de jaloezie druipt er vanafquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:10 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Waarom gaat ze de hele tijd met Menno vechten? 'Dat is ook een nieuwe trend"."
Linda: "Ik weet het niet"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:11 schreef Darklight het volgende:
Laat de boodschappen maar lekker maandag komen, back to basic
Ja maar zijn deze mensen niet heel extreem? sigaretten uit de askbak plunderen, het idee opperen om het met theezakjes te doen. Karton met sjag vullen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:09 schreef Djoj het volgende:
[..]
Junks doen vreemde dingen Miss...je zegt het zelf al, je hebt nooit gerookt en kan je het dus niet voorstellen.
Ik wel, dus kan me voorstellen hoe het is om niet in je behoefte, lees nicotine, bevredigd wordt...
dat is het ook, op dit moment doen ze dus niks anders dan aan sigaretten denken......quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:12 schreef MissX het volgende:
Maar ja het zal ook wel te maken hebben met het feit dat ze daar in het huis eik niets anders te doen hebben. Dan zitten, ouwehoeren en roken.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Djoj het volgende:
Kga ff boodschappen doen, neee...geen sigaretten![]()
Veel fun nog en tot laterz![]()
als er nou een rekenfoutje is gemaakt & het is Rob zijn schuld.................quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:14 schreef Darklight het volgende:
Of ze krijgen wel de boodschappen, maar BB vergeet de sigaretten
Ze heeft groot gelijk. Die van Linda zijn veel mooier natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:16 schreef scanman01 het volgende:
Linda lijkt zich eraan te storen dat Lieske haar tietjes zo goed laat zien tijdens het touwtjespringen.
[afbeelding]
Die zal er echt niet eerder uitkomenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:05 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, ja die ligt blijkbaar ook weer op bed tot de nicotine aangeleverd wordt
Hele grote kans inderdaad. En dan Roel dus ook nog genomineerd... En waarschijnlijk Ralph...quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef Mleentje het volgende:
Ach, al die vrouwen zijn jaloers op Lieske.. 3 keer raden wie volgende keer weer genomineerd zal zijn.
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermenquote:Op zaterdag 17 september 2005 15:18 schreef milagro het volgende:
Zit De Buik weer als vanouds zwijgend temidden van de groep ?
ik was te laat voor een screen maar het was echt een wanhopig gezicht, iemand anders misschien?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Showtime het volgende:
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermen
hoe ze ook vluchtig de woonkamer kwam binnen stormen, WAAR ZIJN DE ASBAKKEN!!!???quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:21 schreef Wup het volgende:
[..]
ik was te laat voor een screen maar het was echt een wanhopig gezicht, iemand anders misschien?
Rob heeft vanancht nog extra karbonades bestelt....ZOU MOOI ZIJN: STEM: Doordat jullie hebben gekozen voor extra karbonades zijn de genotsmiddelen als sigaretten, chocolade en knotsen vervallen.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:15 schreef Wup het volgende:
[..]
als er nou een rekenfoutje is gemaakt & het is Rob zijn schuld.................
ik dacht dat ze dat deed om te tellen hoeveel er gerookt was, opdat ze weer iets om te zeiken heeft "ik ben zwanger, maar mijn zwangeschap is verpest, het enige wat ik nog heb, zijn die 3 (quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:20 schreef Showtime het volgende:
[..]
het is dat je het zegt, was al vergeten dat Buik er ook nog was, die heb vanacht de asbakken lopen plunderen, die zit waarschijnlijk ergens in een hoekje haar buit te beschermen
ja dat was ik dus aan het intypen en toen was ik te laat voor een screen:(quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:23 schreef Showtime het volgende:
hoe ze ook vluchtig de woonkamer kwam binnen stormen, WAAR ZIJN DE ASBAKKEN!!!???![]()
misschien probeert hij te "levelen" met Dido zodat hij gemakkelijker een gesprek met haar hoopt aan te knopenquote:
Ingrid is een gelegenheids roker toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 15:28 schreef milagro het volgende:
Oh mijn God, Tanja zit idd weer de asbakken af te struinen naar iets rookbaars ....... want ben je dan treurig
Nog geen 4 uurtjes zonder en iedere roker behalve Ingrid sjaggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |