Ik hoorde het ook niet, maar die sufmutsen zullen het wel weer slikken als zoete koek.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:37 schreef Maurisico het volgende:
De mannen moeten schoonmaken??? Dat is dan weer intepretatie van de vrouwen, ik hoorde dat niet uit hetgeen Dodi oplas...
Yup, is helaas volkomen normaal, je moet je plaatje via "webicon" doen en niet het scherm waar je net zatquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef Vaisha het volgende:
[..]
Alleen dat werkt dus ook niet
krijg een wit scherm op http://forum.fok.nl/misc/usericon_manager
de vrouwen zijn gister in de dbk kamer geweest en hebben 5 kratten bier omgeruild voor flessen wijn en shag voor malbero light sigaretten.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:40 schreef teamlead het volgende:
[..]huh? Ik was ff iets te eten halen..kan iemand dit ff kort toelichten?
Moet je mij eens zien als het spannend wordt in het huis...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef EmjaY het volgende:
Die gasten roken wel serieus veel btw
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:42 schreef Flakkie01 het volgende:
Ze lopen weer acda en de munnik te verneuken![]()
dat wisselen van die boodschappen had ik idd nog geregistreerd ja...quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:43 schreef MissX het volgende:
[..]
de vrouwen zijn gister in de dbk kamer geweest en hebben 5 kratten bier omgeruild voor flessen wijn en shag voor malbero light sigaretten.
Nu zijn de mannen daar niet zo blij mee en proberen er achter te kmen wat er is gebeurd. Vervolgens krijgen de bewoners een envelop. Waarin in BB schrijft dat de mannen niet overal wat achter moeten zoeken en dat het huis vies is en dat ze maandag maar moeten gaan schoonmaken.
zingen tot daar aan toe maar van Thomas en Paul moeten ze afblijvenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.
Dat zou hier ook wel een leuke regel zijn
Mooiquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Vaisha het volgende:
jeeh het werkt
en dat fluiten mot ook stoppen.. goed idee ff talpa mailenquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
In de amerikaanse BB was het dik verboden voor de bewoners om te zingen.
Dat zou hier ook wel een leuke regel zijn
Dat zingen is echt niet tot daar aan toequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:44 schreef Knurkie het volgende:
[..]
zingen tot daar aan toe maar van Thomas en Paul moeten ze afblijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |