet nu wel dat je joost niet leuk vind .. over irritant gesprokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Wup het volgende:
[..]
ow dan is het mijn fout, verkeerd gequote.
misschien komt het omdat ik Joost helemaal niet leuk vind hoor, maar ik kan me meer voorstellen bij zeuren om een sigaret dan om een lolly....... maar om eerlijk te zijn, ik heb het niet gehoord, alleen vorige week
samen met lindaquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die greppelhoer van een Sjankwal die zuipt alles, als het maar alcohol is.
valt best mee hoor, moet je anderen eens horen over Dido, Tanja, Rob of Liesje...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef kavu het volgende:
iedereen weet nu wel dat je joost niet leuk vind .. over irritant gesproken
Noemen ze zo iemand niet een corpsbal weet het niet zekerquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:19 schreef Pinball het volgende:
Lieske over de 'septemberleden' van haar vereniging: "Daar hebben wij echt een hekel aan, dat vinden we het laagste."
Wat een jammere muts is het toch
en dido kan het niet uitstaanquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:20 schreef Maurisico het volgende:
grappig, roel gaat via tanja weer in de buurt van Lieske zitten..
Linda is nóg erger, die zet zo een fles naggellakremover aan d'r lippen als de drank op is.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:21 schreef flugeltje het volgende:
Gingen er daar nou een stel de DBK in?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Linda is nóg erger, die zet zo een fles naggellakremover aan d'r lippen als de drank op is.
je vergeet de schoonmaakmiddelen spiritus e.d.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Linda is nóg erger, die zet zo een fles naggellakremover aan d'r lippen als de drank op is.
geluid is wel heel erg afhankelijk welke stream je luisterd de ene is harder dan de andere bij mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:23 schreef flugeltje het volgende:
Wel vervelend.... Het geluid is niet écht hard, dus je moet je volume helemaal open zetten om iets te horen... En dan ineens Joost daar doorheen aan het schreeuwen....
En dan staat iedereen hier te juichen hier. Maar owee als Tanja dat doet, dan is het weer crackhoer dit, asbakkenjunk datquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:22 schreef Gert het volgende:
Een asbakkenjunk zet doorgaans asbakken aan zijn mond, geen nagellakremoverquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
En dan staat iedereen hier te juichen hier. Maar owee als Tanja dat doet, dan is het weer crackhoer dit, asbakkenjunk dat![]()
![]()
welkomquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
Zo, ik heb me ook maar even geregistreerd... zit al een tijdje jullie geouwehoer te bekijken en kan het niet laten om me er ook maar eens mee te bemoeien
weet waar je aan begint, voor je het weet kom je niet meer weg hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
Zo, ik heb me ook maar even geregistreerd... zit al een tijdje jullie geouwehoer te bekijken en kan het niet laten om me er ook maar eens mee te bemoeien
Pas maar op, voor je het weet ben je hier niet meer weg te slaan...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
welkom ik ben er ook nog maar pas heb vanaf BB3 gelezen en nu verslaafder dan ooitquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
welkomquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
Oldbiequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:29 schreef MissX het volgende:
Bij mij begon het 6 jaar geleden met BB1 en ik zit hier nog steeds
Join the clubquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef Vaisha het volgende:
Wow Wup, dat is wel héél erg knap!!! Moest je wel héél erg snel bij zijn verwacht ik... Een lachende Tanja, klassequote:
Stomme actiequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef PID61 het volgende:
mannen moeten niet overal wat achter zoeken
fokfokfok
Juist een goeie zaak, de mannen gedragen zich als schoothondjes, terecht dat ze dan ook zo behandeld wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Waar slaat dit eigenlijk op????
(persoonlijk denk ik dat ze beter de vrouwen hadden kunnen benadelen, die ouwehoeren veel meer)
Dat wilde ik nou net zeggen..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:35 schreef Darklight het volgende:
Rob vind het allemaal niet echt leuk volgens mij
oe oe wie, en heb je nog spannende inside info voor ons. Geheimen ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Vaisha het volgende:
haha dank voor het welkom
normal is zoiets als BB niets voor mij, heb de vorige edities ook niet gevolgd... alleen nu zit er een bekende van een bekende in, dus ik ging voor de grap even kijken... en nu ben ik verslaafd
Je komt uit den Haag, dus je kent Ralph of Nathalie???quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Vaisha het volgende:
normal is zoiets als BB niets voor mij, heb de vorige edities ook niet gevolgd... alleen nu zit er een bekende van een bekende in, dus ik ging voor de grap even kijken... en nu ben ik verslaafd
En wie is de bekende van de bekende??quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Vaisha het volgende:
Is normaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Vaisha het volgende:
hmm alleen t gedeelte van t forum waar ik mijn avatar in zou moeten stellen doet het niet
Mohamed Mazaruquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef mazaru het volgende:
Als ze nog 1 keer juichen, dan pak ik mijn auto, rij naar dat stinkhuis, en ik gooi er een bom op!
Scanman, maak je een mooie screenshot voor me op het moment van ontploffen? Dan heb ik een leuke foto om op te hangen in mijn cel![]()
Welke Ralph ken je , de echte of zijn tweelingbroer??quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je komt uit den Haag, dus je kent Ralph of Nathalie???
echt waar??? (dan ben ik ook al een oudere userquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is normaalje moet een webicon gebruiken, alleen oudere users kunnen een plaatje uploaden
ja dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef MissX het volgende:
Ik heb zowiezo het idee dat de mannen al meer in huis doen dan een aantal dames.
Rustig, rustig maar enorme sensatiezoekertquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef MissX het volgende:
[..]
oe oe wie, en heb je nog spannende inside info voor ons. Geheimen ofzo
Hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
echt waar??? (dan ben ik ook al een oudere user)
Ik doe het in een FOK! t-shirtquote:
Alleen dat werkt dus ook nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is normaalje moet een webicon gebruiken, alleen oudere users kunnen een plaatje uploaden
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:34 schreef MissX het volgende:
de mannen krijgen dus en geen bier en ze moeten schoonmaken![]()
klopt, zie bijna nooit een vrouw koken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:38 schreef MissX het volgende:
Ik heb zowiezo het idee dat de mannen al meer in huis doen dan een aantal dames.
jamaar wie weet had ze wel het raadsel van de trans, de tweelingbroer, de hiv patient of de pornoster kunnen oplossenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:39 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Rustig, rustig maar enorme sensatiezoekert![]()
![]()
Ik hoorde het ook niet, maar die sufmutsen zullen het wel weer slikken als zoete koek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
De mannen moeten schoonmaken??? Dat is dan weer intepretatie van de vrouwen, ik hoorde dat niet uit hetgeen Dodi oplas...
Yup, is helaas volkomen normaal, je moet je plaatje via "webicon" doen en niet het scherm waar je net zatquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Vaisha het volgende:
[..]
Alleen dat werkt dus ook niet
krijg een wit scherm op http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
de vrouwen zijn gister in de dbk kamer geweest en hebben 5 kratten bier omgeruild voor flessen wijn en shag voor malbero light sigaretten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]huh? Ik was ff iets te eten halen..kan iemand dit ff kort toelichten?
Moet je mij eens zien als het spannend wordt in het huis...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef EmjaY het volgende:
Die gasten roken wel serieus veel btw
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Flakkie01 het volgende:
Ze lopen weer acda en de munnik te verneuken![]()
dat wisselen van die boodschappen had ik idd nog geregistreerd ja...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef MissX het volgende:
[..]
de vrouwen zijn gister in de dbk kamer geweest en hebben 5 kratten bier omgeruild voor flessen wijn en shag voor malbero light sigaretten.
Nu zijn de mannen daar niet zo blij mee en proberen er achter te kmen wat er is gebeurd. Vervolgens krijgen de bewoners een envelop. Waarin in BB schrijft dat de mannen niet overal wat achter moeten zoeken en dat het huis vies is en dat ze maandag maar moeten gaan schoonmaken.
zingen tot daar aan toe maar van Thomas en Paul moeten ze afblijvenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.
Dat zou hier ook wel een leuke regel zijn
Mooiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Vaisha het volgende:
jeeh het werkt
en dat fluiten mot ook stoppen.. goed idee ff talpa mailenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.
Dat zou hier ook wel een leuke regel zijn
Dat zingen is echt niet tot daar aan toequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zingen tot daar aan toe maar van Thomas en Paul moeten ze afblijven![]()
leuk hoe sneller het op is, hoe gekker de dames gaan worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef EmjaY het volgende:
Die gasten roken wel serieus veel btw
idd dat zég je toch niet van jezelfquote:
bepaalde personen moet ook verboden worden te lachen. En als ze het wel doen een sanctie van 1 sigaret per x inleverenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
en dat fluiten mot ook stoppen.. goed idee ff talpa mailen
ja maar dan zap ik naar een andere stream nu was er geen ontkomen aan maar fluiten is ook zeer irritantquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zingen is echt niet tot daar aan toe
Heb je Rob en Chantal al eens gehoord?
ja die zei wij gaan met zn drieen naakt zitten maar Joost wilde nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:47 schreef jessie het volgende:
Zag ik nou menno in zijn blote reet?
haha nee het was echtquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:48 schreef jessie het volgende:
O ok ik schakelde net in en dacht ff dat ik een waas zag ofzo
Mennoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Djoj het volgende:
Iemand zei "stinkhoeren allemaal", wie was dat nou??
Mennoquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:49 schreef Djoj het volgende:
Iemand zei "stinkhoeren allemaal", wie was dat nou??
Gaat lekker...doorzuipen maar..quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rose down
Ze gaan wel heel erg hard.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rosé down
Dat redden ze zelfs vanavond niet als het zo snel gaatquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:
5x rosé down
mja op zich valt het wel mee, er gaan 6 glazen uit een fles. Er zijn er 10 die drinken. Dan heb je al meer als 1,5 fles als iedereen 1 glaasje heeft gehad.quote:
Vrouwen gaan tegen de bevalling aan wel vaker raar doen, dus wie weet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef wickie het volgende:
Tjeempie Tanja is een soort van gezellig vandaag, ze zit bij de groep, lacht, ziet er verzorgd uit en eet mee!! Wat is r met r aan de hand??
Een pre-natale oplevingquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef wickie het volgende:
Tjeempie Tanja is een soort van gezellig vandaag, ze zit bij de groep, lacht, ziet er verzorgd uit en eet mee!! Wat is r met r aan de hand??
6 glazen uit een flesquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:51 schreef MissX het volgende:
[..]
mja op zich valt het wel mee, er gaan 6 glazen uit een fles. Er zijn er 10 die drinken. Dan heb je al meer als 1,5 fles als iedereen 1 glaasje heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |