Maar ga je nu weer beginnen dan? Dat is zo zonde... En het is zo smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Waarom?
Ik heb geen idee. Al ruim 2 weken heb ik gewoon ontzettend veel zin in een sigaret, en hij was inderdaad zo lekker als ik had gedacht en gehoopt. Niks niet misselijk, vies, gewoon heerlijk
Hmm da's ewl erg jammer.. Toch wel gek ook dat het zo verschillend is, ik vond het echt smerig...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:44 schreef miss_sly het volgende:
Lupa
Waarom?
Ik heb geen idee. Al ruim 2 weken heb ik gewoon ontzettend veel zin in een sigaret, en hij was inderdaad zo lekker als ik had gedacht en gehoopt. Niks niet misselijk, vies, gewoon heerlijk
Enige nadeel is dat het volgens mij wel een iets mindere buurt is, in de zin van wat er woont. Aan de andere kant is het wel vlakbij een groot winkelcentrum, dus ik hoef niet meer het centrum in om te shoppen (Hoewel het nadeel natuurlijk is dat de verleiding ook een stuk groter isquote:
Dat heb je helemaal niet nodig, dat maak je alleen jezelf wijs.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:50 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga niet binnen roken, want mijn vriendje rookt niet.
Ik heb iig 1 pakje gekocht, en dat ga ik zekers oproken.
Ik weet het niet, ik heb het gewoon weer even nodig
Misschien morgen, als ik geen trek krijg in Surinaams.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, koop ze eens. Ze zijn nu in de bonus, 49 cent. Ze zijn lekker!
Niet meer doen dan!quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:16 schreef miss_sly het volgende:
En het eten is weer op
En mijn sigaretje van vanmiddag was heeeeeerlijk
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | <?php $fp=fopen("counter.txt","r") $get=fgets($fp,255) fclose($fp) $fw=fopen("counter.txt","w") $temp=$get+1 $put=fputs($fw,$get+1) fclose($fw) //-- width & height of img $width = 60 $height = 60 //-- create img $txtimg = imagecreatefromjpeg("http://www.qu63.nl/qu63.jpg") //-- set fontcolor & bgcolor imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215) $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 255,255,255); $txtcolo = imagecolorallocate($txtimg, 50,0,0) //-- insert text $offset = 30 $tel = 0 imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo) imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo) imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor) //-- send header information header("Content-Type: image/png") header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate") header("Pragma: no-cache") //-- show img imagepng($txtimg) //-- destroy img imagedestroy($txtimg); ?> |
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat komt omdat jullie veeeel te snel gaan!
Een dag werken en je loopt hele topics achter
1 woonkamer, 1 slaapkamer, 1 badkamer en 1 keuken zekerquote:
je moet gewoon meepostenquote:Op donderdag 9 juni 2005 19:48 schreef miss_sly het volgende:
Dat komt omdat jullie veeeel te snel gaan!
Een dag werken en je loopt hele topics achter
Je moet met puntkomma's de regels afsluiten in PHP.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef qu63 het volgende:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /home/httpd/vhosts/qu63.nl/httpdocs/icon.php on line 3
Wat doe ik verkeerd?
[ code verwijderd ]
alle regels?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je moet met puntkomma's de regels afsluiten in PHP.
Klopt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
1 woonkamer, 1 slaapkamer, 1 badkamer en 1 keuken zeker
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | <?php $fp=fopen("counter.txt","r"); $get=fgets($fp,255); fclose($fp); $fw=fopen("counter.txt","w"); $temp=$get+1; $put=fputs($fw,$get+1); fclose($fw); //-- width & height of img $width = 60; $height = 60; //-- create img $txtimg = imagecreatefromjpeg("http://www.qu63.nl/qu63.jpg"); //-- set fontcolor & bgcolor imagecolorallocate($txtimg, 215, 215, 215); $txtcolor = imagecolorallocate($txtimg, 255,255,255); $txtcolo = imagecolorallocate($txtimg, 50,0,0); //-- insert text $offset = 30; $tel = 0; imagestring($txtimg, 3, 55, $offset-1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 47, $offset+1, $temp, $txtcolo); imagestring($txtimg, 3, 10, $offset, $temp, $txtcolor); //-- send header information header("Content-Type: image/png"); header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate"); header("Pragma: no-cache"); //-- show img imagepng($txtimg); //-- destroy img imagedestroy($txtimg); ?> |
Lieverd, het is een eigen plek. Wat is de huur?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:52 schreef Alicey het volgende:
Enige nadeel is dat het volgens mij wel een iets mindere buurt is, in de zin van wat er woont. Aan de andere kant is het wel vlakbij een groot winkelcentrum, dus ik hoef niet meer het centrum in om te shoppen (Hoewel het nadeel natuurlijk is dat de verleiding ook een stuk groter is), en is het dus een huis inclusief tuin, en goed bereikbaar met OV.
kan je dat ff postenquote:
305 de maand ex. gwequote:Op donderdag 9 juni 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Lieverd, het is een eigen plek. Wat is de huur?
hij werkt!quote:
Het is trouwens niet zeker dat ik hem ook heb natuurlijk. Er kunnen meer bezichtigers zijn, en het kan ook zijn det het om een of andere reden niets is (Het is een krot bijvoorbeeld).quote:
Succes qu.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij werkt!
dr zit alleen nog een layout foutje in
Dat komt nog wel
* qu63 gaat er weer even vandoor!
Da's best veel. Maar voor R'dam zal het wel weinig zijn. Krijg je huursubsidie?quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:59 schreef Alicey het volgende:
305 de maand ex. gwe
Voor Rotterdam is het vrij laag, zeker voor de vrije sector. Huursubsidie is mijn inkomen veel te hoog voor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's best veel. Maar voor R'dam zal het wel weinig zijn. Krijg je huursubsidie?
We blijven optimistisch. Ik ga voor je bidden!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
Het is trouwens niet zeker dat ik hem ook heb natuurlijk. Er kunnen meer bezichtigers zijn, en het kan ook zijn det het om een of andere reden niets is (Het is een krot bijvoorbeeld).
Dank je!quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
We blijven optimistisch. Ik ga voor je bidden!
Ik zal me dan niet tot één specifieke richten, maar tot de goden in het algemeen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:03 schreef Alicey het volgende:
Dank je!Misschien is er wel een god die het nog niet heeft gehad met me.
Het schijnt dat er zo'n 10 miljard goden zijn, dus wie weet kunnen er een paar samenspannen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zal me dan niet tot één specifieke richten, maar tot de goden in het algemeen.
Zuid.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:07 schreef kLowJow het volgende:
Waar is het ergens in Rotterdam? Wijk ofzo?
Je hebt veel vrienden in zuid wonen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:13 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dan kom je waarschijnlijk wel bij wat vrienden van me in de buurt wonen... lijkt me zo..
In ieder geval vier ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je hebt veel vrienden in zuid wonen?
Op zich wel logisch, ik heb wel gezien dat er in Zuid ook nog betaalbare koopappartementen zijn. Het is dat ik op dit moment geen hypotheek kan krijgen, anders had ik er waarschijnlijk al lang gezeten.
Het is een redelijk logische buurt om (niet te duur) te gaan wonen, gezien de buurt waar we allemaal opgegroeid zijn. Dichtbij, bekend... De meeste mensen lijken echter nooit de buurt waar ze zijn opgegroeid te verlaten.quote:
Helpt het als ik zeg dat ik je nu dus niet wil zoenen?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:20 schreef miss_sly het volgende:
Nope, ik heb net met veel genoegen een sigaretje gerookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |