vervolgens kwam Rob met een voorbindbeen en kietelde Tanja haar huig via haar achterdeurquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske liet zich anaal ontmaagden en Ingrid heeft bij Menno een paar vingers naarbinnen geschoven
en zeker aangezien er niets meer te roken in huis is... nu maar hopen dat BB flink lang wacht met het afleveren van de boodschappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef lennardn het volgende:
De spanning wordt om te snijden straks.....Didi vs. Lieske en Roel.....hahahhahaa
Denk dat ze flink hysterisch kan worden als ze zich laat gaan.
mee eens dido moet even inzien dat ze niet zo geweldig is als ze denktquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:07 schreef kwakveense het volgende:
ze hadden het gezellig. punt.
beter lieske dan dido wat mij btereft...
Ms wel, verwend ja, wat betreft aandacht, maar ik zou dat ook niet leuk vinden, als je een dag ervoor met iemand eengesprek gehad hebt, zoals Roel met haar, en een dag later doet hij dit.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:01 schreef lennardn het volgende:
Dido is gewoon een verwend nest die denkt met haar gladde koppie elke jongen voor haar te winnen, sterker nog ze moeten als een hondje achter haar aan lopen vertelde ze tegen Rob.
Nu Roel anders is en nu Lieske gebruikt om van zijn hoge nood af te komen is madame pislink.
How low can you go vraag ik me af....
Eigenlijk zouden er deze week helemaal geen rookwaar moeten komen, dan krijg je pas écht vuurwerkquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
en zeker aangezien er niets meer te roken in huis is... nu maar hopen dat BB flink lang wacht met het afleveren van de boodschappen![]()
Lijkt me een goed plan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden er deze week helemaal geen rookwaar moeten komen, dan krijg je pas écht vuurwerk![]()
Wedden dat ze dan Tanja niet meer in het huis kunnen houden,zelfs al bieden ze grof geld.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:10 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.
Tot december of zo.
Ja dat ligt er dik bovenop jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:12 schreef pinkplatinum het volgende:
Ja maar dido beweerde vanochtend dat ze niet jaloers was.. maakt het wel extra zielig voor dr.. want dat was ze duidelijk wel
HEY DAT IS MIJN CAP!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:06 schreef Ireth het volgende:
Ik zat elke keer al een beetje schaapachtig naar Joost te kijken, mezelf af vragend waar die me aan deed denken.. en nu dankzij de foto op de weblog weet ik het ineens!
[afbeelding]
[afbeelding]
Cas Jansen!
Nee, Dido heeft gezegd dat ze niet wil zoenen in het huis, en dat ze niet zeker weet of deze gevoelens die ze NU heeft veroorzaakt worden door het verblijf in het huis.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:10 schreef kwakveense het volgende:
@milagro: aan de andere kant heeft dido duidelijk gemaakt dat ze niks wil en vrij veel afstand genomen. lieske is wat dat betreft idd. makkelijker...
De vraag is wat je dan hier doetquote:Op zaterdag 17 september 2005 13:11 schreef Mailbox het volgende:
dude hij heeft echt niks te doen met zun ballen gooien,
ik vind big brother echt saai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |