Maar ga je nu weer beginnen dan? Dat is zo zonde... En het is zo smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Waarom?
Ik heb geen idee. Al ruim 2 weken heb ik gewoon ontzettend veel zin in een sigaret, en hij was inderdaad zo lekker als ik had gedacht en gehoopt. Niks niet misselijk, vies, gewoon heerlijk
Hmm da's ewl erg jammer.. Toch wel gek ook dat het zo verschillend is, ik vond het echt smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Lupa
Waarom?
Ik heb geen idee. Al ruim 2 weken heb ik gewoon ontzettend veel zin in een sigaret, en hij was inderdaad zo lekker als ik had gedacht en gehoopt. Niks niet misselijk, vies, gewoon heerlijk
Enige nadeel is dat het volgens mij wel een iets mindere buurt is, in de zin van wat er woont. Aan de andere kant is het wel vlakbij een groot winkelcentrum, dus ik hoef niet meer het centrum in om te shoppen (Hoewel het nadeel natuurlijk is dat de verleiding ook een stuk groter isquote:
Dat heb je helemaal niet nodig, dat maak je alleen jezelf wijs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga niet binnen roken, want mijn vriendje rookt niet.
Ik heb iig 1 pakje gekocht, en dat ga ik zekers oproken.
Ik weet het niet, ik heb het gewoon weer even nodig
Misschien morgen, als ik geen trek krijg in Surinaams.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop ze eens. Ze zijn nu in de bonus, 49 cent. Ze zijn lekker!
Niet meer doen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef miss_sly het volgende:
En het eten is weer op
En mijn sigaretje van vanmiddag was heeeeeerlijk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | <?php $fp=fopen("counter.txt","r") $get=fgets($fp,255) fclose($fp) $fw=fopen("counter.txt","w") $temp=$get+1 $put=fputs($fw,$get+1) fclose($fw) //-- width & height of img $width = 60 $height = 60 //-- create img $txtimg = imagecreatefromjpeg("http://www.qu63.nl/qu63.jpg") //-- set fontcolor & bgcolor imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215) $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 255,255,255); $txtcolo = imagecolorallocate($txtimg, 50,0,0) //-- insert text $offset = 30 $tel = 0 imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo) imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo) imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor) //-- send header information header("Content-Type: image/png") header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate") header("Pragma: no-cache") //-- show img imagepng($txtimg) //-- destroy img imagedestroy($txtimg); ?> |
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat komt omdat jullie veeeel te snel gaan!
Een dag werken en je loopt hele topics achter
1 woonkamer, 1 slaapkamer, 1 badkamer en 1 keuken zekerquote:
je moet gewoon meepostenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat komt omdat jullie veeeel te snel gaan!
Een dag werken en je loopt hele topics achter
Je moet met puntkomma's de regels afsluiten in PHP.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/httpd/vhosts/qu63.nl/httpdocs/icon.php on line 3
Wat doe ik verkeerd?
[ code verwijderd ]
alle regels?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet met puntkomma's de regels afsluiten in PHP.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 woonkamer, 1 slaapkamer, 1 badkamer en 1 keuken zeker
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | <?php $fp=fopen("counter.txt","r"); $get=fgets($fp,255); fclose($fp); $fw=fopen("counter.txt","w"); $temp=$get+1; $put=fputs($fw,$get+1); fclose($fw); //-- width & height of img $width = 60; $height = 60; //-- create img $txtimg = imagecreatefromjpeg("http://www.qu63.nl/qu63.jpg"); //-- set fontcolor & bgcolor imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215); $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 255,255,255); $txtcolo = imagecolorallocate($txtimg, 50,0,0); //-- insert text $offset = 30; $tel = 0; imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor); //-- send header information header("Content-Type: image/png"); header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate"); header("Pragma: no-cache"); //-- show img imagepng($txtimg); //-- destroy img imagedestroy($txtimg); ?> |
Lieverd, het is een eigen plek. Wat is de huur?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Enige nadeel is dat het volgens mij wel een iets mindere buurt is, in de zin van wat er woont. Aan de andere kant is het wel vlakbij een groot winkelcentrum, dus ik hoef niet meer het centrum in om te shoppen (Hoewel het nadeel natuurlijk is dat de verleiding ook een stuk groter is), en is het dus een huis inclusief tuin, en goed bereikbaar met OV.
kan je dat ff postenquote:
305 de maand ex. gwequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lieverd, het is een eigen plek. Wat is de huur?
hij werkt!quote:
Het is trouwens niet zeker dat ik hem ook heb natuurlijk. Er kunnen meer bezichtigers zijn, en het kan ook zijn det het om een of andere reden niets is (Het is een krot bijvoorbeeld).quote:
Succes qu.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij werkt!
dr zit alleen nog een layout foutje in
Dat komt nog wel
* qu63 gaat er weer even vandoor!
Da's best veel. Maar voor R'dam zal het wel weinig zijn. Krijg je huursubsidie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
305 de maand ex. gwe
Voor Rotterdam is het vrij laag, zeker voor de vrije sector. Huursubsidie is mijn inkomen veel te hoog voor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's best veel. Maar voor R'dam zal het wel weinig zijn. Krijg je huursubsidie?
We blijven optimistisch. Ik ga voor je bidden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
Het is trouwens niet zeker dat ik hem ook heb natuurlijk. Er kunnen meer bezichtigers zijn, en het kan ook zijn det het om een of andere reden niets is (Het is een krot bijvoorbeeld).
Dank je!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We blijven optimistisch. Ik ga voor je bidden!
Ik zal me dan niet tot één specifieke richten, maar tot de goden in het algemeen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je!Misschien is er wel een god die het nog niet heeft gehad met me.
Het schijnt dat er zo'n 10 miljard goden zijn, dus wie weet kunnen er een paar samenspannen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal me dan niet tot één specifieke richten, maar tot de goden in het algemeen.
Zuid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef kLowJow het volgende:
Waar is het ergens in Rotterdam? Wijk ofzo?
Je hebt veel vrienden in zuid wonen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan kom je waarschijnlijk wel bij wat vrienden van me in de buurt wonen... lijkt me zo..
In ieder geval vier ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt veel vrienden in zuid wonen?
Op zich wel logisch, ik heb wel gezien dat er in Zuid ook nog betaalbare koopappartementen zijn. Het is dat ik op dit moment geen hypotheek kan krijgen, anders had ik er waarschijnlijk al lang gezeten.
Het is een redelijk logische buurt om (niet te duur) te gaan wonen, gezien de buurt waar we allemaal opgegroeid zijn. Dichtbij, bekend... De meeste mensen lijken echter nooit de buurt waar ze zijn opgegroeid te verlaten.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik je nu dus niet wil zoenen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb net met veel genoegen een sigaretje gerookt
Rook er vandaag drie, morgen twee, overmorgen één en bewaar de rest voor noodgevallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik je nu dus niet wil zoenen?
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 305 echt niet veel, trouwens!
Ik ga sowieso niet veel roken, want het moet overal buiten: thuis, op mijn werk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Rook er vandaag drie, morgen twee, overmorgen één en bewaar de rest voor noodgevallen
Ja, ik rook ook niet meer op het werk. Thuis zo af en toe een sigaretje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet veel roken, want het moet overal buiten: thuis, op mijn werk.
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.
Mijn vriend vindt het niets, dus binnenroken doe ik zeker niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik rook ook niet meer op het werk. Thuis zo af en toe een sigaretje.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik het liefst wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is een redelijk logische buurt om (niet te duur) te gaan wonen, gezien de buurt waar we allemaal opgegroeid zijn. Dichtbij, bekend... De meeste mensen lijken echter nooit de buurt waar ze zijn opgegroeid te verlaten.
Nee, mooi bedrag he voor een vrije sector woning in Rotterdam?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 305 echt niet veel, trouwens!
Voor mij heeft het denk ik niet erg veel waarde. Wat mij betreft echter voor de toekomst, als een hypotheek financieel mogelijk wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.
Ik ben ook een aardig eindje uit de buurt terecht gekomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik het liefst wel.Ik kom zelf niet echt uit de buurt van Zuid, maar een eigen woning in een buurt die een eindje weg ligt van hier is prima.
In het centrum zijn woningen inderdaad onbetaalbaar. In de wijken er omheen ligt het in de sociale sector ruwweg tussen de 200 en 500. In de vrije sector zijn woningen minder dan 500 echter redelijk zeldzaam.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600
En dat lag weliswaar in het centrum maar was niet heel veel bijzonders.
Maandag weet ik meer. Het is natuurlijk wel een prima idee om snel en efficient te verhuizen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Moeten we trouwens een help-Alicey-het-nieuwe-huis-poetsen-en-verven-en-verhuizen-meet gaan organiseren?
Van waar naar waar in jouw geval?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben ook een aardig eindje uit de buurt terecht gekomen..
Omdat je zwak bent gevallen voor iets wat je niet nodig hebt, maar nu al weer beweert dat je het nodig hebt, en niet anders kan. Alsof je geen wil zou hebben.quote:
Dat is behoorlijk ja.quote:
Wonen in Friesland heeft grote voordelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600
En dat lag weliswaar in het centrum maar was niet heel veel bijzonders.
Wonen is er een stuk goedkoper ja, ook qua belastingen nog eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wonen in Friesland heeft grote voordelen.
Buitenland zou ik ook weinig problemen mee hebben. Zolang ik maar niet te lang op dezelfde plek blijf vind ik alles wel best.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ja.
Ik ben zelf ook niet echt regio-gebonden. Ik werk nu in deze regio, dus blijf ik hier. Als er elders echter werk is, verhuis ik net zo makkelijk naar andere steden.
Buitenland wel iets meer. Het liefst dan wel Europa, zodat Nederland wel redelijk bereikbaar is. Lang op eenzelfde plek heb ik op zich ook geen bezwaren tegen, als het zo loopt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Buitenland zou ik ook weinig problemen mee hebben. Zolang ik maar niet te lang op dezelfde plek blijf vind ik alles wel best.
Om welke reden(en)?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben erg honkvast. Wil eik liever niet uit Friesland weg.
Ik vind het hier gewoon heel prettig. Ik kan zo geen andere plek in Nederland bedenken waar ik liever zou willen wonen. Hooguit Drenthe, voor de bossen, mocht ik ooit weer een paard aanschaffen.quote:
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo, hier verder:
Richard Dawkins is een lekker ding.
Je wilt een rustige omgeving vlakbij de al dan niet ongerepte natuur? Want dat is op zich ook in de steden wel te vinden, al is het daar wel iets minder en een stuk duurder..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het hier gewoon heel prettig. Ik kan zo geen andere plek in Nederland bedenken waar ik liever zou willen wonen. Hooguit Drenthe, voor de bossen, mocht ik ooit weer een paard aanschaffen.
Ik houd me ook aanbevolen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.
Over lekkere dingen gesproken, wanneer krijg ik een foto van je?
Ik zou nooit in een van de grote steden willen wonen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Je wilt een rustige omgeving vlakbij de al dan niet ongerepte natuur? Want dat is op zich ook in de steden wel te vinden, al is het daar wel iets minder en een stuk duurder..
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie manquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over lekkere dingen gesproken, wanneer krijg ik een foto van je?
Waarom niet? En wil je niet in de grote steden wonen, of ook niet in de kleinere omliggende steden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een van de grote steden willen wonen!
Ik heb liever een realiteit!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie man.
[..]! De illusie die bij jullie bestaat dat ik een lekker ding ben vind ik prettiger
.
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Waarom niet? En wil je niet in de grote steden wonen, of ook niet in de kleinere omliggende steden?
In de randstad zijn ook zat rustige dropjes te vinden, vanwaar je toch van alle gemakken van de stad kunt genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.
Ja, het is best een mooie man. Niet fuckable, though.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie man.
Ik wil gewoon graag weten hoe je eruit ziet.quote:! De illusie die bij jullie bestaat dat ik een lekker ding ben vind ik prettiger
.
Er zijn in de grote stad geen gemakken waar ik behoefte aan heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef kLowJow het volgende:
In de randstad zijn ook zat rustige dropjes te vinden, vanwaar je toch van alle gemakken van de stad kunt genieten..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat het vies en dom en slecht voor je is!
Ik weet dat allemaal al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je zwak bent gevallen voor iets wat je niet nodig hebt, maar nu al weer beweert dat je het nodig hebt, en niet anders kan. Alsof je geen wil zou hebben.
Waarom niet fuckable en bijvoorbeeld zo'n kneusje als Ben Affleck wel (even uitgaande van het idee dat je hem wel een 'lekker ding' vindt)?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, het is best een mooie man. Niet fuckable, though.
Waaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil gewoon graag weten hoe je eruit ziet.
Dan moet je even een grote meid zijn en die sigaretten weg doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat allemaal al.
Maar een boos vriendje is al wel voldoende, ik heb niet zo veel behoefte aan nog meer boos
Het valt in de omliggende steden best mee hoor. Ik denk dat de wijk waar ik woon niet drukker is dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.
en als niet dan wordt het niet meer gezellig om in dit topic mee te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet je even een grote meid zijn en die sigaretten weg doen.
Je doet me een beetje denken aan een personage uit een roman van Couperus... de mens die zichzelf niet meer in de hand heeft en verleidingen - hoe onverstandig of morbide ook - niet kan weerstaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat allemaal al.
Maar een boos vriendje is al wel voldoende, ik heb niet zo veel behoefte aan nog meer boos
Ben Affleck.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom niet fuckable en bijvoorbeeld zo'n kneusje als Ben Affleck wel (even uitgaande van het idee dat je hem wel een 'lekker ding' vindt)?
't Is gewoon leuk om te weten wie je voor je hebt. Heb jij mijn fotoboek al stiekem bekeken?quote:Waarom?
Er zijn dus landen waar de bevolking als geheel, slim genoemd kan worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zou nog wel naar Tibet willen, of China, of Australië. Ik vind de Nederlandse bevolking over het algemeen vrij dom en ze storen mij. Ik loop wel eens in de stad mij enorm te ergeren aan de mensen die mij in de weg lopen. Ik wil weg van de mensen.
Ik denk ik ook, zolang ik een beetje in de buurt van een grote stad woon komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo plaatsgebonden, regiogebonden of zelfs landgebonden.
Ik kan overal wel wonen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan een personage uit een roman van Couperus... de mens die zichzelf niet meer in de hand heeft en verleidingen - hoe onverstandig of morbide ook - niet kan weerstaan
Hou op te zeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
Het valt in de omliggende steden best mee hoor. Ik denk dat de wijk waar ik woon niet drukker is dan Leeuwarden.
Die heb je in China ook hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zou nog wel naar Tibet willen, of China, of Australië. Ik vind de Nederlandse bevolking over het algemeen vrij dom en ze storen mij. Ik loop wel eens in de stad mij enorm te ergeren aan de mensen die mij in de weg lopen. Ik wil weg van de mensen.
Of is het de cultuur?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hou op te zeuren.Ik wil gewoon niet naar de Randstad!
Mongoliëquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zeg ik niet, maar zet je indruk om in iets positiefs, bijv. het besef dat je die sigaretten niet nodig had en ook niet hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en als niet dan wordt het niet meer gezellig om in dit topic mee te doen?
Het is de mens inderdaad totaal niet vreemd tegen hoge kosten lust en verleiding na te jagenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan hoeft toch niet iedereen boos te doen?
Ben gewoon net een mens
Ik vraag me vooral af welke aspecten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar gewoon niet leuk!
De randstahaad is gewoon kuhuut!!!!!quote:
Vooroordelen dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Ook dat is trouwens niet waar. Het enige probleem wat ik eigenlijk met Limburg heb is dat er Limburgers wonen.
Ja, ik kan me soms ook niet vinden in de Nederlandse bevolking, dat sommige mensen troep op straat gooien, tegen de grondwet stemmen, lid zijn van de SGP of weet ik wat. Maar dat verhelp je echt niet door naar een ander land te gaan hoor. Heb je weer iets anders wat je ergert. Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je uberhaupt hier mag wonen. Hier krijg je kansen die je niet overal kunt krijgen. En als je hier een mongool kind krijgt, kun je zelfs de luiers vergoedt krijgen via 1 of ander fonds. Of dat verstandig is weet ik niet, maar het laat wel de rijkdom en de socialiteit hier zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ook toch wel een soort cultuurverschil. Om een of andere reden is nog geen een Limburger er in geslaagd echt vriendelijk op mij over te komen.quote:
WTF?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef Haushofer het volgende:
En als je hier een mongool kind krijgt, kun je zelfs de luiers vergoedt krijgen via 1 of ander fonds.
Heb ik ook maar gehoord van een kerel met zo'n broertjequote:
Koekepan is een wijs man.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef Haushofer het volgende:
Maar volgens Koekepan moet ik mijn bronnen verbeteren, dus hecht hier maar niet teveel waarde aan.
Maar ook een mierenneuker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Koekepan is een wijs man.Luister maar naar hem.
Backuppen verstandig ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Reya het volgende:
Ik ga al mijn gedichten maar eens op de computer zetten en back-uppen.
Neehoor, had alleen even nergens iets te replyen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ineens dood?
Nee, ik leef nog.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ineens dood?
Ik heb überhaupt geen leven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
En weer stil
Hebben jullie allemaal een leven 's avonds en niet overdag?
Hartverwarmend.quote:
* Alicey in het geheel geen levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
En weer stil
Hebben jullie allemaal een leven 's avonds en niet overdag?
Maethor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:14 schreef Maethor het volgende:
Stelletje kanslozen bij elkaar hier.
* Maethor is ook online dus dat zegt verder ook genoeg.
Alicey!quote:
Ga es natuurkunde studerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt gewoon omdat ik nu maar één fucking dag college heb en verder weinig te doen. Vaak blijf ik de hele dag rond de PC hangen. Soms baal ik daarvan, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker.
Wat had je anders graag in die tijd gedaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt gewoon omdat ik nu maar één fucking dag college heb en verder weinig te doen. Vaak blijf ik de hele dag rond de PC hangen. Soms baal ik daarvan, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker.
Ik kom juist altijd tijd tekort...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kweenie. Heb geen paard meer, anders ging ik veel paardrijden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Wat had je anders graag in die tijd gedaan?
Hmm.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kweenie. Heb geen paard meer, anders ging ik veel paardrijden.
Jawel, het is niet dat ik me verveel. Maar computeren is momenteel echt een verslaving waardoor ik soms andere dingen niet doe terwijl ik vind dat ik ze wel zou moeten doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Hmm.
Je wilt veel vrije tijd, maar je hebt geen idee wat je er mee moet?
Oefen eens op discipline als je tijd over hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel, het is niet dat ik me verveel. Maar computeren is momenteel echt een verslaving waardoor ik soms andere dingen niet doe terwijl ik vind dat ik ze wel zou moeten doen.
Succes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef Reya het volgende:
Ik zie net dat morgenochtend een tandartsbezoek op mijn nogal chaotische planning staat
Ik heb het er ook niet zo op, terwijl ik ook wel een goed gebit hebquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
tandarts
Ik heb een perfect gebit en blijf toch bang van die man
Ik heb altijd het idee dat je een sadistische inslag moet hebben om tandarts te willen worden
Ik heb een leuke tandarts: hij is zelf bang geweest van de tandarts en is getrouwd met een tandartsquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op, terwijl ik ook wel een goed gebit heb. Er moet volgens mij wel iets sadistisch in je zitten ja
. Ik moet er overigens niet aan denken het zelf te worden, lijkt me afschuwelijk...
Getrouwd met je grootste angstquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een leuke tandarts: hij is zelf bang geweest van de tandarts en is getrouwd met een tandarts
Ik heb 1 keer een gaatje gehad, toen ik 12 was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Getrouwd met je grootste angst. Dat zou een aardige zijn voor een talkshow.
Die ik nu heb ontdekte meteen een gaatje. Maar hij legt wel stap voor stap uit wat-ie doet en gaat doen, dat is wel heel prettig
.
Dat is wel heel gaaf, als je zo'n tandarts hebtquote:
quote:
ik ga wel slapenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:
Het Grote WFL Feedback Topic deel 8
Eindelijk weer eens een feedback rel
Jee nu pas?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal straks even naar het gemeentekantoor om eindelijk een nieuw paspoort aan te vragen. Joepie!
Omdat je moest fokken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was er nog niet aan toe gekomen.
Inderdaad wel een goed idee, maar eens doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heb je die kerel in de feedback al een note gegeven? Anders doe ik het!
Mjah, heb inderdaad maar even wat notes gezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij zit je gewoon vuil te beledigen, dat vind ik laag.
Hij is in ieder geval voor geen enkel argument vatbaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of hij is schizofreen, of het is een slechte trol..
Neuh, maar daar is het hem ook niet om te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval voor geen enkel argument vatbaar...
Ik zou zeggen een trollquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, maar daar is het hem ook niet om te doen.
Hmmm, hij is inderdaad bijzonder vaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja hij komt echt schizofreen op me over.. Wat hij in mijn reacties zegt te lezen..
Ah, ik dacht al dat je een of andere foklet had opgelopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
HIj heeft 't al weer ge-edit.Hij sprak Haus aan met 'beste admin'.
Foklet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Ah, ik dacht al dat je een of andere foklet had opgelopen.
Mwoah, hij zal wel een sterk hart hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wind me wel eens op hier, maar ik denk dat Tiesemans straks een hartaanval krijgt.
Slechte troll. Geen leven enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of hij is schizofreen, of het is een slechte trol..
Nee, Haus, nee!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn vermogen om voor de eerste Fok-meet lichtelijk ziek te worden?![]()
Je gaat veel fruit eten dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Slechte troll. Geen leven enzo.
Wat vinden jullie van mijn vermogen om voor de eerste Fok-meet lichtelijk ziek te worden?![]()
Succes !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa gaat even naar het gemeentekantoor.
Tot over drie maanden!
Er zit een gouden kaft omheen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, dat is gewoon Kunst!
Zo, paspoort aangevraagd. ¤ 74,50 armer.
Spoedaanvraagje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, paspoort aangevraagd. ¤ 74,50 armer.
Is Haus nu wel bij de slinger dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Slechte troll. Geen leven enzo.
Kom je morgen wel?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Is Haus nu wel bij de slinger dan?![]()
Mijn pre-meet, wat doe je?
jaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:54 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik wacht nog op uitsluitsel. Erg he?
ascii art werkt hier nietquote:
Hm.. ok ik ga er gewoon kijken en ik zie het wel.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt weinig keus. Maar Haus heeft niet altijd z'n foon aan volgens mij...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | b, JPQ, .dP'd|._,=====\__ xdP #P"' _,d##b_ .d/" ' `?#:;"""""' ,pP' `#_ ,d" .,-qx_, `QL d/' ,/"' "\: 3L_ ,/" ./' ./" `\_ dP :/ .,,===-x_ ` Q| .d' ` .,/" `\L .x--__|# ./' /" `#" "Q# .d' ," `b ]_ d' ./' !L ]| JP J ] b #' j' || ]| |P | | || || |' # || d| # # || #| || P |! || || :| # `b_xdp====bdb, |' :| .,p/"" ``b_ jd##: d##L db`"`"#: .x/"' `?L, |####b |#### d' #| jP' ``\d####P ,/?Q##.d[,----``'=\_ Q: ._,x,--q_, "?##P' _x-" ;:""' Qb `#b_, `""""""`"`=_ """""""" :-" _,-r-'.,dP ``?=x__ `b, _dd,===##P"" """?=\xx___ `q_, ,/"' `"""""""""""?Qpq, .,/' ?b""=qx_ .,,`" !#_ ][ 3#q, ]b ._x#P\,"\_ `?\_, .,x######p#P""' \ `'\, ?##' /b d""' `| `-=___Jbx+, J!`\| :| ""' !| |P `?b,__,, d d! _d' ``"?=Q[""""'p- ./' .d[ |PQ QL ]=,=" ./" !b `]b ./' QL `\x, :P `#, . `?\_ |' `Q: `\_ `?qx_, | `QL |P\_, ``""==bxxx__# "\,|| ``=\x__ ,#P"`"" `Qb ]#" ._x#/" #: ##==##=P""']| ]| #| `Q: ?L b, #| Q_ ]b, ]L Q| ]L `\_ `Q, !# `\, `b------------qxxxxx___ Jb Q ]= `""""`"-=-x_, .,dP" `\_ `b_ ``"=\x_, .,#P" `bx, ``bb__ `"\_ ,d#" `?b_ ``"?qb_ "\ ,d#"' ``\_, ""=x_ ._______xd# .x/" `?b, "'=_, :r"""""""""' dP' `?_ "`=q_________,==" | .____#' """""""" `"==P"""""\_ _x=/""""`"' ``=x______,--"" """""' |
Het lijkt er wat weg van te hebben ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo erg heb ik me nog nooit verveeld.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 | NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdldNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdd. ..dNNNllNNddldNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNd. ;lNNddl.NN;l. ldNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNdl ;lNd. . dNd. dNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNd. . l;.d ;Nd .ddNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNd. ;.; ;. d; . . ;dNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNd. . .. ;d .dl ;N l .dNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNd. . .N. ldN.. dd . .lNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNd ; ;N; ddl l. lNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNd . . ; ;d .Nl ;; lNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNd ; ; ...dN. .l lNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNN . . . ldNN; N; .. . dNNNNNNNNN NNNNNNNNNN; ... NNdd.;ddl .. .. ;..lNNNNNNNN NNNNNNNNl; . Nd;. l;;ll .. ;. ;. lNNNNNNN NNNNNNNl ; .N; ;. ll ;. ;l.dNNNNNN NNNNNNN. .; ; ;N..ldll...Nl ; . ;; lNdNNNNNN NNNNNNN..d; . ;..; dN;;ll;....lNlll ...l lNlNNNNNNNN NNNNNNNdNd dd . .;lNNl .;. . NNN; .d;ld.NNNNNNNNNN NNNNNNNNNN;;NNNl ;dd ..dNll.. d .NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNN;;NNN; .;;. .d.. .N .NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNl lNNl. . ;l ;l;;; . . . lN;;NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNl..NNd. ;. ;Nd.NNN . lNd;dNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNl;ddNd. . . .; NNl NNN. . dN.lNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNdldNd . . .; .ll. ;;l. .. .d.;NNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNN;lNd . .. .; . . .; d; ;d.lNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNlNl;dN. . ;; l. . . d .dd; dl lNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNN;..dNd l;. . ;l. dN; dNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNl lNN. . ..l ; ;lN dNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNd.dN; ;N ;d .. . l;..NNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNl;....;dd. ;N. .l.l; .. ;N ll.dNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNl;d;.;;l..;Nd ddl ;; .;.. ; ldNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNN..;l.;...;dd. ;. .. .N; NNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNllN .dl... ;;;l. .l .. .; ..d; d;lNNNNNNNNNN NNNNNNNNd;NN.;l.l d; ;;;;;l l;;;ll .dd;. d. l.lld;NNNNNNN NNNNNNNNd..d;;;.. ;;.;;dl;dd; ; l.NNN..; l..dl;NNNNNNN NNNNNNNNd;.dd;;; ll ;ddNNddld;... . l.;l.;dl.d;lNNNNNNN NNNNNNNNNdldNdldlNNldNNNNNddNNddNl.dl. .ddNNNNNdNddNNNNNNN NNNNNNNNNNdNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdldllNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNddNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNN;.;. ;NNNdNNdNNNNNNNNNNd;.NNNNl..;dNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNN. ldll NNl..dNd; dNNNN; .lNNN; . ;NNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNd lNNNNl lNd dNNd dNNN. ;dNNNd ldl NNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNN NNNNNN NN NNNd NNN; .dNNNNdlNNN NNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNN NNNNNN NN NNNd.NNd dNNNNNNNNN; lNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNN NNNNNN NN NNNd.NN. ;;;;NNNNNN; lNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNN NNNNNN NN NNNd NN dl. .NNNN; lNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNd .NNNNd dNN; NNN.;NN Ndd. lNNNdld; NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNl .dNd lNNNd. . .dNl .NNNd .NNNNNNd NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNd;. lNNNNNddlddNNd .NNNd NNNNNNN NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNdd; NNNNNNNNNNNNN NNNl .NNNNNNN NNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNd .NNNNNNNNNNN. ;NN. lN;dNNN. lNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNdl NNNNNNNNNd . .NN ; lNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNdl ....NNNNdl.llNNNd;..ldNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdddl;ddNNNNNNNNNNNNNNddNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN |
Ow, zo'n slinger.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk dat hij z'n slinger niet meeneemt naar de meet eik...
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn nagels zijn klaar voor de meet.
Ik moet zo nog naar de kapperquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Erg mooi!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[afbeelding]
Mooi. Maar jammer dat het een moslimpoes is.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik nog helemaal niet, maar daar heb ik vanavond en morgenochtend nog voor.
O.quote:
Eh rechtermuisknop -> Opties -> Altijd tonen aan ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb per ongeluk op een toetsencombinatie gedrukt waardoor alles fullscreen is en mijn startbalk weg (als ik op 't windowsknopje druk komt 'ie weer tevoorschijn, maar hij gaat weer weg als ik ergens anders klik). Hellup!
Ik alleen tegen jihadpoezen.quote:
Dat doe je echt niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef Alicey het volgende:
Eh rechtermuisknop -> Opties -> Altijd tonen aan ?
Was het niet zoiets?
De islam op zichzelf heb ik geen hekel aan. Radicale idioten heb ik wel een hekel aan, maar ook daar heeft de islam geen patent op.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik alleen tegen jihadpoezen.
Maar jij hebt niks tegen de Islam? Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik inmiddels een flinke hekel heb aan die religie.
Nee, maar om het weer terug te zettenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat doe je echt niet per ongeluk.
Dat niet nee. Maar in die Koran staan gewoon klotedingen. In de Bijbel ook natuurlijk. Maar eigenlijk heb ik dan ook een hekel aan elke religie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:51 schreef Alicey het volgende:
De islam op zichzelf heb ik geen hekel aan. Radicale idioten heb ik wel een hekel aan, maar ook daar heeft de islam geen patent op.
Nee, in de bijbel mag je haar hooguit stenigen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 13:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat niet nee. Maar in die Koran staan gewoon klotedingen. In de Bijbel ook natuurlijk. Maar eigenlijk heb ik dan ook een hekel aan elke religie.Maar in de Bijbel staat dan net weer niet dat je je vrouw mag slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |