Je doet me een beetje denken aan een personage uit een roman van Couperus... de mens die zichzelf niet meer in de hand heeft en verleidingen - hoe onverstandig of morbide ook - niet kan weerstaanquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat allemaal al.
Maar een boos vriendje is al wel voldoende, ik heb niet zo veel behoefte aan nog meer boos
Ben Affleck.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom niet fuckable en bijvoorbeeld zo'n kneusje als Ben Affleck wel (even uitgaande van het idee dat je hem wel een 'lekker ding' vindt)?
't Is gewoon leuk om te weten wie je voor je hebt. Heb jij mijn fotoboek al stiekem bekeken?quote:Waarom?
Er zijn dus landen waar de bevolking als geheel, slim genoemd kan worden?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zou nog wel naar Tibet willen, of China, of Australië. Ik vind de Nederlandse bevolking over het algemeen vrij dom en ze storen mij. Ik loop wel eens in de stad mij enorm te ergeren aan de mensen die mij in de weg lopen. Ik wil weg van de mensen.
Ik denk ik ook, zolang ik een beetje in de buurt van een grote stad woon komt het wel goed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo plaatsgebonden, regiogebonden of zelfs landgebonden.
Ik kan overal wel wonen
quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Je doet me een beetje denken aan een personage uit een roman van Couperus... de mens die zichzelf niet meer in de hand heeft en verleidingen - hoe onverstandig of morbide ook - niet kan weerstaan
Hou op te zeuren.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef Alicey het volgende:
Het valt in de omliggende steden best mee hoor. Ik denk dat de wijk waar ik woon niet drukker is dan Leeuwarden.
Die heb je in China ook hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zou nog wel naar Tibet willen, of China, of Australië. Ik vind de Nederlandse bevolking over het algemeen vrij dom en ze storen mij. Ik loop wel eens in de stad mij enorm te ergeren aan de mensen die mij in de weg lopen. Ik wil weg van de mensen.
Of is het de cultuur?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hou op te zeuren.Ik wil gewoon niet naar de Randstad!
Mongoliëquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Dat zeg ik niet, maar zet je indruk om in iets positiefs, bijv. het besef dat je die sigaretten niet nodig had en ook niet hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en als niet dan wordt het niet meer gezellig om in dit topic mee te doen?
Het is de mens inderdaad totaal niet vreemd tegen hoge kosten lust en verleiding na te jagenquote:Op donderdag 9 juni 2005 20:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan hoeft toch niet iedereen boos te doen?
Ben gewoon net een mens
Ik vraag me vooral af welke aspecten.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het daar gewoon niet leuk!
De randstahaad is gewoon kuhuut!!!!!quote:
Vooroordelen dusquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:09 schreef Alicey het volgende:
Ook dat is trouwens niet waar. Het enige probleem wat ik eigenlijk met Limburg heb is dat er Limburgers wonen.
Ja, ik kan me soms ook niet vinden in de Nederlandse bevolking, dat sommige mensen troep op straat gooien, tegen de grondwet stemmen, lid zijn van de SGP of weet ik wat. Maar dat verhelp je echt niet door naar een ander land te gaan hoor. Heb je weer iets anders wat je ergert. Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je uberhaupt hier mag wonen. Hier krijg je kansen die je niet overal kunt krijgen. En als je hier een mongool kind krijgt, kun je zelfs de luiers vergoedt krijgen via 1 of ander fonds. Of dat verstandig is weet ik niet, maar het laat wel de rijkdom en de socialiteit hier zien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:54 schreef FuifDuif het volgende:
Ook toch wel een soort cultuurverschil. Om een of andere reden is nog geen een Limburger er in geslaagd echt vriendelijk op mij over te komen.quote:
WTF?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:13 schreef Haushofer het volgende:
En als je hier een mongool kind krijgt, kun je zelfs de luiers vergoedt krijgen via 1 of ander fonds.
Heb ik ook maar gehoord van een kerel met zo'n broertjequote:
Koekepan is een wijs man.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:22 schreef Haushofer het volgende:
Maar volgens Koekepan moet ik mijn bronnen verbeteren, dus hecht hier maar niet teveel waarde aan.
Maar ook een mierenneuker.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Koekepan is een wijs man.Luister maar naar hem.
Backuppen verstandig ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:30 schreef Reya het volgende:
Ik ga al mijn gedichten maar eens op de computer zetten en back-uppen.
Neehoor, had alleen even nergens iets te replyen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ineens dood?
Nee, ik leef nog.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen ineens dood?
Ik heb überhaupt geen leven.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
En weer stil
Hebben jullie allemaal een leven 's avonds en niet overdag?
Hartverwarmend.quote:
* Alicey in het geheel geen levenquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
En weer stil
Hebben jullie allemaal een leven 's avonds en niet overdag?
Maethor!quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:14 schreef Maethor het volgende:
Stelletje kanslozen bij elkaar hier.
* Maethor is ook online dus dat zegt verder ook genoeg.
Alicey!quote:
Ga es natuurkunde studerenquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt gewoon omdat ik nu maar één fucking dag college heb en verder weinig te doen. Vaak blijf ik de hele dag rond de PC hangen. Soms baal ik daarvan, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker.
Wat had je anders graag in die tijd gedaan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het komt gewoon omdat ik nu maar één fucking dag college heb en verder weinig te doen. Vaak blijf ik de hele dag rond de PC hangen. Soms baal ik daarvan, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker.
Ik kom juist altijd tijd tekort...quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kweenie. Heb geen paard meer, anders ging ik veel paardrijden.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
Wat had je anders graag in die tijd gedaan?
Hmm.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kweenie. Heb geen paard meer, anders ging ik veel paardrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |