Ik denk dat het meeste er eigenlijk over gezegd is. De topics gaan soms een leerzame kant uit. De vraag die in mij opkomt is echter of er sprake is van discussie. De bedoeling is dat het subforum leuk blijft, en 10 topics lang monologen tegen elkaar voeren gaat voor de meesten weer vervelen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:03 schreef DionysuZ het volgende:
geef toe, zonder rude was fok! een stuk saaier
Door het volhouden van rude proberen users het steeds zo simpel en beeldend mogelijk te brengen om rude proberen te overtuigen. Hierdoor zien andere users die simpele, beeldende posts en snappen ze het ook vrij snel.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:05 schreef Maethor het volgende:
Ja ik zit ook een beetje in dubio... maar zonder Rudeonline's overloze monologen is een goedlopend relativiteittopic ook best mogelijk. Ook Rudeonline mag daarin posten, als hij zich maar aan de regels houdt.
Dat is ook zo, dit zie ik ook als het grote voordeel van Rudeonline's topics. Ik denk soms alleen wel eens dat het met een gewoon niet-Rudeonline topic ook wel duidelijk uitgelegd kan worden aan andere users, zonder Rudeonline's monologen.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Door het volhouden van rude proberen users het steeds zo simpel en beeldend mogelijk te brengen om rude proberen te overtuigen. Hierdoor zien andere users die simpele, beeldende posts en snappen ze het ook vrij snel.
Ja, maar niet 10 keer achtermekaar. De gehele speciale relativiteit is nu al minster 4 keer voorbijgekomen, en dat is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling; users die geinteresseerd zijn openen maar een topic, of zoeken een oud topic open als ze vragen hebben of interesse tonen. Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten. Het ligt nu toch echt bij hemzelf, en het is zijn keus wat hij er mee doet. Bovendien mag je van een topic in WFL verwachten dat het enig niveau heeft en dat de user laat zien dat ook hij moeite wil doen om zich te verdiepen in de stof.quote:Op zondag 29 mei 2005 21:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Door het volhouden van rude proberen users het steeds zo simpel en beeldend mogelijk te brengen om rude proberen te overtuigen. Hierdoor zien andere users die simpele, beeldende posts en snappen ze het ook vrij snel.
quote:Op maandag 30 mei 2005 09:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, maar niet 10 keer achtermekaar. De gehele speciale relativiteit is nu al minster 4 keer voorbijgekomen, en dat is in mijn ogen gewoon tijdsverspilling; users die geinteresseerd zijn openen maar een topic, of zoeken een oud topic open als ze vragen hebben of interesse tonen. Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten. Het ligt nu toch echt bij hemzelf, en het is zijn keus wat hij er mee doet. Bovendien mag je van een topic in WFL verwachten dat het enig niveau heeft en dat de user laat zien dat ook hij moeite wil doen om zich te verdiepen in de stof.
Dit vind ik principieel een verkeerd ingenomen positie tav de users.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Na overleg is besloten om het iets anders te doen, wat hier nog niet gemeld is. In de topic die nu loopt is een aardige discussie aan de gang, daarom blijft de topic open. Zodra het uitloopt op monologen of een herhaling van zetten waarmee blijk wordt gegeven dat rude zich nog steeds niet heeft verdiept in hetgeen hij bestrijdt, zal de topic gesloten worden.
krijgt hij een voorwaardelijke effectieve permanente ban. En dat vind ik niet terecht.quote:Daar hebben we geen topics ala Rudeonline voor nodig. En die komen er dan ook niet meer, zolang Rudeonline zich niet wil inzetten.
Ik denk dat er verwacht mag worden dat iemand zich inzet om te leren hoe de hedendaagse wetenschap het een en ander ziet, alvorens diegene dat tracht te verwerpen. Het probleem is niet dat rude een controversieel standpunt inneemt, het probleem is niet dat rude vasthoudend is aan zijn eigen ideeen, het probleem is niet dat rude het bestaande wetenschapskader verwerpt. Het probleem is dat hij dit doet met verkeerde aannames, en hierop gewezen geen blijk geeft enige moeite te hebben gedaan om te weten wat hij verwerpt en waar hij tegen ageert. In dit subforum mag imo toch wel verwacht worden dat iemand weet waar over hij praat, en wanneer blijkt dat dat niet zo is, een volgende keer niet doodleuk weer met reeds weerlegde argumenten komt.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:
krijgt hij een voorwaardelijke effectieve permanente ban. En dat vind ik niet terecht.
Hij krijgt helemaal niet een permanente ban. Hij wordt gedwongen, wat WFL betreft, om zich te verdiepen in de materie. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:35 schreef Yosomite het volgende:
[..]
[..]
[..]
krijgt hij een voorwaardelijke effectieve permanente ban. En dat vind ik niet terecht.
Ik ga er vanuit dat iemand die een topic opent dat doet om te discussieren, dan vind ik het niet onredelijk om te verwachten dat TS zelf een mening geeft, en dat TS niet meteen vertrokken is na het openen van een topic.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:13 schreef JohnDDD het volgende:
Echt belachelijk dat je een topic sluit en de TS je laat mailen omdat de TS niet binnen 20 minuten zijn eigen mening had geschreven.
Het was misschien wat snel. TS had overigens ook in het feedback-topic kunnen aangeven wat hij wilde.quote:Op maandag 6 juni 2005 18:17 schreef JohnDDD het volgende:
Oh tnx for quoting me Alicey!
maar Alicey, is het dan niet overdreven om het topic te sluiten enzo? Dan moet de TS je helemaal mailen en mail is toch een vrij log systeem...vind ik zo zielig voor de TS
Best wel eik ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:05 schreef Underdoggy het volgende:
Nieuw chemisch element ontdekt kan dicht... is onzin
Je wijzigde je post 3 minuten later dan mijn reactie. Ik had de wijziging dus nog niet gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:27 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
*Weet dus dat ik eigenlijk m'n baldadigheid al had ingeslikt en m'n posting had gewijzigd, dat is todat Alicey de "feministe" in zichzelf ervoer en Tiesemans aan de schandpaal probeerde te nagelen.
Wanneer Mods inhoud van gewijzigde postings ALSNOG posten is dat jammerlijk.*
Feministisch gehijg?quote:Dus voordat "Big Sister" voortaan bepaald wie "moreel" eind verantwoordelijk blijft voor het geweten van een poster, gerne volgende keer direct "editen" c.q verwijderen (wanneer niet bevalt) en niet plots zulks feministisch gehijg in m'n nek aub.
Je hebt zin om te rellen he?quote:Het komt danook over alsof bovengenoemde aan het "azen was op"...
De uitdrukking "de broek aan trekken" nooit opgemerkt ? Evt gehanteerd tegenover een vrouw ? (spijker of katoen no problem, gulp is genoeg bewijs.)
Vandaar liever een 'duidelijkere' rolverdeling ipv vingertje wijzen met betrekking tot posting gedrag.
Wat eigenlijk op stemmingmakerij door een Mod neerkomt.
Opzij Opzij !!
Insgelijks.quote:Prettige ochtend verder![]()
Off-topic ..... ZEKER.....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je wijzigde je post 3 minuten later dan mijn reactie. Ik had de wijziging dus nog niet gezien.
[..]
Feministisch gehijg?Het gaat mij er vooral om dat het off-topic is, en de discussie daardoor kan omslaan. Als je me iets beter had gekend, had je geweten dat ik helemaal niet zo feministisch ben ingesteld, wellicht zelfs een afkeur er tegen.
[..]
Je hebt zin om te rellen he?
[..]
Insgelijks.
Je hebt de reactie aangepast na mijn opmerking. Dit had ik niet eerder gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:23 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Off-topic ..... ZEKER.....
Door mij gewijzigd endus niet van toepassing (meer) INDERDAAD.
Kortom wie heeft er nou zin om te rellen ?
quote:Jij doordat je bewust m'n binnenpretje in de schijnwerpers plaatst ?!
Of Ik omdat ik zogenaamd DUIDELIJK laat weten dat ik wanneer ik mijzelf corrigeer, niet nog wens gecorrigeerd te worden door een "uber-presterende" (notabene) vrouwelijke mod.
Je komt een beetje gefrustreerd op me over, en je blik wordt iets vertroebeld heb ik de indruk.quote:Fijn is anders..
En rellen ? serieus .. wat wou je doen dan ? .... ROFL ... Met je bezemsteel gaan slaan ??![]()
Ik ga hier denk ik maar niet op antwoorden, ik heb al een slechte reputatie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:26 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Reactie geplaatst....
Fijn overigens dat je als mod. de poging onderneemt om de hele zaak nog meer proportie te verschaffen.
Misschien dat ik dadelijk gelijk maar ff de Viva ga kopen om te weten te komen wat ik moet doen bij "duivelse" vriendinnen. W00t![]()
Dan maar de schijnwerpers er op?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:39 schreef Tiesemans het volgende:
(Kon het niet laten,, als ik dan toch in de belangstelling sta...... )
Mjah ik ben niet zo van heel veel weerstand.quote:Je mag best relluh* hoor ... hé Alicey ......... (aandacht is kostbaar goed)
*Maar alleen als je er DARKELF en MUUS bij haalt natuurlijk hé...![]()
Ik wil wel enigzinds weerstand ondervinden terwijl ik opzij opzij* schreeuw van "plezier"...![]()
Mag ik het zelf invullen?quote:* Als in Herman van Veen's Opzij opzij, maak plaats, maak plaats we hebben een ongelofelijke ...(vul zelf maar verder in.)
quote:Mijn eigen vs. thread ooeoeoe... Nu nog hopen dat er schot in komt..![]()
Hahahaha tuurlijk tuurlijk....quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt de reactie aangepast na mijn opmerking. Dit had ik niet eerder gezien.
[..]![]()
![]()
Natuurlijk niet, het staat lelijk voor een vrouw om te spreken en zij zullen een man geen onderricht geven.
[..]
Je komt een beetje gefrustreerd op me over, en je blik wordt iets vertroebeld heb ik de indruk.
Zo zie je maar weer dat onderbewuste gedachten zo in het rond zwervenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Hahahaha tuurlijk tuurlijk....
Hoe kon ik nou weten dat Alicey rondspookte en terwijl ik m'n bericht aan het editen was, het te wijzigen bericht al een eigen leven had geschonken, hetgeen niet naar mijn weten de bedoeling was.
Ik houd van gezelligheid.quote:Doch dat Alicey gerne aan sfeermakerij doet is me overduidelijk.
Hmm Op zich lijkt dit mij wel wat.quote:Misschien dat ze samen met lone-wolf een sessie huilen tegenover de maan kan ondernemen ?
Ik heb het nooit geprobeerd, maar lijkt me een leuke om te doen.quote:Schijnt toch echt op te luchten...
Rofl![]()
Doen we.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jaaaa, Alicey, laten we morgen samen gaan huilen naar de maan.
Wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen lieverd?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:55 schreef Tiesemans het volgende:
Dames ik denk dat ik mijzelf deze ochtend maar geen tweede fotoboek meer aan smeer om te aanschouwen, Ik moet nog slapen.
Vermoedelijk dat ik me dan (na het aanschouwen van fotoboek nr.2) eveneens aansluit om "mee te huilen" beseffende dat er dan wel gegronde redenen bestaan om over te huilen dat het een "afschuwelijke" lust is.![]()
Damn ik ben gelijk weer wakker.![]()
Hoezo gebrek aan "conditioner(en) ?!!! WOOOOT (kom niet meer bij......)![]()
Ik kan me ook niet aan die indruk onttrekken eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat mijnheer nu een beetje naar wordt.
Zou wel het puntje op de i zijn als blijkt dat je ook nog is vergeten bent om goed te kijken voordat je (zo snel als je vingertjes maar konden typen) een reactie richting mij plaatste.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:59 schreef Alicey het volgende:
Overigens heb je weinig recht van spreken m.b.t. fotoboeken wanneer je zelf geen fotoboek met foto's hebt.
Ik gefixeerd zijn om iemand een hak zetten?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:09 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Zou wel het puntje op de i zijn als blijkt dat je ook nog is vergeten bent om goed te kijken voordat je (zo snel als je vingertjes maar konden typen) een reactie richting mij plaatste.Misschien is zo gefixeerd zijn op het "hak zetten" helemaal niet goed voor je.
![]()
Ik zou je eigen reacties en redenaties nog maar eens teruglezen wanneer je uitgeslapen bent.quote:Je hebt verdikkeme net je nachtrust genoten en dan zulke slippertjes maken ?
Ik ben al bijna 22 uur wakker en in tegenstelling tot mevr heb ik geen last van verslappend waarnemingsvermogen.![]()
Oh, ik zag geen icoon staan. Vaag...quote:Fotoboek is aanwezig![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik geloof dat mijnheer nu een beetje naar wordt.
I believe God exists, But it would be better for "boy-like" girls to not think about such topics to much.quote:Lupa_Solitaria het volgende:
I don't know if God exists, but it would be better for His reputation if He didn't.
Jules Renard
mmmmm ruikt het hier naar stemmingmakerij en meelopen met Alicey of ligt dat aan mij ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, ik geloof dat we de reden van mijnheer chagrijn ondekt hebben.Tweeëntwintig uur wakker blijven is niet goed voor je, Ties, zou ik maar niet meer doen, je kunt er uiteindelijk psychotisch van worden.
Uitslapen ..... MmMmmmmm Heerlijk en dan gelijk kijken hoe de uitwerking is van je poging mij in een kwaad daglicht te plaatsen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik gefixeerd zijn om iemand een hak zetten?![]()
[..]
Ik zou je eigen reacties en redenaties nog maar eens teruglezen wanneer je uitgeslapen bent.
[..]
Oh, ik zag geen icoon staan. Vaag...
Nu weet ik het echt niet meer of wel ?!...... "misschien word ik wel psychotisch joh".....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |