D's schijnt een trafo in het huis te zitten, misschien Linda welquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef brummie34 het volgende:
@scanman zo is die linda ook net een kerel ,van de zijkant
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:59 schreef Pinball het volgende:
Linda houdt niet van vetrandjes
Ga dan meedoen in de tuin
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:58 schreef KRIBBET het volgende:
Die Lieske springt echt als een hork zeg![]()
![]()
![]()
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Vraag aan de dames op het forum.
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
ik denk dat ze sigaretten mistquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Waarom ligt Dido daar sip te zijn, waarom gaat ze dan niet in bed liggen? Hoopt ze op aandacht van Roel, hoopt ze op aandacht van een van de andere bewoners of valt het allemaal wel mee?
Denk een combi van niet roken en Roel/Lieske....kan ze zich mooi verschuilen achter het niet roken...voorlopig dan he...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Showtime het volgende:
Ze zou wel als cheerleader kunnen gaan werken bij ded JOSTI BAND !!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:01 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vroeg me met die dansavond ook al af wat zij in hemelsnaam heeft gedaan tijdens al die balletlessen![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef Knurkie het volgende:
ik heb geen idee waarom ze daar ligt te sippen....misschien gewoon een sneu figuur?
En die bolle heeft alle asbakken al leeg gestolenquote:
gewoon Sneu dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft niets te roken en is een beetje kwaad op Roel...![]()
haha, ja die ligt blijkbaar ook weer op bed tot de nicotine aangeleverd wordtquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:04 schreef KRIBBET het volgende:
En die bolle heeft alle asbakken al leeg gestolen![]()
![]()
Is wel heel erg opvallend inderdaad. Ze is gewend altijd haar zin te krijgen. Als dat dan niet gebeurt, dan krijg je een reactie als deze.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:02 schreef lennardn het volgende:
Dido is goed door de mand gevallen....wat een verwaand en verwend nest !
Een tragisch figuur inderdaad (letterlijk en figuurlijk).....quote:
Hopelijk helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af hoelang het nog duurt voor de boodschappen (sigaretten) komen...
Ah, dat dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
vorige week rond 19:00quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef Djoj het volgende:
Nee dus.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:06 schreef APK het volgende:
Waarom hebben ze geen sigaretten?
Zijn de boodschappen nog niet bezorgd ofzo
Dan weet je idd niet hoe kut het isquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
<..>Heb nooit gerookt<..>
Junks doen vreemde dingen Miss...je zegt het zelf al, je hebt nooit gerookt en kan je het dus niet voorstellen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:07 schreef MissX het volgende:
jezus hoe triest zijn ze daar in huis, een dagje zonder sigaretten en kijk hoe moeilijk ze doen.
Is dat echt zo moeilijk??? Heb nooit gerookt, maar kan me niet voorstellen dat je het er zo moeilijk mee kan hebben, zeker als je weet dat je over een paar uur wel weer sigaretten hebt. En dat je dan zulke debielen toeren uit gaat halen om toch nog iets te roken.
EENS!!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido zwijgt.
Linda: "Zie je de tietjes van Lieske? Alles voor de kijkers"![]()
Hoe walgelijk kan een mens zijn, die zelf non stop rondloopt in te korte broekjes
Zei Linda dat echt? Wat een walgelijke opmerking.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dido zwijgt.
Linda: "Zie je de tietjes van Lieske? Alles voor de kijkers"![]()
Hoe walgelijk kan een mens zijn, die zelf non stop rondloopt in te korte broekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |