Van mij was ook een grapje hoor -> "quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Grapje Buupiepuupie. Ik vind jouw avatarblok er altijd supermooi uitzien
Een afwasmachine biedt ook uitkomstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hola.. De Hemelse 100 was supertof.
.
Als je tijdens het afwassen keihard kan meezingen met Otherside van de RHCP, is afwassen ineens minder erg..
De meeste producten zijn overigens veganistisch. En vers.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Alles! Het is leuk, het is tof, een voorgevormd stukje Dove zeep is uit, een ruig stoer gesneden stuk Lush-zeep is heel erg in, het ruikt lekker, en het is gewoon anders en exclusief en lekker en ik word er blij van
Die laatste van mij was ook weer een grapjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij was ook een grapje hoor -> "[afbeelding]"
Pardon?quote:
Hoe kon ik dat vergetenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
De meeste producten zijn overigens veganistisch. En vers.
Je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:22 schreef mark_03 het volgende:
Bleh, zeep
Oh, maar das geen feestquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ga er overigens zo vandoor.
..de verkeerde kant.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
ja hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, wat heb jij een scherp omerkingsvermogen!
Nou, ik kom wel terug hoor, maar 't zal vanavond laat zijn.quote:
Belgiëquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
Suiker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:26 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou, ik kom wel terug hoor, maar 't zal vanavond laat zijn.
Ik ga thee drinken bij mijn papa.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef Bupatih het volgende:
Met slagroom?
Zat vroeger bij de NCRV, deed ie wat programma's. Vooral bekend in Belgie, presenteert geloof ik de Vlaamse versie van Kopspijkersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
Jo de Poorter is van...?
Dé vriend van Carlo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zat vroeger bij de NCRV, deed ie wat programma's. Vooral bekend in Belgie, presenteert geloof ik de Vlaamse versie van Kopspijkers
En is een vriendje van Carlo, ze zaten samen laatst bij TV Toppers
Tot zo ver Jo
Ik drink zo langzaam (en weinig) dat het mij idd niet uit maakt of ie meteen al on the rocks is of niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |