quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:55 schreef Pinball het volgende:
[..]
Je mist het lucht-aanzuigen vooraf:
GGGGGGG-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ-HÈ.![]()
Heb geduld dit gaat gebeuren of het is al begonnen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Toch vind ik het een behoorlijke naaistreek van ze....
Ze hebben bier voor de mannen laten vallen voor flesjes NAGELLAK e.d. belachelijk, ik zou als kerel écht wel een fikse naaistreek terugkaatsen.
idd, gewoon al die flesjes leegschudden in de pleequote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Ze hebben bier voor de mannen laten vallen voor flesjes NAGELLAK e.d. belachelijk, ik zou als kerel écht wel een fikse naaistreek terugkaatsen.
Indd zeg, nogmaals ik zou het echt ongenadig hard op een zuipen zetten en in hun kussensloop braken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:07 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:08 schreef Quembel het volgende:
muzike begon rond half tien
Nee niet doen, laat ze maar lekker dronken worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:09 schreef Darklight het volgende:
[..]
idd, gewoon al die flesjes leegschudden in de plee
Idd, als bierdrinkers aan de wijn gaan wil het nog wel eens heel hard gaan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee niet doen, laat ze maar lekker dronken worden.
Egoïstisch stond in het stuk wat jij gequote hebt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:03 schreef Wup het volgende:
ik zeg niet dat het egoistisch is, ik zeg dat dat onophoudelijke gezeur over een lolly irritant is....
BB in overleg met de damesquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Wie van de dames heeft dit eigenlijk geïnitieerd??? Die zit natuurlijk volgende week op de bank
Ik gok op Chantal of Dido....
nou die bestelling actie is echt leuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Flyduck het volgende:
Nou nou wat een naaistreek zeg,.. wat een spanning zeg.. snap nu wel waarom bigbrother steeds meer kijkes verliest. Er gebeurd geen hol.
Jammer dat de camera dan weer wegdraaitquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef regenworm het volgende:
nou die bestelling actie is echt leuk.
De gevolgen zullen we deze week zien.
ow dan is het mijn fout, verkeerd gequote.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:11 schreef Pinball het volgende:
Egoistisch stond in het stuk wat jij gequote hebt.
En als je het gezeik van Joost over een lolly irritant vind had je vandaag naar de streams moeten kijken, het ging heel de dag over sigaretten
hij heeft zelf 2 zakken achterover gedrukt denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 20:14 schreef Quembel het volgende:
Gaat Joost nu slijmen bij Tanja vanwege de knotsen?
Tanja: "Joost ga je mij nu om een knots vragen terwijl je nog twee zakken hebt?"
Wat een kúthoer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:12 schreef Quembel het volgende:
Dido: "wie praat hier het beste ABN? Dat ben ik"
mag ik effe spugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |