Joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Die kapotte OP
Je gaat niet dit mooie topic overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef BVO het volgende:
*eindelijk screencaps heeft van Hinds optreden voor de koningin..
Reken maar!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je gaat niet dit mooie topic overDjem
vervuilen met.....haar
Oooeeeeeh, Djem, *sopsop*quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Joh.
Let op de twee onderste plaatjes en geniet
Pff, heteroquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Oooeeeeeh, Djem, *sopsop*
Nee, lukt niet
Ja daar let ik toch niet op!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:16 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Echt al heel veel topics lang geloof ik hoor
Plaatje dood
De huidige staat ook bij een andere site gehostquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou mijn huidige avatar doet het gewoon hoor.
Ook Boomspeed.
Wel die van Nano doet het wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De huidige staat ook bij een andere site gehost
Oh, die van Nano (ook Boomspeed) deed het ook niet
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:19 schreef babette21 het volgende:
hey Bupa, ben je weer 'n beetje onder de mensen.....?!?
heb ik speciaal voor jóu m'n ogen lopen scannen, krijg ik niet eens 'n reactie
uiteraard..... omdat jij ook vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef Bupatih het volgende:
(Was dat echt speciaal voor mij? Ik dacht voor Sven)
Haha..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:26 schreef babette21 het volgende:
zeg zussie, zou jij die vlaggetjes niet 's van je wangen poetsen?!
Wie wel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:23 schreef babette21 het volgende:
Wytske? nooit van gehoord.....
maar ik kijk dan ook geen belspellen...
Ja hallo!quote:
Ze doet zelfs mee met het BN'ers toernooiquote:
Ik bedoelde: Wie kijkt er nu wel naar belspelletjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ze doet zelfs mee met het BN'ers toernooi(tegenover Bonnie StClair
)
Welke zender?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Potverdrie, komt Jeff Buckley eindelijk op de radio, hapert de CD ofzo.
En nu is Kayleigh van Marillion erop.
En er zijn maar 5 seconden Jeff geweest..
Ja, ze heeft wel wat ... lekker spontaanquote:
ik moet toch 's wat van die Jeff gaan luisteren, Wup adoreert hem ook al zo....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is echt m'n favoriete zanger.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
ik moet toch 's wat van die Jeff gaan luisteren, Wup adoreert hem ook al zo....
kun je me niet 's een kopietje opsturen?!?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is echt m'n favoriete zanger..
Hij legt zoveel gevoel in z'n muziek. Het is eeuwig zonde dat hij maar 1 echt album heeft kunnen maken (tijdens het maken van de tweede is hij verdronken).
M'n e-mailadres is m'n MSN-adres. Voeg me maar toe.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:45 schreef babette21 het volgende:
kun je me niet 's een kopietje opsturen?!?![]()
ik doe niet meer aan msn.... maar ik zal je adres wel ff overpennenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n e-mailadres is m'n MSN-adres. Voeg me maar toe..
Maar ik ben niet online nu, want ik ga folders vouwen..
Ik liet altijd mijn moeder folders vouwenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
M'n e-mailadres is m'n MSN-adres. Voeg me maar toe..
Maar ik ben niet online nu, want ik ga folders vouwen..
Ow ik las eerst 'achter de kassa' gewerkt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb nooit folders gevouwen.... wel in de kassen gewerkt, da's pas kutwerk...
ik zette m'n moeder meer bij huiswerkzaakjes in, liet haar altijd m'n Duitse brieven schrijven
Ja, dat heb ik ook jaren gedaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:51 schreef babette21 het volgende:
ik heb nooit folders gevouwen.... wel in de kassen gewerkt, da's pas kutwerk...
ik zette m'n moeder meer bij huiswerkzaakjes in, liet haar altijd m'n Duitse brieven schrijven
maar.... jij woont toch in 't noorden?! hebben ze daar ook kassen?!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef mark_03 het volgende:
Ja, dat heb ik ook jaren gedaanBleh, opzich wel gezellig, maar 't was gewoon dom, lomp werk
oe ik ben beetje stoer nu.. ee nummer op het album van treble gaat over het vriendje van m'n zusjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je gaat niet dit mooie topic overDjem
vervuilen met.....haar
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
En nu is Kayleigh van Marillion erop.
En er zijn maar 5 seconden Jeff geweest..
Ik zie hem niet en bupatih ook nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wel, kijk dan zelf.
Je avatar doet het gewoon hoor.
Daaromquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef babette21 het volgende:
die van Bupa doet 't gewoon, die van Nano is helemaal wit [wat beter is dan 'n rood kruisje!!]
Drinkzequote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef babette21 het volgende:
ik ga aan de borrel, spreek jullie later [afbeelding]
EDIT: @ Nano: lang wachten is niet mijn ding.....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Timmai het volgende:
[..]
oe ik ben beetje stoer nu.. ee nummer op het album van treble gaat over het vriendje van m'n zusje![]()
want een van die mutsen was vroegah het vriendinnetje van die gozer
whehe, ik ben nog wel eens met die gozer (tevens goede vriend van mij) naar zo'n concert van ze geweestquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef Nano het volgende:
[..]
Bupa komt al zijn gemiste reacties inhalen?
Ik wil ook wel met een van "die mutsen"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef Timmai het volgende:
[..]
whehe, ik ben nog wel eens met die gozer (tevens goede vriend van mij) naar zo'n concert van ze geweest
Jawel,maar ik geloof dat ik zo dom ben geweest om alleen de url op te slaanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]Inderdaad
Nano..heb je je icon niet ergens op de pc staan ofzo?
Ik zie 3!! avatars nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Het is er maar 1 hoor.
Die van mij zit nu bij Bupatih.
Dát is dom jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Jawel,maar ik geloof dat ik zo dom ben geweest om alleen de url op te slaan![]()
Boomspeedquote:
Ik heb hem nogquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Jawel,maar ik geloof dat ik zo dom ben geweest om alleen de url op te slaan![]()
Wat is er mis met imageshack dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boomspeed![]()
En een rare met zo'n &-tekentje
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshackquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is er mis met imageshack dan?
Dat image not available-ding begint me lichtelijk te irriteren![]()
Die is niet van Boompeed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat image not available-ding begint me lichtelijk te irriteren![]()
Ja, die heb ik ook maar gevondenquote:
NEE!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook maar gevonden
Ik kan hem wel editen straks.
Is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
NEE!
Laat mij het nu gewoon sturen.
Die van mij is mooi EN scherp.
Ja maar..... nouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshack
Haha,dat was jij zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshack
nadinenoorloos@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Nano, wat is je mail?
Doet het welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
Doet jullie MSN het ook niet?
Die van mij wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
Doet jullie MSN het ook niet?
Ok dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
NEEEE!
Niet doen... je hebt nog zoveel om voor te leven enzo.
Ja,... daar heb je een gebied dat vol zit met kassen. Niet te vergelijken met wat jullie hebben denk ik (Westland heet dat toch?)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... jij woont toch in 't noorden?! hebben ze daar ook kassen?!
MSN stuurt stomme mailtjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef mark_03 het volgende:
Gisteravond schijnt MSN er ook uitgelegen te hebben
Allochtonisch Nederlandsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ende hallo, menschen.
Hoi!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ende hallo, menschen.
Van die mailtjes met een attachment van 73 kbquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:50 schreef Nano het volgende:
[..]
MSN stuurt stomme mailtjes!
Dat is het enige!
Gelijk hebben zequote:
Soort Mr. and Mrs. Smithquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
De combinatie Bupatih - niksan is dodelijk
Die vuile sletten, beetje Brad van mij afpakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Airelle het volgende:
De vuile slut... beetje Brad afpakken van Jennifer.
Ik vind het lullig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Airelle het volgende:
De vuile slut... beetje Brad afpakken van Jennifer.
Zo kan je het ook bekijken he!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Die vuile sletten, beetje Brad van mij afpakken
Een bijna getrouwde man is extra spannend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel, als je dan perse een perfecte man moet hebben, pak mij dan, maar geen bijna getrouwde Brad
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel, als je dan perse een perfecte man moet hebben, pak mij dan, maar geen bijna getrouwde Brad
Dat zag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een bijna getrouwde man is extra spannend.
Spammertquote:
Ooh ja het bekende Nederlanders toernament he ja ik zou zo effe kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
_ELMaikel_, doe je nog mee met het tournament?!
Viviënne staat er ook tussen..
Ok.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ooh ja het bekende Nederlanders toernament he ja ik zou zo effe kijken.
Wellesquote:
Nee echt niet.Ik ben er niet aan geweest.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welles
Want anders zou ik nooit zeggen: "Je icon"
Ja, dat was dat ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
He, Buup had jij laatst ook al niet iets gewonnen?
En PeRi ook al 2 keer.Ik ga ook maar eens meedoen.
Wat wil je winnen dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:26 schreef Svensational het volgende:
He, Buup had jij laatst ook al niet iets gewonnen?
En PeRi ook al 2 keer.Ik ga ook maar eens meedoen.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Nee echt niet.Ik ben er niet aan geweest.
Misschien heb jij het verkeerd gelezen?
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat wil je winnen dan?
Een zoen van mij hoef je niet te winnen hoor.
Die krijgt Bupi ook gratis![]()
Zal ik voor je koken...van woede?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:28 schreef babette21 het volgende:
wie wil er ff voor me koken?! ik heb zo geen zin....
Zal ik dan een lekker bordje.....andijvie voor je maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
neuh da's niet lief... en 't voedt ook niet echt....
Ja, maar een kus van jou kun je zo moeilijk in de cd-speler stoppen, hè?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:30 schreef Nano het volgende:
[..]
Ja jullie doen allemaal zo moeilijk met winnen enzo.
Als je het nou gewoon lief vraagt![]()
![]()
ow andijvie is wel héél lekker, vooral in de stampotversie, met kaas...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
Zal ik dan een lekker bordje.....andijvie voor je maken?
Kan allemaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar een kus van jou kun je zo moeilijk in de cd-speler stoppen, hè?
Nou ja...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow andijvie is wel héél lekker, vooral in de stampotversie, met kaas...
maar ik heb geen andijvie in huis... staat brocolli op het menu...![]()
ja.... ik heb alleen geen 300 g paksoi, 100 g sperziebonen, 1 rode paprika en 2 bosuitjes in huisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:36 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja...
Was en snijd 150 g broccoli, 300 g paksoi, 100 g sperziebonen, 1 rode paprika en 2 bosuitjes.
Verhit olie in een wok.
Voeg 2 tnt. knoflook, de ui en 2 tl. gember toe en vervolgens de sperziebonen en broccoli.
Roerbak dit 3 min.
Voeg paprika toe en roerbak nog 2 min.
Voeg de paksoi toe en roerbak nog 1 min.
Voeg 2 tl ketjap toe en schep het geheel goed om.
het lijkt wel een stuk betonquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
Oke, het ziet er via de webcam wel wat ranziger uit, maar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
Oke, het ziet er via de webcam wel wat ranziger uit, maar
[afbeelding]
Ik denk dat zo'n stukje zeep ook best hard aan kan komenquote:
Ja, als je iets wint is het meestal ook gratisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat wil je winnen dan?
Een zoen van mij hoef je niet te winnen hoor.
Die krijgt Bupi ook gratis![]()
soort: Zeepquote:
Overigens, waarom staat de Aquamarina niet op uw verlanglijst?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n stukje zeep ook best hard aan kan komen
Ik snap de "maar" niet?quote:
Ik heb hem nog niet onder de douche mogen ervarenquote:
Die heb ik nog niet geprobeerd!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Overigens, waarom staat de Aquamarina niet op uw verlanglijst?
[afbeelding]
Damn, wat heb jij een scherp omerkingsvermogenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
tis dus zeep
Skin Drink is fijn voor een droge huid.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd!
Ik wil eerst aan de Angels on bare skin, die schijnt ook goed te zijn voor de droge huid.
En zo'n lief Engels-Nederlands pratend, Lush-vrouwtje ging ons uitleggen hoe en wat en nu wil ik hem
Ik wil ook nog autorijden, dus ik kan natuurlijk niet de hele Lush leegkopen he.
Zeikstraalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Bupa, Tom had al eerder een andere avatar dan PeRi
Lush is geen goed onderwerp om grapjes over te makenquote:
Grapje Buupiepuupie. Ik vind jouw avatarblok er altijd supermooi uitzienquote:
Alles! Het is leuk, het is tof, een voorgevormd stukje Dove zeep is uit, een ruig stoer gesneden stuk Lush-zeep is heel erg in, het ruikt lekker, en het is gewoon anders en exclusief en lekker en ik word er blij vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
Maar Skaai, wat is nou het geheim van de Lush, waarin verschilt het zo van huis- tuin- en keukenzeep?
Van mij was ook een grapje hoor -> "quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje Buupiepuupie. Ik vind jouw avatarblok er altijd supermooi uitzien
Een afwasmachine biedt ook uitkomstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.. De Hemelse 100 was supertof.
.
Als je tijdens het afwassen keihard kan meezingen met Otherside van de RHCP, is afwassen ineens minder erg..
De meeste producten zijn overigens veganistisch. En vers.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alles! Het is leuk, het is tof, een voorgevormd stukje Dove zeep is uit, een ruig stoer gesneden stuk Lush-zeep is heel erg in, het ruikt lekker, en het is gewoon anders en exclusief en lekker en ik word er blij van
Die laatste van mij was ook weer een grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij was ook een grapje hoor -> "[afbeelding]"
Pardon?quote:
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
De meeste producten zijn overigens veganistisch. En vers.
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, zeep
Oh, maar das geen feestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ga er overigens zo vandoor.
..de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
ja hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, wat heb jij een scherp omerkingsvermogen!
Nou, ik kom wel terug hoor, maar 't zal vanavond laat zijn.quote:
Belgiëquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
Suiker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou, ik kom wel terug hoor, maar 't zal vanavond laat zijn.
Ik ga thee drinken bij mijn papa.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Met slagroom?
Zat vroeger bij de NCRV, deed ie wat programma's. Vooral bekend in Belgie, presenteert geloof ik de Vlaamse versie van Kopspijkersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
Dé vriend van Carlo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zat vroeger bij de NCRV, deed ie wat programma's. Vooral bekend in Belgie, presenteert geloof ik de Vlaamse versie van Kopspijkers
En is een vriendje van Carlo, ze zaten samen laatst bij TV Toppers
Tot zo ver Jo
Ik drink zo langzaam (en weinig) dat het mij idd niet uit maakt of ie meteen al on the rocks is of niet.quote:
Ohja,... das alweer wat jaartjes geledenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:34 schreef BVO het volgende:
Jo deed altijd puzzeltijd 's avonds in de zomer.
Ik ergerde me elke avond aan hem.
Ik weet niet hoe het nu is, ik heb het al maanden niet meer in m'n AT staan (wat me meer dan prima bevalt), maar voor mij is er al jaaaaren de lol vanaf.quote:
Are you serious? You really did missed al the fun?quote:
Wat was daar danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Are you serious? You really did missed al the fun?
Je bent nog geen 18quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
klaar met stemmen
Bijna grappig bupquote:
Pulse met een paar gtst sterren en natuurlijk Raiymann is laatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
Ik ga een dvd kijken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef Svensational het volgende:
Komt er nog iets leuks op TV vanavond?
He psst, Arnie zit er niet meer in hoor. Hihi.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Pulse met een paar gtst sterren en natuurlijk Raiymann is laat
Cool Bupa en Havoc zijn coole gastenquote:
Oftewel:quote:
Oh wacht, het is een woordgrapjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oftewel:
Het is allebei klinkklare onzin.
Yup.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:11 schreef babette21 het volgende:
Tom heeft mail.... [als 't goed is...]
Normaliter 1 keer, maar ik wou mijn nieuwe stukje zeep even uitproberenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
Zeg Skaai, jij doucht ook zes keer per dag he!
En ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Normaliter 1 keer, maar ik wou mijn nieuwe stukje zeep even uitproberen
Favo Lush product deel 4quote:
Heb je 'em ook laten vallen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef Skaai het volgende:
Normaliter 1 keer, maar ik wou mijn nieuwe stukje zeep even uitproberen
Ik hou niet zo van schuimbekken.quote:
Ja, mijn blote bips tegen die koude muur liet me even schrikken!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |