Ik heb hem nogquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
[..]
Jawel,maar ik geloof dat ik zo dom ben geweest om alleen de url op te slaan![]()
Wat is er mis met imageshack dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Boomspeed![]()
En een rare met zo'n &-tekentje
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshackquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat is er mis met imageshack dan?
Dat image not available-ding begint me lichtelijk te irriteren![]()
Die is niet van Boompeed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat image not available-ding begint me lichtelijk te irriteren![]()
Ja, die heb ik ook maar gevondenquote:
NEE!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook maar gevonden
Ik kan hem wel editen straks.
Is goedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
NEE!
Laat mij het nu gewoon sturen.
Die van mij is mooi EN scherp.
Ja maar..... nouquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshack
Haha,dat was jij zeker?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat imageshack er om de zoveel weken uitligt, hier op Fok!, omdat sommigen zonodig naakte vrouwen moet uploaden bij imageshack
nadinenoorloos@hotmail.comquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:20 schreef Airelle het volgende:
Nano, wat is je mail?
Doet het welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
Doet jullie MSN het ook niet?
Die van mij wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef BVO het volgende:
Doet jullie MSN het ook niet?
Ok dan nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
NEEEE!
Niet doen... je hebt nog zoveel om voor te leven enzo.
Ja,... daar heb je een gebied dat vol zit met kassen. Niet te vergelijken met wat jullie hebben denk ik (Westland heet dat toch?)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar.... jij woont toch in 't noorden?! hebben ze daar ook kassen?!
MSN stuurt stomme mailtjes!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:40 schreef mark_03 het volgende:
Gisteravond schijnt MSN er ook uitgelegen te hebben
Allochtonisch Nederlandsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ende hallo, menschen.
Hoi!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Hoi ende hallo, menschen.
Van die mailtjes met een attachment van 73 kbquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:50 schreef Nano het volgende:
[..]
MSN stuurt stomme mailtjes!
Dat is het enige!
Gelijk hebben zequote:
Soort Mr. and Mrs. Smithquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:09 schreef niksan het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze
De combinatie Bupatih - niksan is dodelijk
Die vuile sletten, beetje Brad van mij afpakkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Airelle het volgende:
De vuile slut... beetje Brad afpakken van Jennifer.
Ik vind het lullig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:23 schreef Airelle het volgende:
De vuile slut... beetje Brad afpakken van Jennifer.
Zo kan je het ook bekijken he!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:25 schreef niksan het volgende:
[..]
Die vuile sletten, beetje Brad van mij afpakken
Een bijna getrouwde man is extra spannend.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel, als je dan perse een perfecte man moet hebben, pak mij dan, maar geen bijna getrouwde Brad
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedoel, als je dan perse een perfecte man moet hebben, pak mij dan, maar geen bijna getrouwde Brad
Dat zag ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een bijna getrouwde man is extra spannend.
Spammertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |