Hij was weer erg dominant jaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef lennardn het volgende:
lekker voor die trut van een Dido....miss mister 'ik krijg altijd wat ik wil' !
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden wegquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef teamlead het volgende:mogguh
ik heb de ochtend sex gemist?
De edit functie haat iedereen, de OP is te groot schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
de edit functie haat mij[/sub]
ah..dus daarom is 1 op zwart....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden weg
"Alles ongecensureerd"quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als die gast daar achter komt pleegt ie vast zelfmoordquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef lennardn het volgende:
heheh Idd Burbo ik las het ook !
Dat zou helemaal het toppunt zijn dan.
anders? Dit lijkt me duidelijk genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurtquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
tanja wordt ook weggedraaidquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurt
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
in BB1 lieten ze zelfs op tv zien dat Bart enSabine het deden...
My thoughts!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
moeten ze maar actueler zijn en dagelijks de beelden van DIE dag uitzenden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Heb Versatel en de streams zijn hetzelfde, dus ook weg nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef Pinball het volgende:
Krijgen mensen met Versatel nu wél slaapkamerfeeds? Of moeten die het ook doem met 'ongecensureerde' lege kamer streams?
Kan 1 van de 2 Versatel abonnees dat verduidelijken?
Whehehe, wie anders?quote:
Lekker scan, ik zat net te eten!quote:
quote:
Ik vind het best mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker scan, ik zat net te eten!
* Pinball slaat keihard terug:quote:
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..].. en dan te bedenken dat ik hier net 5 minuten zit.
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...
Tja, je doet wat voor die 53000 mensen die al op het tieten topic geklikt hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bent.
Valt mee dat Chantkwal niet net "toevallig" binnenkomt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
aan het gezicht van lieske te zien is het lekker.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.. een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
in de slaapkamer gebeurt het op dit moment alleen mogen we niks zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
nee, maar als er iets gebeurt dan wil ik het wel zienquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
nou je zag de deken duidelijk op en neer gaan hoor, kijk maar naar de unox reclamequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Ik heb 1* gang en 1* tuinquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
Zat ook een beetje te wachten op een reactie van Dido?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
ze laten nu echt nix zien inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
ik nu 2x woonkamer, 1x gan en 1x tuin... schiet niet op zo....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb 1* gang en 1* tuin
(Niet dat daar wat boeiends te zien is, maar ter info)
Screenshotje waarvan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:00 schreef teamlead het volgende:
ik was dus vandaag weer eens te laat... niemand die een screenshotje heeft van dat beetje dat wel werd getoond?
scanman??
volgens mij nog steeds dat roel verhaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
dildo is ergens klaar mee... maar ik versta niet waar ze klaar mee is
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
'ze zullen heus wel wat gedaan hebben, maar ik ben er klaar mee'
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavendquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Veel plezier verder in het echte levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ben weg wens iedereen nog veel plezier met de BB versie.
Ik stop er voorlopig mee ben talpa regie zat.
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Zei ze dat?
Dan is ze er voor de 25e keer 'klaar mee'![]()
Daar ben ik ook zo bang voor daarom dek ik mezelf in met voorlopig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavend
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'![]()
![]()
tis hier 16 graden volgens mij thermometer.. Als je dan goed in de zon gaat zitten kan 't wel lekker zijn..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Het is hier ook ijskoud binnen... verbouwing, brrrrr... (gelukkig regent het binnen nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Hé joh, jij was toch weg? Dramaqueenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
Tuurlijk ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
niemand snapt haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Djoj het volgende:
Snap niets van Nathalie...
tis geen goede prater voor een accountmanager hequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Rob: "Ja, dat begrijp ik"
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:14 schreef Djoj het volgende:
Vreemd hoor, 'wat er die avond gebeurd is', volgens mij geen bal..
Ik begrijp nu ineens dat zij en Ralph ooit een setje waren.. Nat die zo praat en Ralph die wat trager is.. het past perfect bij elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.
Whahahahahaaa lol !quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:21 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:25 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk eens hoe leuk ze aan ut jongleren zijn...right on time...
Kortom: Gooi vang gooi vang gooi vangquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Zoals ik ook al zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooi
Zo iets dan![]()
Ik heb een vrije zaterdagmiddag. Ik neem het wel overquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel redelijk klaar met de streamverslagen trouwens. Iemand die het over kan/wil nemen??
Denk dat je eerst moet gooien en dan pas vangenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooi
Zo iets dan![]()
Jij was eerder met quotenquote:
Maakt niet uit johquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:33 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Jij was eerder met quoten![]()
deed mijn best hoor
Kookniquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:34 schreef Wup het volgende:
ik heb geen geluid bij Tanja & Joost?
Waarom zou je dat willenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:34 schreef Wup het volgende:
ik heb geen geluid bij Tanja & Joost?
Vind je?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:34 schreef la.femme.nikita het volgende:
ahhh die Didoo.. die is leuk om naar te kijken! hihi
Is ze er nog niet klaar meequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef Djoj het volgende:
Jezus..Naat mag niet opgeven van Rob, ze MOET!!
Om de tijd te dodenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef Knurkie het volgende:
is het een opdracht of tijdverdrijf? dat jongleren
dat vind ik ook.. langzaam maar zeker... (moet ze wel een beetje doorpraten en zinnen afmaken)quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:37 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik Nathalie steeds leuker worden.
ok dank je welquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om de tijd te doden
Goeiemiddag trouwens aan iedereen
en dr mond niet zo vreemd bewegenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
dat vind ik ook.. langzaam maar zeker... (moet ze wel een beetje doorpraten en zinnen afmaken)
Laat ik het daar niet mee eens zijnquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
dat vind ik ook.. langzaam maar zeker... (moet ze wel een beetje doorpraten en zinnen afmaken)
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:35 schreef Ireth het volgende:
Zit ik met mijn vinger op de F10, startklaar om een half naakte Ralph met ballen in actie te cappen, druk ik op F10, komt net Rob er met zijn kop voor staan!![]()
an-ti-cli-max!![]()
![]()
Die slapen nog denk ik?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef BubbleBabe het volgende:
Goed maar even de belangerijke dingen nu:
Waar zijn lieske en roel.. en waarom zien wij dat niet!
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef scanman01 het volgende:
Tanja vindt haar ring leuk, maar had liever een trouwring.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:41 schreef milagro het volgende:
wie in dit topic heet er Anne Marije?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef teun911 het volgende:
Dildo brengt koffie voor Rob.
Kom Dido breng eens een ontbijtje naar Roel en Lieske..
Nope, Ingrid, Menno, Roel en Lieske + Linda zijn nog zwaar te slaap (samen met Joost)quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:44 schreef pinkplatinum het volgende:
is iedereen al wakker?
Steeds als ik in deze reeks kom, krijg is een skype melding van deze dame, vandaarquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Ik wil hier toch nog maar ff melden dat ik me gisteravond dood ergerde (zoals altijd) aan Rob.!!
Met dat hij er nooit uitgestemd KAN worden..
http://forum.fok.nl/user/history/127966 ?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef milagro het volgende:
Steeds als ik in deze reeks kom, krijg is een skype melding van deze dame, vandaar
Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef teamlead het volgende:
[..]Dat heb ik even gemist? Waarom denkt die mankepoot dat ie er niet uitgestemd kan worden?
Nomineer hem maar eens![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Om de tijd te doden
Goeiemiddag trouwens aan iedereen
ik vraag me af waarom hij dat denkt...lijkt me leuk Rob en Roel genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Ik wil hier toch nog maar ff melden dat ik me gisteravond dood ergerde (zoals altijd) aan Rob.!!
Met dat hij er nooit uitgestemd KAN worden..
Pssssst Rob... Ruud won ook niet!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.!
Joost is al een tijdje wakker hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef BONG4002 het volgende:
Nope, Ingrid, Menno, Roel en Lieske + Linda zijn nog zwaar te slaap (samen met Joost)
dido vermoedt wel wat, aangezien ze vanochtend al dertig keer heeft gezegd dat ze er klaar mee is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef charlysilva het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Lieske Roel even van de hoge nood afgeholpen vannacht met wat hand en span dienstenDido weet dit nog niet,maar wat zal het heerlijk zijn als zij het verse koppel gaat zien zometeen
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kwam erop neer dat hij dacht dat de groep hem nooit zou nomineren, omdat hij in het huis hoort, en dat áls hij genomineerd wordt hij nooit weggestemd zal worden, aangezien heel Nederland met hem wegloopt, zijnde een tweede Ruud ofzo.!
Heb je wat mij betreft niet goed begrepen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef charlysilva het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heeft Lieske Roel even van de hoge nood afgeholpen vannacht met wat hand en span dienstenDido weet dit nog niet,maar wat zal het heerlijk zijn als zij het verse koppel gaat zien zometeen
![]()
Een beetje maar hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:50 schreef BVO het volgende:
Dido voelt zich beetje afgewezen dus..
Dank je,ik lees het nog eens overquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je wat mij betreft niet goed begrepen.
Bij mij bij mij bij mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:51 schreef kwakveense het volgende:
dido gaat zich aankleden in de slaapkamer.
welke slaapkamer ?
edit op stream 2 net de blote ass van....ralph denk ik?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:50 schreef BVO het volgende:
Dido voelt zich beetje afgewezen dus..
bronquote:“Ik vind het echt belachelijk dat Lieske en Roel nu samen in bed liggen. Roel doet heel de week lief tegen me, heeft ook gezegd dat hij mij leuker vindt dan Lieske en dan doet hij dit! Maar nu is natuurlijk Flipske (Rikkert) pleite en zoekt zij Roel ook op." Rob begrijpt wat ze bedoelt. “Hij speelt een beetje met je.” Dido: “Misschien ben ik wel teveel koningin, maar ik wil een vent die voor iemand kiest en daar ook voor gaat. Het is alleen ik of niet. En nu hij zo met haar bezig is, is het voor mij klaar. Het heeft niet echt met jaloezie te maken, maar het klopt gewoon niet. Dat is toch logisch?”
hij denkt dat hij zo slim alles overdenkt met de dames voor zich winnen en tactisch nominerenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Doet die haan het niet in het weekend![]()
Neej idd het is gewoon volkomen logisch: je ziet zo groen als een Shrek van jaloezie, maar goed dat we allemaal n beetje kleurenblind zijn whahahahahahahaaaaquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
bron
nee hoor dildo.. heeft niks met jaloezie te maken
Gewéldigquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:53 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
bron
nee hoor dildo.. heeft niks met jaloezie te maken
Ok, ok ik beken.. Ik wil je Milagro.. Nu!quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:45 schreef milagro het volgende:
[..]
Steeds als ik in deze reeks kom, krijg is een skype melding van deze dame, vandaar
ze heeft blijkbaar aan haar "maatjes" minipielemoos liggen frunniken , ergo er is maar 1 echte slet in huis.... en dat is Roelquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:47 schreef charlysilva het volgende:
![]()
Met als dreigement fotos ophangen:quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:46 schreef scanman01 het volgende:
Op de radio net dat er in Kroatie 7 schapen in een huis zijn gezet met camera's erbij. Die kunnen dus ook dag en nacht gevolgd worden. Ze vertellen ook dat het schaap dat wordt weggestemd meteen naar de slachtbank wordt afgevoerd, waarop er werd gereageerd "Zo zouden ze dat bij BB ook moeten doen".
Milagro bedanktquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef milagro het volgende:
[..]
ze heeft blijkbaar aan haar "maatjes" minipielemoos liggen frunniken , ergo er is maar 1 echte slet in huis.... en dat is Roel![]()
En Lieske zit echt wel meer in Roel dan slechts een maatje
Hij besteed een dag nauwelijks aandacht aan haar, en ze is helemaal stil en sjaggo, 1 keertje haar bij zich op de bank trekken en het kind straalt weer
Lachen, kijken wat Roel doet vandaag met Dido![]()
Nu hoeft Rob alleen nog maar tegen Lieske te zeggen wat Roel over haar gezegd heeft : "Lieske is ook een lekker ding, maar te jong en qua conversatie niet echt boeiend, Dido daarentegen..." en Roel heeft er de volgende keer 2 nominaties bij![]()
Jij komt niet uit Zwollequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:56 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ok, ok ik beken.. Ik wil je Milagro.. Nu!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:58 schreef kwakveense het volgende:
joost heeft vannacht een half verlamd afrikaans jongetje leren zwemmen...en dido heeft nathalie geslagen "leuk he?"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:57 schreef Flakkie01 het volgende:
Aparte manier van tellen heeft naat en ook van bewegen![]()
Wat voor cup zou ze hebbenquote:
Cup hopeloos.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Wat voor cup zou ze hebben
Kleine B of zo![]()
Geen expert is.![]()
A of ms zelfs AAquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Kleine B of zo![]()
Geen expert is.![]()
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef lennardn het volgende:
Dido is gewoon een verwend nest die denkt met haar gladde koppie elke jongen voor haar te winnen, sterker nog ze moeten als een hondje achter haar aan lopen vertelde ze tegen Rob.
Nu Roel anders is en nu Lieske gebruikt om van zijn hoge nood af te komen is madame pislink.
How low can you go vraag ik me af....
Denk A zelfsquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Kleine B of zo![]()
Geen expert is.![]()
Gewoon keiharde sex in 2 beddenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe zat dat nou met Lieske en Roel gisternacht in bed?
Heeft Lieske Roel nou echt gepijpt? En was er nou echt gesop te horen?
En wat hadden Menno en Ingrid daar op te zeggen?
Lieske liet zich anaal ontmaagden en Ingrid heeft bij Menno een paar vingers naarbinnen geschovenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:04 schreef lennardn het volgende:
[..]
Gewoon keiharde sex in 2 bedden![]()
![]()
![]()
Het bed bewoog wel.. maar ik weet niet zeker of er echt iets aan de hand was.. leek meer alsof ze tegen elkaar aan wreven..quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe zat dat nou met Lieske en Roel gisternacht in bed?
Heeft Lieske Roel nou echt gepijpt? En was er nou echt gesop te horen?
En wat hadden Menno en Ingrid daar op te zeggen?
vervolgens kwam Rob met een voorbindbeen en kietelde Tanja haar huig via haar achterdeurquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske liet zich anaal ontmaagden en Ingrid heeft bij Menno een paar vingers naarbinnen geschoven
en zeker aangezien er niets meer te roken in huis is... nu maar hopen dat BB flink lang wacht met het afleveren van de boodschappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef lennardn het volgende:
De spanning wordt om te snijden straks.....Didi vs. Lieske en Roel.....hahahhahaa
Denk dat ze flink hysterisch kan worden als ze zich laat gaan.
mee eens dido moet even inzien dat ze niet zo geweldig is als ze denktquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:07 schreef kwakveense het volgende:
ze hadden het gezellig. punt.
beter lieske dan dido wat mij btereft...
Ms wel, verwend ja, wat betreft aandacht, maar ik zou dat ook niet leuk vinden, als je een dag ervoor met iemand eengesprek gehad hebt, zoals Roel met haar, en een dag later doet hij dit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef lennardn het volgende:
Dido is gewoon een verwend nest die denkt met haar gladde koppie elke jongen voor haar te winnen, sterker nog ze moeten als een hondje achter haar aan lopen vertelde ze tegen Rob.
Nu Roel anders is en nu Lieske gebruikt om van zijn hoge nood af te komen is madame pislink.
How low can you go vraag ik me af....
Eigenlijk zouden er deze week helemaal geen rookwaar moeten komen, dan krijg je pas écht vuurwerkquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
en zeker aangezien er niets meer te roken in huis is... nu maar hopen dat BB flink lang wacht met het afleveren van de boodschappen![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er deze week helemaal geen rookwaar moeten komen, dan krijg je pas écht vuurwerk![]()
Wedden dat ze dan Tanja niet meer in het huis kunnen houden,zelfs al bieden ze grof geld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Tot december of zo.
Ja dat ligt er dik bovenop jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja maar dido beweerde vanochtend dat ze niet jaloers was.. maakt het wel extra zielig voor dr.. want dat was ze duidelijk wel
HEY DAT IS MIJN CAP!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef Ireth het volgende:
Ik zat elke keer al een beetje schaapachtig naar Joost te kijken, mezelf af vragend waar die me aan deed denken.. en nu dankzij de foto op de weblog weet ik het ineens!
[afbeelding]
[afbeelding]
Cas Jansen!
Nee, Dido heeft gezegd dat ze niet wil zoenen in het huis, en dat ze niet zeker weet of deze gevoelens die ze NU heeft veroorzaakt worden door het verblijf in het huis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:10 schreef kwakveense het volgende:
@milagro: aan de andere kant heeft dido duidelijk gemaakt dat ze niks wil en vrij veel afstand genomen. lieske is wat dat betreft idd. makkelijker...
De vraag is wat je dan hier doetquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:11 schreef Mailbox het volgende:
dude hij heeft echt niks te doen met zun ballen gooien,
ik vind big brother echt saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |