Valt mee dat Chantkwal niet net "toevallig" binnenkomt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
aan het gezicht van lieske te zien is het lekker.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.. een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
in de slaapkamer gebeurt het op dit moment alleen mogen we niks zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
nee, maar als er iets gebeurt dan wil ik het wel zienquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
nou je zag de deken duidelijk op en neer gaan hoor, kijk maar naar de unox reclamequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Ik heb 1* gang en 1* tuinquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
Zat ook een beetje te wachten op een reactie van Dido?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
ze laten nu echt nix zien inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
ik nu 2x woonkamer, 1x gan en 1x tuin... schiet niet op zo....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb 1* gang en 1* tuin
(Niet dat daar wat boeiends te zien is, maar ter info)
Screenshotje waarvan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:00 schreef teamlead het volgende:
ik was dus vandaag weer eens te laat... niemand die een screenshotje heeft van dat beetje dat wel werd getoond?
scanman??
volgens mij nog steeds dat roel verhaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
dildo is ergens klaar mee... maar ik versta niet waar ze klaar mee is
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
'ze zullen heus wel wat gedaan hebben, maar ik ben er klaar mee'
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavendquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Veel plezier verder in het echte levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ben weg wens iedereen nog veel plezier met de BB versie.
Ik stop er voorlopig mee ben talpa regie zat.
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Zei ze dat?
Dan is ze er voor de 25e keer 'klaar mee'![]()
Daar ben ik ook zo bang voor daarom dek ik mezelf in met voorlopig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavend
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'![]()
![]()
tis hier 16 graden volgens mij thermometer.. Als je dan goed in de zon gaat zitten kan 't wel lekker zijn..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |