Jawel, het is niet dat ik me verveel. Maar computeren is momenteel echt een verslaving waardoor ik soms andere dingen niet doe terwijl ik vind dat ik ze wel zou moeten doen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:22 schreef Alicey het volgende:
Hmm.
Je wilt veel vrije tijd, maar je hebt geen idee wat je er mee moet?
Oefen eens op discipline als je tijd over hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jawel, het is niet dat ik me verveel. Maar computeren is momenteel echt een verslaving waardoor ik soms andere dingen niet doe terwijl ik vind dat ik ze wel zou moeten doen.
Succes.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:32 schreef Reya het volgende:
Ik zie net dat morgenochtend een tandartsbezoek op mijn nogal chaotische planning staat
Ik heb het er ook niet zo op, terwijl ik ook wel een goed gebit hebquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
tandarts
Ik heb een perfect gebit en blijf toch bang van die man
Ik heb altijd het idee dat je een sadistische inslag moet hebben om tandarts te willen worden
Ik heb een leuke tandarts: hij is zelf bang geweest van de tandarts en is getrouwd met een tandartsquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:39 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik heb het er ook niet zo op, terwijl ik ook wel een goed gebit heb. Er moet volgens mij wel iets sadistisch in je zitten ja
. Ik moet er overigens niet aan denken het zelf te worden, lijkt me afschuwelijk...
Getrouwd met je grootste angstquote:Op donderdag 9 juni 2005 22:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een leuke tandarts: hij is zelf bang geweest van de tandarts en is getrouwd met een tandarts
Ik heb 1 keer een gaatje gehad, toen ik 12 was.quote:Op donderdag 9 juni 2005 22:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Getrouwd met je grootste angst. Dat zou een aardige zijn voor een talkshow.
Die ik nu heb ontdekte meteen een gaatje. Maar hij legt wel stap voor stap uit wat-ie doet en gaat doen, dat is wel heel prettig
.
Dat is wel heel gaaf, als je zo'n tandarts hebtquote:
quote:
ik ga wel slapenquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:32 schreef Alicey het volgende:
Het Grote WFL Feedback Topic deel 8
Eindelijk weer eens een feedback rel
Jee nu pas?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik zal straks even naar het gemeentekantoor om eindelijk een nieuw paspoort aan te vragen. Joepie!
Omdat je moest fokken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik was er nog niet aan toe gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |