Hij was weer erg dominant jaquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:38 schreef lennardn het volgende:
lekker voor die trut van een Dido....miss mister 'ik krijg altijd wat ik wil' !
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden wegquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:43 schreef teamlead het volgende:mogguh
ik heb de ochtend sex gemist?
De edit functie haat iedereen, de OP is te groot schijnbaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
de edit functie haat mij[/sub]
ah..dus daarom is 1 op zwart....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
deze is bezig maar die kut kanker regie draait de beelden weg
"Alles ongecensureerd"quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als die gast daar achter komt pleegt ie vast zelfmoordquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:44 schreef lennardn het volgende:
heheh Idd Burbo ik las het ook !
Dat zou helemaal het toppunt zijn dan.
anders? Dit lijkt me duidelijk genoeg hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
Je zou het ook anders kunnen zeggen natuurlijk!
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurtquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
tanja wordt ook weggedraaidquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, het is niet de eerste keer dat het gebeurt
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:46 schreef Rianne84 het volgende:
in BB1 lieten ze zelfs op tv zien dat Bart enSabine het deden...
My thoughts!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:45 schreef johanvonnie het volgende:
[..]
moeten ze maar actueler zijn en dagelijks de beelden van DIE dag uitzenden.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Heb Versatel en de streams zijn hetzelfde, dus ook weg nu.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef Pinball het volgende:
Krijgen mensen met Versatel nu wél slaapkamerfeeds? Of moeten die het ook doem met 'ongecensureerde' lege kamer streams?
Kan 1 van de 2 Versatel abonnees dat verduidelijken?
Whehehe, wie anders?quote:
Lekker scan, ik zat net te eten!quote:
quote:
Ik vind het best mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lekker scan, ik zat net te eten!
* Pinball slaat keihard terug:quote:
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:47 schreef lennardn het volgende:
[..]
Idd op TV, daarom willen ze die beelden exclusief voor TV houden. Anders komt Boulevard op maandag al met de eerste beelden....dat wil Talpa niet....tis dus niet uit preutsheid maar uit eigenbelang dat ze de streams wegdraaien denk ik.
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bentquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:51 schreef scanman01 het volgende:
[..].. en dan te bedenken dat ik hier net 5 minuten zit.
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
het Bart en Sabine moment was anders ook prima te volgen via Mr. Zapp destijds...
Tja, je doet wat voor die 53000 mensen die al op het tieten topic geklikt hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:53 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed je dan al bezig bent.
Valt mee dat Chantkwal niet net "toevallig" binnenkomt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
aan het gezicht van lieske te zien is het lekker.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
.. een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
in de slaapkamer gebeurt het op dit moment alleen mogen we niks zien.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
nee, maar als er iets gebeurt dan wil ik het wel zienquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
nou je zag de deken duidelijk op en neer gaan hoor, kijk maar naar de unox reclamequote:Op zaterdag 17 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nauwelijks iets laten zien van Bart en Sabine. Je zag ze in het begin even in bed een beetje klooien en toen waren de streams weg. Op tv kregen we dat begin ook te zien en toen zat er een knip naar het einde, dat ze aan het roken waren in bed.
Ik heb 1* gang en 1* tuinquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:57 schreef teamlead het volgende:
de regie is hoe dan ook niet geweldig vandaag... 2 keer woonkamer, 2 keer gang terwijl de bewoners in de slaapkamer of tuin zijn..
Zat ook een beetje te wachten op een reactie van Dido?quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zit je echt al de hele tijd alleen te kijken voor een eventueel pinkshot?
![]()
![]()
ze laten nu echt nix zien inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:56 schreef regenworm het volgende:
ik ga ermee stoppen je ziet niks ben het zat,
ik nu 2x woonkamer, 1x gan en 1x tuin... schiet niet op zo....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb 1* gang en 1* tuin
(Niet dat daar wat boeiends te zien is, maar ter info)
Screenshotje waarvan?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:00 schreef teamlead het volgende:
ik was dus vandaag weer eens te laat... niemand die een screenshotje heeft van dat beetje dat wel werd getoond?
scanman??
volgens mij nog steeds dat roel verhaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef teamlead het volgende:
dildo is ergens klaar mee... maar ik versta niet waar ze klaar mee is
Zei ze dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:06 schreef Rianne84 het volgende:
'ze zullen heus wel wat gedaan hebben, maar ik ben er klaar mee'
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavendquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Veel plezier verder in het echte levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
ben weg wens iedereen nog veel plezier met de BB versie.
Ik stop er voorlopig mee ben talpa regie zat.
slecht geluid.
inzoemmen wat is dat,
bloot wegdraaien
live uitzending verneuken.
Tanja in huis houden
kut week opdrachten
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
Zei ze dat?
Dan is ze er voor de 25e keer 'klaar mee'![]()
Daar ben ik ook zo bang voor daarom dek ik mezelf in met voorlopig.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
yep.. all true.. maar zoooooooooo verslavend
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Vanochtend wilde ze het er 3 kwartier lang 'niet over hebben'![]()
![]()
tis hier 16 graden volgens mij thermometer.. Als je dan goed in de zon gaat zitten kan 't wel lekker zijn..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Het is hier ook ijskoud binnen... verbouwing, brrrrr... (gelukkig regent het binnen nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:11 schreef Timmai het volgende:
waar zitten zij dan, dat ze allemaal halfnaakt buiten zitten. Hier is het ijskoud buiten
Hé joh, jij was toch weg? Dramaqueenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
Tuurlijk ....quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
Aan iedereen
Roel en Lieske lagen te seksen toen de regie de beelden wegdraaide.
niemand snapt haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:16 schreef Djoj het volgende:
Snap niets van Nathalie...
tis geen goede prater voor een accountmanager hequote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Rob: "Ja, dat begrijp ik"
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:14 schreef Djoj het volgende:
Vreemd hoor, 'wat er die avond gebeurd is', volgens mij geen bal..
Ik begrijp nu ineens dat zij en Ralph ooit een setje waren.. Nat die zo praat en Ralph die wat trager is.. het past perfect bij elkaarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie: "Het is gewoon.... het is een beetje .... Ik vind dat... net als gister. Ik wil het absoluut niet meer.... terwijl gister.... als het één op één is dan..... "
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets gebeurd tussen Lieske en Roel. Misschien dat wel Menno en Ingrid iets gedaan hebben.
Whahahahahaaa lol !quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:17 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:21 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ik doelde op al die zgn geheimen tijdens het etentje waar Naat en Rob net over spraken..Rob zei dat ze daar niets over mochten zeggen enzooo...misunderstootje Scan..![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:25 schreef Djoj het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk eens hoe leuk ze aan ut jongleren zijn...right on time...
Kortom: Gooi vang gooi vang gooi vangquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:29 schreef Debbus het volgende:
Terwijl eigenlijk de truc is om ook te vangen.
Dus het zou moeten zijn: vang, vang, vang, vang, vang...
Zoals ik ook al zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooi
Zo iets dan![]()
Ik heb een vrije zaterdagmiddag. Ik neem het wel overquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben wel redelijk klaar met de streamverslagen trouwens. Iemand die het over kan/wil nemen??
Denk dat je eerst moet gooien en dan pas vangenquote:Op zaterdag 17 september 2005 12:31 schreef BubbleBabe het volgende:
[..]
Vang gooi Vang gooi Vang gooi Vang gooi
Zo iets dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |