quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef Pinball het volgende:
Tweede keer vandaag dat ik Ralph zie strijken. Een brandweerman met allerlei pilletjes en poedertjes voor huid en haar die heel de dag klusjes in huis doet.
En dat moet dan BB gaan winnen
Ik geef je gewoon het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chantal is geen moeder, maar wil het nu, op haar 40e, wel worden.
Dat boeit Lieske niet. Hooguit dat Dido enigszins kwaad wordt ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:48 schreef Showtime het volgende:
Als Roel nou even tegen Dido aan gaat liggen wordt het echt leuk.
Ik doelde op het laatste.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat boeit Lieske niet. Hooguit dat Dido enigszins kwaad wordt ofzo
nee ze is nog geen moeder wil dat wel erg graag wordenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:47 schreef Falco het volgende:
[..]
Wellus. Ik kan het niet vinden, maar er stond ergens dat ze moeder was.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:51 schreef pinkplatinum het volgende:
Lieske is nu net een huppelkutje hahaha
Als je daar Nathalie onder fotosjopt die hem pijpt, dan geloof je die uitdrukking ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:50 schreef Maurisico het volgende:
toen ik deze foto zag, dacht ik bijna dat Lieske weer bezig was........
[afbeelding]![]()
Nu moet BB doorzetten en stiekum een rookverbod invoerenquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:52 schreef kwakveense het volgende:
eerste communicatie tussen roel en dido, opver verdwenen noodshag...
dido is erg geirriteerd...
ik denk het ook... maar dan ook slaapverbod overdagquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Nu moet BB doorzetten en stiekum een rookverbod invoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |