het lijkt wel een stuk betonquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
Oke, het ziet er via de webcam wel wat ranziger uit, maar
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:09 schreef Skaai het volgende:
Oke, het ziet er via de webcam wel wat ranziger uit, maar
[afbeelding]
Ik denk dat zo'n stukje zeep ook best hard aan kan komenquote:
Ja, als je iets wint is het meestal ook gratisquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:27 schreef Nano het volgende:
[..]
Wat wil je winnen dan?
Een zoen van mij hoef je niet te winnen hoor.
Die krijgt Bupi ook gratis![]()
soort: Zeepquote:
Overigens, waarom staat de Aquamarina niet op uw verlanglijst?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n stukje zeep ook best hard aan kan komen
Ik snap de "maar" niet?quote:
Ik heb hem nog niet onder de douche mogen ervarenquote:
Die heb ik nog niet geprobeerd!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:13 schreef Auticia het volgende:
[..]
Overigens, waarom staat de Aquamarina niet op uw verlanglijst?
[afbeelding]
Damn, wat heb jij een scherp omerkingsvermogenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
tis dus zeep
Skin Drink is fijn voor een droge huid.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet geprobeerd!
Ik wil eerst aan de Angels on bare skin, die schijnt ook goed te zijn voor de droge huid.
En zo'n lief Engels-Nederlands pratend, Lush-vrouwtje ging ons uitleggen hoe en wat en nu wil ik hem
Ik wil ook nog autorijden, dus ik kan natuurlijk niet de hele Lush leegkopen he.
Zeikstraalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:15 schreef Svensational het volgende:
Oh, en Bupa, Tom had al eerder een andere avatar dan PeRi
Lush is geen goed onderwerp om grapjes over te makenquote:
Grapje Buupiepuupie. Ik vind jouw avatarblok er altijd supermooi uitzienquote:
Alles! Het is leuk, het is tof, een voorgevormd stukje Dove zeep is uit, een ruig stoer gesneden stuk Lush-zeep is heel erg in, het ruikt lekker, en het is gewoon anders en exclusief en lekker en ik word er blij vanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef Svensational het volgende:
Maar Skaai, wat is nou het geheim van de Lush, waarin verschilt het zo van huis- tuin- en keukenzeep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |