Inderdaad wel een goed idee, maar eens doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, heb je die kerel in de feedback al een note gegeven? Anders doe ik het!
Mjah, heb inderdaad maar even wat notes gezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hij zit je gewoon vuil te beledigen, dat vind ik laag.
Hij is in ieder geval voor geen enkel argument vatbaar...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of hij is schizofreen, of het is een slechte trol..
Neuh, maar daar is het hem ook niet om te doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval voor geen enkel argument vatbaar...
Ik zou zeggen een trollquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Neuh, maar daar is het hem ook niet om te doen.
Hmmm, hij is inderdaad bijzonder vaagquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja hij komt echt schizofreen op me over.. Wat hij in mijn reacties zegt te lezen..
Ah, ik dacht al dat je een of andere foklet had opgelopen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
HIj heeft 't al weer ge-edit.Hij sprak Haus aan met 'beste admin'.
Foklet.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Ah, ik dacht al dat je een of andere foklet had opgelopen.
Mwoah, hij zal wel een sterk hart hebben.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wind me wel eens op hier, maar ik denk dat Tiesemans straks een hartaanval krijgt.
Slechte troll. Geen leven enzo.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of hij is schizofreen, of het is een slechte trol..
Nee, Haus, nee!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn vermogen om voor de eerste Fok-meet lichtelijk ziek te worden?![]()
Je gaat veel fruit eten dus.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Slechte troll. Geen leven enzo.
Wat vinden jullie van mijn vermogen om voor de eerste Fok-meet lichtelijk ziek te worden?![]()
Succes !quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa gaat even naar het gemeentekantoor.
Tot over drie maanden!
Er zit een gouden kaft omheen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu, dat is gewoon Kunst!
Zo, paspoort aangevraagd. ¤ 74,50 armer.
Spoedaanvraagje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zo, paspoort aangevraagd. ¤ 74,50 armer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |