Jawelquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze is toch ook geen moeder?
Of snap ik nu iets niet aan de afkorting MILF?
Bijna... het is "Mothers I like to fuck"quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:42 schreef brummie34 het volgende:
milf mothers like tho fuck
Nee hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
[..]
Jawel. Ze is moeder en wil graag nog een keer moeder worden.
Hij is werkelijke prachtig!quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Even wat zelfbevlekking!
Jongens wat is de OP toch mooi!
Je hebt hem mooier gemaakt hè?quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Even wat zelfbevlekking!
Die zit vast weer ergens te ouwehoeren over Lieske en Roelquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:45 schreef Sealord het volgende:
waar is Dido eigenlijk, heeft ze zich verstopt of ligt ze te huiolen op bed?
Mooi met die icotjesquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:44 schreef Falco het volgende:
Even wat zelfbevlekking!
Wellusquote:
Alhoewel ze heeft het eigenlijk nooit over haar dochter gehad, wat raar...quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Wellus. Ik kan het niet vinden, maar er stond ergens dat ze moeder was.
Ze wil graag moeder worden, das wat andersquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
ze wil het graag worden, vandaar die KI-kitquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
Chantal is geen moeder, maar wil het nu, op haar 40e, wel worden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Alhoewel ze heeft het eigenlijk nooit over haar dochter gehad, wat raar...
kwam aardig in de richtingquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna... het is "Mothers I like to fuck"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef Pinball het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik Ralph zie strijken. Een brandweerman met allerlei pilletjes en poedertjes voor huid en haar die heel de dag klusjes in huis doet.
En dat moet dan BB gaan winnen
Ik geef je gewoon het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is geen moeder, maar wil het nu, op haar 40e, wel worden.
Dat boeit Lieske niet. Hooguit dat Dido enigszins kwaad wordt ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef Showtime het volgende:
Als Roel nou even tegen Dido aan gaat liggen wordt het echt leuk.
Ik doelde op het laatste.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat boeit Lieske niet. Hooguit dat Dido enigszins kwaad wordt ofzo
nee ze is nog geen moeder wil dat wel erg graag wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Lieske is nu net een huppelkutje hahaha
Als je daar Nathalie onder fotosjopt die hem pijpt, dan geloof je die uitdrukking ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:50 schreef Maurisico het volgende:
toen ik deze foto zag, dacht ik bijna dat Lieske weer bezig was........
[afbeelding]![]()
Nu moet BB doorzetten en stiekum een rookverbod invoerenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef kwakveense het volgende:
eerste communicatie tussen roel en dido, opver verdwenen noodshag...
dido is erg geirriteerd...
ik denk het ook... maar dan ook slaapverbod overdagquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Nu moet BB doorzetten en stiekum een rookverbod invoeren
D's schijnt een trafo in het huis te zitten, misschien Linda welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef brummie34 het volgende:
@scanman zo is die linda ook net een kerel ,van de zijkant
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
Linda houdt niet van vetrandjes
Ga dan meedoen in de tuin
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:58 schreef KRIBBET het volgende:
Die Lieske springt echt als een hork zeg![]()
![]()
![]()
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Vraag aan de dames op het forum.
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
ik denk dat ze sigaretten mistquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
Denk een combi van niet roken en Roel/Lieske....kan ze zich mooi verschuilen achter het niet roken...voorlopig dan he...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Ze zou wel als cheerleader kunnen gaan werken bij ded JOSTI BAND !!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessen![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Knurkie het volgende:
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?
En die bolle heeft alle asbakken al leeg gestolenquote:
gewoon Sneu dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft niets te roken en is een beetje kwaad op Roel...![]()
haha, ja die ligt blijkbaar ook weer op bed tot de nicotine aangeleverd wordtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:04 schreef KRIBBET het volgende:
En die bolle heeft alle asbakken al leeg gestolen![]()
![]()
Is wel heel erg opvallend inderdaad. Ze is gewend altijd haar zin te krijgen. Als dat dan niet gebeurt, dan krijg je een reactie als deze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef lennardn het volgende:
Dido is goed door de mand gevallen....wat een verwaand en verwend nest !
Een tragisch figuur inderdaad (letterlijk en figuurlijk).....quote:
Hopelijk helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af hoelang het nog duurt voor de boodschappen (sigaretten) komen...
Ah, dat dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
vorige week rond 19:00quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
Nee dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef APK het volgende:
Waarom hebben ze geen sigaretten?
Zijn de boodschappen nog niet bezorgd ofzo
Dan weet je idd niet hoe kut het isquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
<..>Heb nooit gerookt<..>
Junks doen vreemde dingen Miss...je zegt het zelf al, je hebt nooit gerookt en kan je het dus niet voorstellen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
jezus hoe triest zijn ze daar in huis, een dagje zonder sigaretten en kijk hoe moeilijk ze doen.
Is dat echt zo moeilijk??? Heb nooit gerookt, maar kan me niet voorstellen dat je het er zo moeilijk mee kan hebben, zeker als je weet dat je over een paar uur wel weer sigaretten hebt. En dat je dan zulke debielen toeren uit gaat halen om toch nog iets te roken.
EENS!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido zwijgt.
Linda: "Zie je de tietjes van Lieske? Alles voor de kijkers"![]()
Hoe walgelijk kan een mens zijn, die zelf non stop rondloopt in te korte broekjes
Zei Linda dat echt? Wat een walgelijke opmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido zwijgt.
Linda: "Zie je de tietjes van Lieske? Alles voor de kijkers"![]()
Hoe walgelijk kan een mens zijn, die zelf non stop rondloopt in te korte broekjes
de jaloezie druipt er vanafquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Waarom gaat ze de hele tijd met Menno vechten? 'Dat is ook een nieuwe trend"."
Linda: "Ik weet het niet"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Darklight het volgende:
Laat de boodschappen maar lekker maandag komen, back to basic
Ja maar zijn deze mensen niet heel extreem? sigaretten uit de askbak plunderen, het idee opperen om het met theezakjes te doen. Karton met sjag vullen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:09 schreef Djoj het volgende:
[..]
Junks doen vreemde dingen Miss...je zegt het zelf al, je hebt nooit gerookt en kan je het dus niet voorstellen.
Ik wel, dus kan me voorstellen hoe het is om niet in je behoefte, lees nicotine, bevredigd wordt...
dat is het ook, op dit moment doen ze dus niks anders dan aan sigaretten denken......quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef MissX het volgende:
Maar ja het zal ook wel te maken hebben met het feit dat ze daar in het huis eik niets anders te doen hebben. Dan zitten, ouwehoeren en roken.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Djoj het volgende:
Kga ff boodschappen doen, neee...geen sigaretten![]()
Veel fun nog en tot laterz![]()
als er nou een rekenfoutje is gemaakt & het is Rob zijn schuld.................quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Darklight het volgende:
Of ze krijgen wel de boodschappen, maar BB vergeet de sigaretten
Ze heeft groot gelijk. Die van Linda zijn veel mooier natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Linda lijkt zich eraan te storen dat Lieske haar tietjes zo goed laat zien tijdens het touwtjespringen.
[afbeelding]
Die zal er echt niet eerder uitkomenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die ligt blijkbaar ook weer op bed tot de nicotine aangeleverd wordt
Hele grote kans inderdaad. En dan Roel dus ook nog genomineerd... En waarschijnlijk Ralph...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef Mleentje het volgende:
Ach, al die vrouwen zijn jaloers op Lieske.. 3 keer raden wie volgende keer weer genomineerd zal zijn.
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
Zit De Buik weer als vanouds zwijgend temidden van de groep ?
ik was te laat voor een screen maar het was echt een wanhopig gezicht, iemand anders misschien?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Showtime het volgende:
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermen
hoe ze ook vluchtig de woonkamer kwam binnen stormen, WAAR ZIJN DE ASBAKKEN!!!???quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ik was te laat voor een screen maar het was echt een wanhopig gezicht, iemand anders misschien?
Rob heeft vanancht nog extra karbonades bestelt....ZOU MOOI ZIJN: STEM: Doordat jullie hebben gekozen voor extra karbonades zijn de genotsmiddelen als sigaretten, chocolade en knotsen vervallen.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
als er nou een rekenfoutje is gemaakt & het is Rob zijn schuld.................
ik dacht dat ze dat deed om te tellen hoeveel er gerookt was, opdat ze weer iets om te zeiken heeft "ik ben zwanger, maar mijn zwangeschap is verpest, het enige wat ik nog heb, zijn die 3 (quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermen
ja dat was ik dus aan het intypen en toen was ik te laat voor een screen:(quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Showtime het volgende:
hoe ze ook vluchtig de woonkamer kwam binnen stormen, WAAR ZIJN DE ASBAKKEN!!!???![]()
misschien probeert hij te "levelen" met Dido zodat hij gemakkelijker een gesprek met haar hoopt aan te knopenquote:
Ingrid is een gelegenheids roker toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:28 schreef milagro het volgende:
Oh mijn God, Tanja zit idd weer de asbakken af te struinen naar iets rookbaars ....... want ben je dan treurig
Nog geen 4 uurtjes zonder en iedere roker behalve Ingrid sjaggo
Trailer trash is nu wel erg toepasselijk. Helemaal door dat peukies zoeken er nog bij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:29 schreef Showtime het volgende:
Het lijken wel eenden, de een (Tanja) heeft een stuk brood bemachtigd en eet het afgezonderd gulzig op.
Nee, ze is er helemaal klaar meequote:Op zaterdag 17 september 2005 15:36 schreef Showtime het volgende:
Dido vrolijkt op doordat ze haar ei ff kwijt kan bij Chantal en Linda. Zal niet lang meer duren of ze is weer voldoende aangesterkt om weer voor Roel's charmes open te staan.
and so on and on and on and on ...
Danser was ze geloof ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:39 schreef Wup het volgende:
wat doet Ingrid nou voor de kost
nu vertelt ze dat ze voor de HP schreef?
ja, Joost begon erover, en nu probeert Liesje het te verdedigen tegenover 3 tegenstanders....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Lieske nou weer over ontgroening? Zucht.
En staat dat geluid nou zo zacht of ligt dat aan mij...
het zaad is zo hard naar binnen gespoten dat het naar haar kop is gestegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef Wup het volgende:
Liesje staat nu wel enorm dom te kletsen hoor
ze is gewoon zichzelf dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:50 schreef Wup het volgende:
Liesje staat nu wel enorm dom te kletsen hoor
Joost begon erover. Lieske heeft zich er lang afzijdig over gehouden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:44 schreef Kokstra het volgende:
Lieske nou weer over ontgroening? Zucht.
En staat dat geluid nou zo zacht of ligt dat aan mij...
hoezo gezeik? waarom moet je zoiets blind verdedigen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef kwakveense het volgende:
tsja, je kunt wel zeiken over ontgroeningen, maar als je ervoor kiets omn lid te worden dan weet je toch wat er gata gebeuren?
echt gezeik die hele discussie...als je t niks vind moet je gewoon geen lid worden, maar ook niet zeiken tegen mensen die wél lid zijn....
ik vond het ook leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Lienekien het volgende:
't Was wel interessant hoor, wat Joost te vertellen had over zijn kortstondige verenigingservaring.
als je er zelf wel voor staat, dan snap ik wel dat je het wilt verdedigen. het voelt toch een beetje als een persoonlijke aanval...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef Wup het volgende:
[..]
hoezo gezeik? waarom moet je zoiets blind verdedigen?
Nou weer niet gaan overdrijven, zo'n uithoek van Nederland is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:54 schreef kwakveense het volgende:
ach, als ik in een uitheok als groningen zou studeren zou ik misshcien ook wel aansluting zoeken bij een grote vereniging, ipv bij een kleine vereniging als waar ik nu zit...
Het komt door de 1e avond.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:53 schreef Showtime het volgende:
Ik snap niet wat de hele discussie is tegen studenten ontrgroeningen, als je er niks van wilt weten doe je er toch niet aan mee klaar.
Ach, dat valt wel mee. Maar het hangt ervan af wat je gewend bent natuurlijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef kwakveense het volgende:
nope...geen geluidsprobleem
ik bedoel overigens dat groningen (zelf een leuke stad overigens) wel het enieg is dat je hebt in de omgeving daar...terwijl ind e randstad er veel meer te beleven is búiten de ene stad waar je woont...
D'r is in de stad zelf genoeg te doen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:59 schreef kwakveense het volgende:
nope...geen geluidsprobleem
ik bedoel overigens dat groningen (zelf een leuke stad overigens) wel het enieg is dat je hebt in de omgeving daar...terwijl ind e randstad er veel meer te beleven is búiten de ene stad waar je woont...
Joost niet alleen hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:01 schreef lennardn het volgende:
Joost zeikt de studenten vereniging afzeiken....Lieske zit erbij
het probleem is, dat iedereen nu met Joost meelult.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap Joost op zich wel, maar het is natuurlijk niet overal zo erg als in die vereniging van hem... Ikzelf heb er nooit ingezeten, maar er zijn zat studentenverenigingen waar het er er stuk relaxter aan toegaat....
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef Wup het volgende:
[..]
het probleem is, dat iedereen nu met Joost meelult.....
de discussie buiten was veel beter, dit is galspuwenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.
Je hebt er idd gradaties in... Maar wat Joost vertelt is ook weer geen grote onzin.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap Joost op zich wel, maar het is natuurlijk niet overal zo erg als in die vereniging van hem... Ikzelf heb er nooit ingezeten, maar er zijn zat studentenverenigingen waar het er er stuk relaxter aan toegaat.... (weet ik uit de omgang met veel studenten uit mijn stamkroeg)
Op zich niks mis meequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Het begint wel op een lieske-aanval te lijken..
Ja precies.... Hij vergeet de nuance aan te brengen dat het bij ZIJN vereniging zo was. Ik denk dat hij bij een andere vereniging wellicht meer op z'n plek was geweest....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, maar hij moet niet generaliseren natuurlijk.
LIeske duidelijk totaal niet. Ze zegt ook netjes dat die wereld waar Joost in verkeerde heel anders is dan de wereld waar Lieske in verkeert.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:07 schreef kwakveense het volgende:
vindicat is toch een van de wat prominentere corpora...
ik ken genoeg aardige minervanen en genoeg nare ballen in leiden...ik vind dat ze zo ongenuanceerd negatief doen tegen leiske, ik zou me ook in een hoek gedrukt voelen...
spin mag Tanja wel even gezelschap gaan houdenquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:11 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Die spin op de cam in de badkamer!
* Wup zoekt Ingrid.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:15 schreef pinkplatinum het volgende:
waarom doet ingrid zo moeilijk
Ze is nog 'dronken' van wat er vannacht gebeurdequote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Wup het volgende:
waarom kost het Liesje zoveel moeite om een verhaal te vertellen....
nou, ja, gewoon, echt zoals, nou ja, ik weet niet, gewoon, tja, jeetje, ik weet niet, gewoon, nou ja hoe noem je dat, geen zo van dat ik nou ja dat en zo .... snap je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:14 schreef Wup het volgende:
waarom kost het Liesje zoveel moeite om een verhaal te vertellen....
haha, ja dat dus, ik raak altijd halverwege de weg kwijt...quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:16 schreef milagro het volgende:
nou, ja, gewoon, echt zoals, nou ja, ik weet niet, gewoon, tja, jeetje, ik weet niet, gewoon, nou ja hoe noem je dat, geen zo van dat ik nou ja dat en zo .... snap je?
Ingrid weigerde te douchen terwijl menno in de badkamer stond.. ze gooide hem er echt uit..quote:
Daar heeft hij het volgens mij te moeilijk voor gehad.. Ik begrijp het best van hemquote:Op zaterdag 17 september 2005 16:17 schreef kwakveense het volgende:
joost is wel militant tegen zeg, bah irritantn ventje...hij ziet eht echt alleen maar vanuit zijn eigen ervaring...weinig relativeringsvermogfen...
Inderdaad. Omdat zijn ervaring slecht is, zijn alle studentenverenigingen slecht. Het is bijna een obsessie voor hem volgens mij.quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:17 schreef kwakveense het volgende:
joost is wel militant tegen zeg, bah irritantn ventje...hij ziet eht echt alleen maar vanuit zijn eigen ervaring...weinig relativeringsvermogfen...
uit mijn tijd ? Hoe oud ben jij dan ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:20 schreef milagro het volgende:
Die vereniging van Joost klinkt net zo als Minerva in 'mijn tijd', waar je je al gruwelijk kon ergeren op de open avond van die corpsballenzooi daar.
43quote:Op zaterdag 17 september 2005 16:22 schreef lennardn het volgende:
[..]
uit mijn tijd ? Hoe oud ben jij dan ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |