Rook er vandaag drie, morgen twee, overmorgen één en bewaar de rest voor noodgevallenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb net met veel genoegen een sigaretje gerookt
hahahaquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik je nu dus niet wil zoenen?
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 305 echt niet veel, trouwens!
Ik ga sowieso niet veel roken, want het moet overal buiten: thuis, op mijn werk.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Rook er vandaag drie, morgen twee, overmorgen één en bewaar de rest voor noodgevallen
Ja, ik rook ook niet meer op het werk. Thuis zo af en toe een sigaretje.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet veel roken, want het moet overal buiten: thuis, op mijn werk.
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.
Mijn vriend vindt het niets, dus binnenroken doe ik zeker niet.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik rook ook niet meer op het werk. Thuis zo af en toe een sigaretje.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb net met veel genoegen een sigaretje gerookt
Ik het liefst wel.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het is een redelijk logische buurt om (niet te duur) te gaan wonen, gezien de buurt waar we allemaal opgegroeid zijn. Dichtbij, bekend... De meeste mensen lijken echter nooit de buurt waar ze zijn opgegroeid te verlaten.
Nee, mooi bedrag he voor een vrije sector woning in Rotterdam?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:22 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind 305 echt niet veel, trouwens!
Voor mij heeft het denk ik niet erg veel waarde. Wat mij betreft echter voor de toekomst, als een hypotheek financieel mogelijk wordt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou ja, ik betaal een stuk minder aan hypotheek. Maar mijn huis is wel kleiner. Alleen een echt eigen huis heeft voor mij wel een grote meerwaarde boven een huurwoning.
Ik ben ook een aardig eindje uit de buurt terecht gekomen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik het liefst wel.Ik kom zelf niet echt uit de buurt van Zuid, maar een eigen woning in een buurt die een eindje weg ligt van hier is prima.
In het centrum zijn woningen inderdaad onbetaalbaar. In de wijken er omheen ligt het in de sociale sector ruwweg tussen de 200 en 500. In de vrije sector zijn woningen minder dan 500 echter redelijk zeldzaam.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600
En dat lag weliswaar in het centrum maar was niet heel veel bijzonders.
Maandag weet ik meer. Het is natuurlijk wel een prima idee om snel en efficient te verhuizen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:30 schreef miss_sly het volgende:
Moeten we trouwens een help-Alicey-het-nieuwe-huis-poetsen-en-verven-en-verhuizen-meet gaan organiseren?
Van waar naar waar in jouw geval?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:29 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik ben ook een aardig eindje uit de buurt terecht gekomen..
Omdat je zwak bent gevallen voor iets wat je niet nodig hebt, maar nu al weer beweert dat je het nodig hebt, en niet anders kan. Alsof je geen wil zou hebben.quote:
Dat is behoorlijk ja.quote:
Wonen in Friesland heeft grote voordelen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Ik betaalde voor een klein apartementje in Helmond al 600
En dat lag weliswaar in het centrum maar was niet heel veel bijzonders.
Wonen is er een stuk goedkoper ja, ook qua belastingen nog eens.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wonen in Friesland heeft grote voordelen.
Buitenland zou ik ook weinig problemen mee hebben. Zolang ik maar niet te lang op dezelfde plek blijf vind ik alles wel best.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk ja.
Ik ben zelf ook niet echt regio-gebonden. Ik werk nu in deze regio, dus blijf ik hier. Als er elders echter werk is, verhuis ik net zo makkelijk naar andere steden.
Buitenland wel iets meer. Het liefst dan wel Europa, zodat Nederland wel redelijk bereikbaar is. Lang op eenzelfde plek heb ik op zich ook geen bezwaren tegen, als het zo loopt..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Buitenland zou ik ook weinig problemen mee hebben. Zolang ik maar niet te lang op dezelfde plek blijf vind ik alles wel best.
Om welke reden(en)?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben erg honkvast. Wil eik liever niet uit Friesland weg.
Ik vind het hier gewoon heel prettig. Ik kan zo geen andere plek in Nederland bedenken waar ik liever zou willen wonen. Hooguit Drenthe, voor de bossen, mocht ik ooit weer een paard aanschaffen.quote:
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:43 schreef FuifDuif het volgende:
Hallo, hier verder:
Richard Dawkins is een lekker ding.
Je wilt een rustige omgeving vlakbij de al dan niet ongerepte natuur? Want dat is op zich ook in de steden wel te vinden, al is het daar wel iets minder en een stuk duurder..quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het hier gewoon heel prettig. Ik kan zo geen andere plek in Nederland bedenken waar ik liever zou willen wonen. Hooguit Drenthe, voor de bossen, mocht ik ooit weer een paard aanschaffen.
Ik houd me ook aanbevolen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.
Over lekkere dingen gesproken, wanneer krijg ik een foto van je?
Ik zou nooit in een van de grote steden willen wonen!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:46 schreef Alicey het volgende:
Je wilt een rustige omgeving vlakbij de al dan niet ongerepte natuur? Want dat is op zich ook in de steden wel te vinden, al is het daar wel iets minder en een stuk duurder..
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie manquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zou hem geen 'lekker ding' noemen.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Over lekkere dingen gesproken, wanneer krijg ik een foto van je?
Waarom niet? En wil je niet in de grote steden wonen, of ook niet in de kleinere omliggende steden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nooit in een van de grote steden willen wonen!
Ik heb liever een realiteit!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie man.
[..]! De illusie die bij jullie bestaat dat ik een lekker ding ben vind ik prettiger
.
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
Waarom niet? En wil je niet in de grote steden wonen, of ook niet in de kleinere omliggende steden?
In de randstad zijn ook zat rustige dropjes te vinden, vanwaar je toch van alle gemakken van de stad kunt genieten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.
Ja, het is best een mooie man. Niet fuckable, though.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:48 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, dat is inderdaad wat weinig respectvol. Oke, het is een mooie man.
Ik wil gewoon graag weten hoe je eruit ziet.quote:! De illusie die bij jullie bestaat dat ik een lekker ding ben vind ik prettiger
.
Er zijn in de grote stad geen gemakken waar ik behoefte aan heb.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef kLowJow het volgende:
In de randstad zijn ook zat rustige dropjes te vinden, vanwaar je toch van alle gemakken van de stad kunt genieten..
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat het vies en dom en slecht voor je is!
Ik weet dat allemaal al.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat je zwak bent gevallen voor iets wat je niet nodig hebt, maar nu al weer beweert dat je het nodig hebt, en niet anders kan. Alsof je geen wil zou hebben.
Waarom niet fuckable en bijvoorbeeld zo'n kneusje als Ben Affleck wel (even uitgaande van het idee dat je hem wel een 'lekker ding' vindt)?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, het is best een mooie man. Niet fuckable, though.
Waaromquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wil gewoon graag weten hoe je eruit ziet.
Dan moet je even een grote meid zijn en die sigaretten weg doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat allemaal al.
Maar een boos vriendje is al wel voldoende, ik heb niet zo veel behoefte aan nog meer boos
Het valt in de omliggende steden best mee hoor. Ik denk dat de wijk waar ik woon niet drukker is dan Leeuwarden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar vreselijk. De Randstad is veel te druk. Ik hou van rust.
en als niet dan wordt het niet meer gezellig om in dit topic mee te doen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan moet je even een grote meid zijn en die sigaretten weg doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |