Hij was weer erg dominant jaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef lennardn het volgende:
lekker voor die trut van een Dido....miss mister 'ik krijg altijd wat ik wil' !
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden wegquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef teamlead het volgende:mogguh
ik heb de ochtend sex gemist?
De edit functie haat iedereen, de OP is te groot schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
de edit functie haat mij[/sub]
ah..dus daarom is 1 op zwart....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden weg
"Alles ongecensureerd"quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als die gast daar achter komt pleegt ie vast zelfmoordquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef lennardn het volgende:
heheh Idd Burbo ik las het ook !
Dat zou helemaal het toppunt zijn dan.
anders? Dit lijkt me duidelijk genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurtquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
tanja wordt ook weggedraaidquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurt
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
in BB1 lieten ze zelfs op tv zien dat Bart enSabine het deden...
My thoughts!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
moeten ze maar actueler zijn en dagelijks de beelden van DIE dag uitzenden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Heb Versatel en de streams zijn hetzelfde, dus ook weg nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef Pinball het volgende:
Krijgen mensen met Versatel nu wél slaapkamerfeeds? Of moeten die het ook doem met 'ongecensureerde' lege kamer streams?
Kan 1 van de 2 Versatel abonnees dat verduidelijken?
Whehehe, wie anders?quote:
Lekker scan, ik zat net te eten!quote:
quote:
Ik vind het best mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker scan, ik zat net te eten!
* Pinball slaat keihard terug:quote:
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..].. en dan te bedenken dat ik hier net 5 minuten zit.
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...
Tja, je doet wat voor die 53000 mensen die al op het tieten topic geklikt hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |