Neem je hem mee?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:32 schreef Doffy het volgende:
Lupje, Alicey, ik heb Tiesemans ingehuurd als goedkope clown en circusartiest, zodat we morgen op de meet iets te bespreken hebben
Ik weet niet of Lotte iets in je ziet. Ik in ieder geval niet, omdat je de aanval opent op gronden als uiterlijk, en niet op basis van argumenten. Ook houd ik sowieso niet van mannen die zo emotioneel reageren als jij.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:20 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Uitslapen ..... MmMmmmmm Heerlijk en dan gelijk kijken hoe de uitwerking is van je poging mij in een kwaad daglicht te plaatsen.
Lotte zal wel verliefd op me worden joh, zo'n lieve en gelovige meid hé, die weet zo'n oude christelijke zeikerd als ik wel op waarde te schatten.....
Hopelijk houd ze alleen wel van Cannabis rook hé .
LOLquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nee, een trol komt het best tot zijn recht op een forum
Ah de "aap is uit de mauw" nu komt het moment waarop je eindelijk probeert te "cashen".quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:30 schreef Alicey het volgende:
Zo onbeschoft en respectloos als jij je laat zien heb ik zelfs bij christenen nog nooit gezien..
W00Tquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik weet niet of Lotte iets in je ziet. Ik in ieder geval niet, omdat je de aanval opent op gronden als uiterlijk, en niet op basis van argumenten. Ook houd ik sowieso niet van mannen die zo emotioneel reageren als jij.
Het is je eigen vijandige houding die je achterdochtig maakt hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Ah de "aap is uit de mauw" nu komt het moment waarop je eindelijk probeert te "cashen".
Pardon?quote:Fijn dat je dan eindelijk je kaarten op tafel gooit en handelt overeenstemming met je eerdere poging mij te lasteren tegenover de overige forum leden, met name de christelijke leden dan hé.
Als je dit werkelijk allemaal zo opvat, adviseer ik je om jezelf eens psychologisch te laten onderzoeken. Er is een kans dat je (serieus) aan waanbeelden lijdt..quote:Ik heb mij niet te verontschuldigen voor het feit dat twee vrouwen (naar mijn mening) op (naar mijn mening) doortrapte wijze proberen mij te tackelen c.q het Christelijk geloof proberen te tackelen welk ik mede verdedig.
Dat ik dan hier uit vrije wil gewoon ouderwets "payback" uitdeel mag dan ineens niet meer omdat ik Christen ben ?
Hah... God zal jullie dan nog veel meer doen verbazen ... "dames" ,,,,
Ga ik verder genieten van het ochtend nieuws![]()
Ik vat niet wat je in deze context ermee bedoelt?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:50 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tuurlijk tuurlijk hoe ging dat gezegde ook al weer ?? Appels met peren vergelijken ??
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:48 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
W00Thap hap happuh naar die koek .....
![]()
En nog meer laster en smaad .... rofl...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is je eigen vijandige houding die je achterdochtig maakt hoor.
[..]
Pardon?
[..]
Als je dit werkelijk allemaal zo opvat, adviseer ik je om jezelf eens psychologisch te laten onderzoeken. Er is een kans dat je (serieus) aan waanbeelden lijdt..
Wat is het nou, laster of smaad?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:53 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
En nog meer laster en smaad .... rofl...
Ik weet niet wat jij wel en niet slikt. Het interesseert me ook niet echt heel erg veel eerlijk gezegd.quote:Heerlijk hé .... dat van die waanbeelden lol....
Misschien heb ik wel stiekem teveel van die "rode" matrix pilletjes gesnoeptweet jij veel hé ...
Alicey hatsjikidee![]()
Schizofrenie zit ik vooral aan te denken. Vooral omdat de perceptie niet meer overeen lijkt te komen met de feitelijke omstandigheden. Dat is echter meer iets voor R&P.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet mijn diagnose wijzigen van psychotisch in paranoïa.
Tiesemans is meer het vuur en het zwaard, denkt hij volgens mijquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent christen??? En dan vind je het normaal om mensen aan de lopende band op vuige wijze persoonlijk te beledigen? Jezus zal trots op je zijn!
Echt niet. Het wordt sowieso hoog tijd voor een topic over neuro-cognitieve afwijkingenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef Alicey het volgende:
Schizofrenie zit ik vooral aan te denken. Vooral omdat de perceptie niet meer overeen lijkt te komen met de feitelijke omstandigheden. Dat is echter meer iets voor R&P.
Als je nou gewoon is bij het Nederlands blijft hey..... ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik moet mijn diagnose wijzigen van psychotisch in paranoïa.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:59 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Als je nou gewoon is bij het Nederlands blijft hey..... ?![]()
Mijn interesse heb je al eerder gewekt, dus kom maar op!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Echt niet. Het wordt sowieso hoog tijd voor een topic over neuro-cognitieve afwijkingen
Jezus is trots op me dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij bent christen??? En dan vind je het normaal om mensen aan de lopende band op vuige wijze persoonlijk te beledigen? Jezus zal trots op je zijn!
Jezus wel ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:01 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Jezus is trots op me dat weet ik zeker![]()
.... en ook houd ie van jullie* !
*Jezus is dol op zondaren..................![]()
Dat was toch mede de kern van Moslims ? (met alle respect overigens !!...)quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:58 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tiesemans is meer het vuur en het zwaard, denkt hij volgens mij
Waarom blijkt dat niet uit jouw reacties?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:04 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Dat was toch mede de kern van Moslims ? (met alle respect overigens !!...)
Christendom heeft ipv Genade en vergeving.
Deze reactie doe je nu op basis van je vooroordeel dat Doffy geen voorkennis heeft.quote:Ikzelf ga niet met een zwaard lopen zwaaien.
Waarschijnlijk heeft Doffy teveel belang bij zulke denkbeelden.
Vind het danook jammer dat Doffy zonder voorkennis gelijk met de nadrukkelijk aanwezige wind meebuigt ipv onafhankelijk z'n standpunt te kiezen.....
Maarja ook onder mannen bevinden zich meelopers of vergis ik mij hierin ?
Ik heb het wel vaker gezien hoor, maar dat was wel van posters die te lijden hadden onder een ernstige psychische stoornis.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nog nooit iemand binnen een uur zoveel onzin zien uitkramen. Nou ja, BSB misschien, maar die is nog grappig.
Tuurlijk Tuurlijk (oh en het is GGZ !) wil wel ff laten weten waar het begon beste mede-modquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:07 schreef Haushofer het volgende:
Kunnen we deze onzin ff uit FB doen? Tiesemans, kappen. Voor deze onzin ga je maar naar het RIAGG, maar niet hier.
]http://forum.fok.nl/topic/698224/5/50#27795549[/quote][/url]quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:26 schreef Tiesemans het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2005 08:03 schreef Alicey het volgende:
Het Grote WFL Feedback Topic deel 8
[url=http://forum.fok.nl/topic/698224/5/50#27795549
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow! Haus is gepromoveerd tot admin!
De boodschap over het kruis is dwaasheid voor wie verloren gaan, maar voor ons die worden gered is het de kracht van God.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
En het was net zo heerlijk rustig zonder "A".
Ik heb nog wel wat voor onze 'Christen' :
Efeze 4
31 Alle kwaadaardige bitterheid en toorn en gramschap en geschreeuw en schimpend gepraat worde uit UW midden weggenomen, evenals alle slechtheid.
32 Maar wordt vriendelijk jegens elkaar, teder meedogend, elkaar vrijelijk vergevend, zoals ook God door Christus U vrijelijk vergeven heeft.
quote:
Tja wat verwacht je dan hé....quote:
Het is natuurlijk wel een feedback-topic hier, dus in die zin past het hier niet echt. Deze topic is vooral om te klagen tegen de mods of om mods te wijzen op iets.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan hé....
Een bosje rode rozen ?
Gemakzucht dat is duidelijk.
Slecht hoor hey !![]()
Ik verwacht helemaal niets, dat is wel zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Tja wat verwacht je dan hé....
Een bosje rode rozen ?
Gemakzucht dat is duidelijk.
Slecht hoor hey !![]()
Oeh ik ben eigenlijk niet zo'n klager.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een feedback-topic hier, dus in die zin past het hier niet echt. Deze topic is vooral om te klagen tegen de mods of om mods te wijzen op iets.
Gemakkelijk ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niets, dat is wel zo gemakkelijk
Ik heb alleen echt geen flauw idee wat je nu precies wilt zeggen met al die hoogdravende en nietszeggende woorden
Het leven is zo makkelijk of moeilijk als je het zelf maakt. In eenvoud is soms een grote rijkdom te vinden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:37 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Gemakkelijk ?
Niets is gemakkelijk in het leven....
zo is dat....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het leven is zo makkelijk of moeilijk als je het zelf maakt. In eenvoud is soms een grote rijkdom te vinden.
Dat denk ik dan weer niet. Als je je er goed bij voelt wel, maar iedereen heeft andere gedachten daar over.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:27 schreef Tiesemans het volgende:
Waarschijnlijk is ook vroomheid een sleutel woord ?
Posts verwijderen is iets wat uitsluitend wordt gedaan in het geval dat er persoonlijke gegevens o.i.d. staan, en degene die het heeft gepost loopt er gevaar of onevenredig risico door.quote:Op maandag 13 juni 2005 07:06 schreef Tiesemans het volgende:
Beste Mod Alicey zou je aub mijn posts teruggaande tot vrijdag 10 juni 2005 @ 07:19 aub willen verwijderen incl deze posting.
Ik zou dit in het belang van deze thread zéér op prijs stellen.
Groeten
Ties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |