abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27463426
Hebben moderators trouwens formeel de mogelijkheid een topic (evt. tijdelijk) te sluiten, puur op grond van het feit dat de topicstarter zich eerst maar eens moet verdiepen in wat literatuur? Zodat het topic niet verzandt in een monoloog, maar meer de vorm van een discussie aanneemt? Misschien wel eens een idee voor Rudeonlines topic.

Op zich is het wel zo dat andere users er van opsteken (dat blijkt expliciet uit een paar posts in het Rudeonlinetopic, en ik ben daar erg blij mee!) maar het wordt zo langzamerhand wel weer een beetje een gebed zonder eind.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 29 mei 2005 @ 21:00:43 #202
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27463554
Uiteindelijk is die mogelijkheid er, omdat samengevat de WFL FAQ en FOK!Policy een prettig forum beogen. Ook kan de vraag gesteld worden in hoeverre het gaat om een wetenschappelijk topic met een objectieve inslag..
  zondag 29 mei 2005 @ 21:02:08 #203
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27463590
Die vraag dringt zich al op sinds rude's eerste post, laten we wel zijn...
'Nuff said
  zondag 29 mei 2005 @ 21:03:28 #204
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27463622
geef toe, zonder rude was fok! een stuk saaier
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_27463685
Ja ik zit ook een beetje in dubio... maar zonder Rudeonline's overloze monologen is een goedlopend relativiteittopic ook best mogelijk. Ook Rudeonline mag daarin posten, als hij zich maar aan de regels houdt.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
  zondag 29 mei 2005 @ 21:06:51 #206
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27463711
Om iets uitgebreider te antwoorden. De vraag of een topic gesloten kan worden is niet echt ingewikkeld. De FAQ dient meer gezien te worden als een richtlijn. Het uiteindelijke doel is een "leuk forum". Dat is ook wat voornamelijk de moderatie bepaalt. Als moderators willen we niet gaan letterneuken, maar in de geest van de policy werken. Je zou kunnen zeggen dat de TRU-policy net zo goed voor WFL geldt.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:08:10 #207
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27463755
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:03 schreef DionysuZ het volgende:
geef toe, zonder rude was fok! een stuk saaier
Ik denk dat het meeste er eigenlijk over gezegd is. De topics gaan soms een leerzame kant uit. De vraag die in mij opkomt is echter of er sprake is van discussie. De bedoeling is dat het subforum leuk blijft, en 10 topics lang monologen tegen elkaar voeren gaat voor de meesten weer vervelen.
  zondag 29 mei 2005 @ 21:09:03 #208
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_27463786
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:05 schreef Maethor het volgende:
Ja ik zit ook een beetje in dubio... maar zonder Rudeonline's overloze monologen is een goedlopend relativiteittopic ook best mogelijk. Ook Rudeonline mag daarin posten, als hij zich maar aan de regels houdt.
Door het volhouden van rude proberen users het steeds zo simpel en beeldend mogelijk te brengen om rude proberen te overtuigen. Hierdoor zien andere users die simpele, beeldende posts en snappen ze het ook vrij snel.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_27463996
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Door het volhouden van rude proberen users het steeds zo simpel en beeldend mogelijk te brengen om rude proberen te overtuigen. Hierdoor zien andere users die simpele, beeldende posts en snappen ze het ook vrij snel.
Dat is ook zo, dit zie ik ook als het grote voordeel van Rudeonline's topics. Ik denk soms alleen wel eens dat het met een gewoon niet-Rudeonline topic ook wel duidelijk uitgelegd kan worden aan andere users, zonder Rudeonline's monologen.

Maar goed, hier is inderdaad wel genoeg over gezegd. Laten we het vooralsnog gewoon als een sport zien om Rudeonline te overtuigen.
pi_27464046
Dan worden we er uiteindelijk allemaal beter van.
pi_27473718
quote:
Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Ja, maar niet 10 keer achtermekaar. De gehele speciale relativiteit is nu al minster 4 keer voorbijgekomen, en dat is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling; users die geinteresseerd zijn openen maar een topic, of zoeken een oud topic open als ze vragen hebben of interesse tonen. Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten. Het ligt nu toch echt bij hemzelf, en het is zijn keus wat hij er mee doet. Bovendien mag je van een topic in WFL verwachten dat het enig niveau heeft en dat de user laat zien dat ook hij moeite wil doen om zich te verdiepen in de stof.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:06:28 #212
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27504575
Na overleg is besloten om het iets anders te doen, wat hier nog niet gemeld is. In de topic die nu loopt is een aardige discussie aan de gang, daarom blijft de topic open. Zodra het uitloopt op monologen of een herhaling van zetten waarmee blijk wordt gegeven dat rude zich nog steeds niet heeft verdiept in hetgeen hij bestrijdt, zal de topic gesloten worden.
pi_27511363
quote:
Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ja, maar niet 10 keer achtermekaar. De gehele speciale relativiteit is nu al minster 4 keer voorbijgekomen, en dat is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling; users die geinteresseerd zijn openen maar een topic, of zoeken een oud topic open als ze vragen hebben of interesse tonen. Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten. Het ligt nu toch echt bij hemzelf, en het is zijn keus wat hij er mee doet. Bovendien mag je van een topic in WFL verwachten dat het enig niveau heeft en dat de user laat zien dat ook hij moeite wil doen om zich te verdiepen in de stof.
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Na overleg is besloten om het iets anders te doen, wat hier nog niet gemeld is. In de topic die nu loopt is een aardige discussie aan de gang, daarom blijft de topic open. Zodra het uitloopt op monologen of een herhaling van zetten waarmee blijk wordt gegeven dat rude zich nog steeds niet heeft verdiept in hetgeen hij bestrijdt, zal de topic gesloten worden.
Dit vind ik principieel een verkeerd ingenomen positie tav de users.
De SRT zal nog zeker wel tientallen keren langs komen omdat het voor velen een fascinerend onderwerp is.
Het is daarom nooit tijdsverspilling. Er zullen altijd mensen blijven die met plezier het keer op keer blijven uitleggen.
(* Yosomite niet)
Een mod hoeft niet alles proberen uit te leggen, modereren is toch in eerste instantie de opdracht.
Door deze instelling:
quote:
Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten.
krijgt hij een voorwaardelijke effectieve permanente ban. En dat vind ik niet terecht.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 13:45:41 #214
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27511652
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:

krijgt hij een voorwaardelijke effectieve permanente ban. En dat vind ik niet terecht.
Ik denk dat er verwacht mag worden dat iemand zich inzet om te leren hoe de hedendaagse wetenschap het een en ander ziet, alvorens diegene dat tracht te verwerpen. Het probleem is niet dat rude een controversieel standpunt inneemt, het probleem is niet dat rude vasthoudend is aan zijn eigen ideeen, het probleem is niet dat rude het bestaande wetenschapskader verwerpt. Het probleem is dat hij dit doet met verkeerde aannames, en hierop gewezen geen blijk geeft enige moeite te hebben gedaan om te weten wat hij verwerpt en waar hij tegen ageert. In dit subforum mag imo toch wel verwacht worden dat iemand weet waar over hij praat, en wanneer blijkt dat dat niet zo is, een volgende keer niet doodleuk weer met reeds weerlegde argumenten komt.

imo is het geen voorwaardelijke (TO) ban, daar de keuze om een onderwerp te sluiten betrekking heeft op de discussie, en niet op de topic starter. Ik denk dat dit ook n.a.v. mijn eerdere reactie wel een beetje duidelijk is.
pi_27516093
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:

[..]

[..]
[..]

Hij krijgt helemaal niet een permanente ban. Hij wordt gedwongen, wat WFL betreft, om zich te verdiepen in de materie. Dat is iets heel anders.
  maandag 6 juni 2005 @ 18:15:24 #216
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27683188
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:13 schreef JohnDDD het volgende:
Echt belachelijk dat je een topic sluit en de TS je laat mailen omdat de TS niet binnen 20 minuten zijn eigen mening had geschreven.
Ik ga er vanuit dat iemand die een topic opent dat doet om te discussieren, dan vind ik het niet onredelijk om te verwachten dat TS zelf een mening geeft, en dat TS niet meteen vertrokken is na het openen van een topic.
pi_27683232
Oh tnx for quoting me Alicey!

maar Alicey, is het dan niet overdreven om het topic te sluiten enzo? Dan moet de TS je helemaal mailen en mail is toch een vrij log systeem...vind ik zo zielig voor de TS
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 6 juni 2005 @ 18:18:17 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27683262
quote:
Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
Oh tnx for quoting me Alicey!

maar Alicey, is het dan niet overdreven om het topic te sluiten enzo? Dan moet de TS je helemaal mailen en mail is toch een vrij log systeem...vind ik zo zielig voor de TS
Het was misschien wat snel. TS had overigens ook in het feedback-topic kunnen aangeven wat hij wilde.

Ik heb overigens niet de indruk dat TS er een trauma door heeft opgelopen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 10:13:06 #219
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_27733811
Ik heb me gisteren heerlijk kunnen laten gaan in Vanavond (7 juni) op Ned. 3: 'God bestaat niet.'
Leuk subforum
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_27771654
Nieuw chemisch element ontdekt kan dicht... is onzin
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:14:46 #221
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27771975
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Underdoggy het volgende:
Nieuw chemisch element ontdekt kan dicht... is onzin
Best wel eik ja.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:02:42 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795549
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 07:27 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

*Weet dus dat ik eigenlijk m'n baldadigheid al had ingeslikt en m'n posting had gewijzigd, dat is todat Alicey de "feministe" in zichzelf ervoer en Tiesemans aan de schandpaal probeerde te nagelen.
Wanneer Mods inhoud van gewijzigde postings ALSNOG posten is dat jammerlijk.*
Je wijzigde je post 3 minuten later dan mijn reactie. Ik had de wijziging dus nog niet gezien.
quote:
Dus voordat "Big Sister" voortaan bepaald wie "moreel" eind verantwoordelijk blijft voor het geweten van een poster, gerne volgende keer direct "editen" c.q verwijderen (wanneer niet bevalt) en niet plots zulks feministisch gehijg in m'n nek aub.
Feministisch gehijg? Het gaat mij er vooral om dat het off-topic is, en de discussie daardoor kan omslaan. Als je me iets beter had gekend, had je geweten dat ik helemaal niet zo feministisch ben ingesteld, wellicht zelfs een afkeur er tegen.
quote:
Het komt danook over alsof bovengenoemde aan het "azen was op"...
De uitdrukking "de broek aan trekken" nooit opgemerkt ? Evt gehanteerd tegenover een vrouw ? (spijker of katoen no problem, gulp is genoeg bewijs.)
Vandaar liever een 'duidelijkere' rolverdeling ipv vingertje wijzen met betrekking tot posting gedrag.
Wat eigenlijk op stemmingmakerij door een Mod neerkomt.

Opzij Opzij !!
Je hebt zin om te rellen he?
quote:
Prettige ochtend verder
Insgelijks.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:23:32 #223
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27795693
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je wijzigde je post 3 minuten later dan mijn reactie. Ik had de wijziging dus nog niet gezien.
[..]

Feministisch gehijg? Het gaat mij er vooral om dat het off-topic is, en de discussie daardoor kan omslaan. Als je me iets beter had gekend, had je geweten dat ik helemaal niet zo feministisch ben ingesteld, wellicht zelfs een afkeur er tegen.
[..]

Je hebt zin om te rellen he?
[..]

Insgelijks.
Off-topic ..... ZEKER.....
Door mij gewijzigd endus niet van toepassing (meer) INDERDAAD.
Kortom wie heeft er nou zin om te rellen ?
Jij doordat je bewust m'n binnenpretje in de schijnwerpers plaatst ?!
Of Ik omdat ik zogenaamd DUIDELIJK laat weten dat ik wanneer ik mijzelf corrigeer, niet nog wens gecorrigeerd te worden door een "uber-presterende" (notabene) vrouwelijke mod.

Fijn is anders..
En rellen ? serieus .. wat wou je doen dan ? .... ROFL ... Met je bezemsteel gaan slaan ??
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:32:06 #224
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795784
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:23 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Off-topic ..... ZEKER.....
Door mij gewijzigd endus niet van toepassing (meer) INDERDAAD.
Kortom wie heeft er nou zin om te rellen ?
Je hebt de reactie aangepast na mijn opmerking. Dit had ik niet eerder gezien.
quote:
Jij doordat je bewust m'n binnenpretje in de schijnwerpers plaatst ?!
Of Ik omdat ik zogenaamd DUIDELIJK laat weten dat ik wanneer ik mijzelf corrigeer, niet nog wens gecorrigeerd te worden door een "uber-presterende" (notabene) vrouwelijke mod.

Natuurlijk niet, het staat lelijk voor een vrouw om te spreken en zij zullen een man geen onderricht geven.
quote:
Fijn is anders..
En rellen ? serieus .. wat wou je doen dan ? .... ROFL ... Met je bezemsteel gaan slaan ??
Je komt een beetje gefrustreerd op me over, en je blik wordt iets vertroebeld heb ik de indruk.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:33:26 #225
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795800
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:26 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Reactie geplaatst....

Fijn overigens dat je als mod. de poging onderneemt om de hele zaak nog meer proportie te verschaffen.
Misschien dat ik dadelijk gelijk maar ff de Viva ga kopen om te weten te komen wat ik moet doen bij "duivelse" vriendinnen. W00t
Ik ga hier denk ik maar niet op antwoorden, ik heb al een slechte reputatie.
pi_27795866
Tiesevent, je mensenkennis laat veel te wensen over.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:39:18 #227
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27795887
(Kon het niet laten ,, als ik dan toch in de belangstelling sta...... )

Je mag best relluh* hoor ... hé Alicey ..... .... (aandacht is kostbaar goed)

*Maar alleen als je er DARKELF en MUUS bij haalt natuurlijk hé...
Ik wil wel enigzinds weerstand ondervinden terwijl ik opzij opzij* schreeuw van "plezier"...

* Als in Herman van Veen's Opzij opzij, maak plaats, maak plaats we hebben een ongelofelijke ...(vul zelf maar verder in.)

Mijn eigen vs. thread ooeoeoe... Nu nog hopen dat er schot in komt..
pi_27795911
En je lay-out ook.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:42:06 #229
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795918
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Tiesemans het volgende:
(Kon het niet laten ,, als ik dan toch in de belangstelling sta...... )
Dan maar de schijnwerpers er op?
quote:
Je mag best relluh* hoor ... hé Alicey ..... .... (aandacht is kostbaar goed)

*Maar alleen als je er DARKELF en MUUS bij haalt natuurlijk hé...
Ik wil wel enigzinds weerstand ondervinden terwijl ik opzij opzij* schreeuw van "plezier"...
Mjah ik ben niet zo van heel veel weerstand. Ik ben lief, zwak en klein Maar wel heel gemeen
quote:
* Als in Herman van Veen's Opzij opzij, maak plaats, maak plaats we hebben een ongelofelijke ...(vul zelf maar verder in.)
Mag ik het zelf invullen?
quote:
Mijn eigen vs. thread ooeoeoe... Nu nog hopen dat er schot in komt..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:42:26 #230
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795925
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En je lay-out ook.
Daar is geloof ik de onenigheid mee begonnen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:43:20 #231
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27795940
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je hebt de reactie aangepast na mijn opmerking. Dit had ik niet eerder gezien.
[..]

Natuurlijk niet, het staat lelijk voor een vrouw om te spreken en zij zullen een man geen onderricht geven.
[..]

Je komt een beetje gefrustreerd op me over, en je blik wordt iets vertroebeld heb ik de indruk.
Hahahaha tuurlijk tuurlijk....
Hoe kon ik nou weten dat Alicey rondspookte en terwijl ik m'n bericht aan het editen was, het te wijzigen bericht al een eigen leven had geschonken, hetgeen niet naar mijn weten de bedoeling was.
Doch dat Alicey gerne aan sfeermakerij doet is me overduidelijk.
Misschien dat ze samen met lone-wolf een sessie huilen tegenover de maan kan ondernemen ?
Schijnt toch echt op te luchten...
Rofl
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:44:41 #232
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27795960
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:43 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Hahahaha tuurlijk tuurlijk....
Hoe kon ik nou weten dat Alicey rondspookte en terwijl ik m'n bericht aan het editen was, het te wijzigen bericht al een eigen leven had geschonken, hetgeen niet naar mijn weten de bedoeling was.
Zo zie je maar weer dat onderbewuste gedachten zo in het rond zwerven
quote:
Doch dat Alicey gerne aan sfeermakerij doet is me overduidelijk.
Ik houd van gezelligheid.
quote:
Misschien dat ze samen met lone-wolf een sessie huilen tegenover de maan kan ondernemen ?
Hmm Op zich lijkt dit mij wel wat. Ik weet natuurlijk niet hoe Lupa er over denkt.
quote:
Schijnt toch echt op te luchten...
Rofl
Ik heb het nooit geprobeerd, maar lijkt me een leuke om te doen.
pi_27795973
Jaaaa, Alicey, laten we morgen samen gaan huilen naar de maan.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:49:26 #234
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796035
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaaa, Alicey, laten we morgen samen gaan huilen naar de maan.
Doen we.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:55:38 #235
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796136
Dames ik denk dat ik mijzelf deze ochtend maar geen tweede fotoboek meer aan smeer om te aanschouwen, Ik moet nog slapen.
Vermoedelijk dat ik me dan (na het aanschouwen van fotoboek nr.2) eveneens aansluit om "mee te huilen" beseffende dat er dan wel gegronde redenen bestaan om er over te huilen dat het een "afschuwelijke" lust is.
Damn ik ben gelijk weer wakker.
Hoezo gebrek aan "conditioner(en) ?!!! WOOOOT (kom niet meer bij......)
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:58:34 #236
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796182
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:55 schreef Tiesemans het volgende:
Dames ik denk dat ik mijzelf deze ochtend maar geen tweede fotoboek meer aan smeer om te aanschouwen, Ik moet nog slapen.
Vermoedelijk dat ik me dan (na het aanschouwen van fotoboek nr.2) eveneens aansluit om "mee te huilen" beseffende dat er dan wel gegronde redenen bestaan om over te huilen dat het een "afschuwelijke" lust is.
Damn ik ben gelijk weer wakker.
Hoezo gebrek aan "conditioner(en) ?!!! WOOOOT (kom niet meer bij......)
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen lieverd? Ik begrijp niet helemaal waar je nu precies op doelt?

Maar meehuilen mag hoor!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 08:59:09 #237
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796190
Overigens heb je weinig recht van spreken m.b.t. fotoboeken wanneer je zelf geen fotoboek met foto's hebt.
pi_27796226
Ik geloof dat mijnheer nu een beetje naar wordt.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:01:45 #239
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796250
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik kan me ook niet aan die indruk onttrekken eigenlijk.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:09:12 #240
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796415
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Alicey het volgende:
Overigens heb je weinig recht van spreken m.b.t. fotoboeken wanneer je zelf geen fotoboek met foto's hebt.
Zou wel het puntje op de i zijn als blijkt dat je ook nog is vergeten bent om goed te kijken voordat je (zo snel als je vingertjes maar konden typen) een reactie richting mij plaatste.
Misschien is zo gefixeerd zijn op het "hak zetten" helemaal niet goed voor je.
Je hebt verdikkeme net je nachtrust genoten en dan zulke slippertjes maken ?
Ik ben al bijna 22 uur wakker en in tegenstelling tot mevr heb ik geen last van verslappend waarnemingsvermogen.
Fotoboek is aanwezig
pi_27796449
Oh, ik geloof dat we de reden van mijnheer chagrijn ondekt hebben. Tweeëntwintig uur wakker blijven is niet goed voor je, Ties, zou ik maar niet meer doen, je kunt er uiteindelijk psychotisch van worden.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:12:13 #242
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796464
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Zou wel het puntje op de i zijn als blijkt dat je ook nog is vergeten bent om goed te kijken voordat je (zo snel als je vingertjes maar konden typen) een reactie richting mij plaatste. Misschien is zo gefixeerd zijn op het "hak zetten" helemaal niet goed voor je.
Ik gefixeerd zijn om iemand een hak zetten?
quote:
Je hebt verdikkeme net je nachtrust genoten en dan zulke slippertjes maken ?
Ik ben al bijna 22 uur wakker en in tegenstelling tot mevr heb ik geen last van verslappend waarnemingsvermogen.
Ik zou je eigen reacties en redenaties nog maar eens teruglezen wanneer je uitgeslapen bent.
quote:
Fotoboek is aanwezig
Oh, ik zag geen icoon staan. Vaag...
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:15:30 #243
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796526
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
quote:
Lupa_Solitaria het volgende:
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Jules Renard
I believe God exists, But it would be better for "boy-like" girls to not think about such topics to much.
For starters : It makes these "girls" use God insulting signatures.
Tiesemans.

vrijdag 10 juni 2005 @ 09:17:35 #244
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796563
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik geloof dat we de reden van mijnheer chagrijn ondekt hebben. Tweeëntwintig uur wakker blijven is niet goed voor je, Ties, zou ik maar niet meer doen, je kunt er uiteindelijk psychotisch van worden.
mmmmm ruikt het hier naar stemmingmakerij en meelopen met Alicey of ligt dat aan mij ?

Je hebt geen idee waarover je spreekt ROFL.
Ik ga dadelijk heerlijk slapen met buikpijn van het lachen.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:20:31 #245
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796611
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik gefixeerd zijn om iemand een hak zetten?
[..]

Ik zou je eigen reacties en redenaties nog maar eens teruglezen wanneer je uitgeslapen bent.
[..]

Oh, ik zag geen icoon staan. Vaag...
Uitslapen ..... MmMmmmmm Heerlijk en dan gelijk kijken hoe de uitwerking is van je poging mij in een kwaad daglicht te plaatsen.
Lotte zal wel verliefd op me worden joh , zo'n lieve en gelovige meid hé, die weet zo'n oude christelijke zeikerd als ik wel op waarde te schatten.....
Hopelijk houd ze alleen wel van Cannabis rook hé .
pi_27796669
Wat ben jij enorm onbeschoft zeg.
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:25:39 #247
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:29:34 #248
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_27796797
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 09:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat ben jij enorm onbeschoft zeg.
Nu weet ik het echt niet meer of wel ?!...... "misschien word ik wel psychotisch joh".....
Of ligt het nou aan mij en kom jij nu net zo 'jankerig' over als die avatar van je ?

vrijdag 10 juni 2005 @ 09:30:31 #249
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27796817
Zo onbeschoft en respectloos als jij je laat zien heb ik zelfs bij christenen nog nooit gezien..
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:32:25 #250
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27796851
Lupje, Alicey, ik heb Tiesemans ingehuurd als goedkope clown en circusartiest, zodat we morgen op de meet iets te bespreken hebben
'Nuff said
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')