De kuthoer!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef nicoleV het volgende:
Volgens mij zit Dido al aan d'r derde en vierde sigaretten
Ja doei, zúipen moeten ze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bocaj het volgende:
Ze moesten eens een opdracht doen ofwat en als ze dan verliezen moeten ze alle drink & rookwaar inleveren!
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Bigfoot het volgende:
De knotsen van Joost zijn nu dus ook geruild. Van de 4 zakken knotsen zijn er 3 bestemd voor tanja.
En Joost ook, dat gaat goed komen vanavondquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef Maurisico het volgende:
haha... wedden dat Roel en Menno er een sport van gaan maken om die flessen wijn zsm leeg te trekken??
quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef teamlead het volgende:oorlog om de knotsen.... 3 zakken voor de zeug, 1 zak voor de rest.... Joost draait door
2 pakjes shag is ongeveer 120 sjekkies, 6 pakjes x 20 is ook 120 dus eigenlijk evenveel maar sigaretten steek je makkelijker op dus sneller op!quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:46 schreef Wup het volgende:
[..]
Roel heeft gelijk, volgens mij doe je idd. langer met 2 pak shag dan met 6 pak sigaretten
Nog te lief dan kan nu wel eens gaan veranderen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ik joost was, had de zeug toch echt pech hoor.. ze zijn veel te lief voor elkaar
maar zijn opmerking tegen chantal "2 sigaretten zijn even duur als een hele zak knotsen" was dan wel weer een leuke sneerquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:49 schreef nicoleV het volgende:
Echt erg huh knotsen voor Joost hij wil graag zijn knotsen......en moet je die rokers horen hij is egoistich unbeliveble
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |