Ze zijn aan het vechten om drank & sigaretten!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:38 schreef TRiXeS het volgende:
Wat zijn ze aan het doen? En hebben ze al hun eten gekregen?
Dames hebben een geintje geflikt door bier om te ruilen voor extra wijn en zware shag voor extra malboro light maar dat weet de rest niet!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:39 schreef Zw0rld het volgende:
Ben effe weggeweest.
Is het al oorlog
BB vertelt altijd de waarheid. Zie Orwells 1984.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef Bigfoot het volgende:
haha BB heeft gezegd dat de wijn in de aanbieding isEn de jongens geloven het nog ook...
Roel gaat de marlboro-light roker nomineren......quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
ze krijgen dus geen zware shag ipv marlboro light?die gaan gefrustreerd worden....
Belooft een mooie week te worden. Eindelijk iets postitiefs na die Live uitzending! Hulde BB/Talpa!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
ze krijgen dus geen zware shag ipv marlboro light?die gaan gefrustreerd worden....
kan me nu al verheugen als de peukjes donderdag op zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:42 schreef teamlead het volgende:
einde van de week gaan ze niet halen hoor...vanavond 21 flessen wijn leeg.. en ze hebben morgen al niks meerquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:43 schreef nicoleV het volgende:
dat gaat oorlog worden met die sigaretten....aan het einde van de week .....wat simpel
Het zou leuk zijn als BB deze info gaat lekken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Dames hebben een geintje geflikt door bier om te ruilen voor extra wijn en zware shag voor extra malboro light maar dat weet de rest niet!
Roel heeft gelijk, volgens mij doe je idd. langer met 2 pak shag dan met 6 pak sigarettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:45 schreef Bigfoot het volgende:
Roel is slim en heeft alle shaq zich toe geeigend. Dido vraagt daarop dat ze waarschijnlijk het niet met de sigaretten gaan redden en of hun dan op het eind met Roel zijn shag mee mogen roken.
De huishomo's Rob en Ralph staan al braaf te koken sinds de boodschappen binnen zijn. Als ze zo braaf blijven worden ze vast nooit meer genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:44 schreef Gert het volgende:
Ze zitten al lekker aan de zuip.
Laat toch zitten dat avondeten jongens.
Ik denk dat ik vanavond die streams maar een beetje in de gaten ga houden.
De kuthoer!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef nicoleV het volgende:
Volgens mij zit Dido al aan d'r derde en vierde sigaretten
Ja doei, zúipen moeten ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Ze moesten eens een opdracht doen ofwat en als ze dan verliezen moeten ze alle drink & rookwaar inleveren!
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bigfoot het volgende:
De knotsen van Joost zijn nu dus ook geruild. Van de 4 zakken knotsen zijn er 3 bestemd voor tanja.
En Joost ook, dat gaat goed komen vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
haha... wedden dat Roel en Menno er een sport van gaan maken om die flessen wijn zsm leeg te trekken??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef teamlead het volgende:oorlog om de knotsen.... 3 zakken voor de zeug, 1 zak voor de rest.... Joost draait door
2 pakjes shag is ongeveer 120 sjekkies, 6 pakjes x 20 is ook 120 dus eigenlijk evenveel maar sigaretten steek je makkelijker op dus sneller op!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel heeft gelijk, volgens mij doe je idd. langer met 2 pak shag dan met 6 pak sigaretten
Nog te lief dan kan nu wel eens gaan veranderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaar
maar zijn opmerking tegen chantal "2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen" was dan wel weer een leuke sneerquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef nicoleV het volgende:
Echt erg huh knotsen voor Joost hij wil graag zijn knotsen......en moet je die rokers horen hij is egoistich unbeliveble
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |