Ik heb hem en vind hem heerlijk. Geur is niet goed te beschrijven, die moet je echt even in de winkel ruiken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
Cosmic Dreamcatcher massage bar
is die lekker?
ervaring mee?
Ja tis de geur. T ruikt een beetje te citrusachtig voor mij. Zal wel door de Neroli-olie komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:49 schreef Darkphorze het volgende:
Morgaine21, wat bevalt je niet aan de therapy massagebar? de geur?
quote:Skaai - vrijdag 6 mei 2005 @ 11:49
Ik ga btw straks ff naar Lush in Amsterdam .
Stel je komt me tegen, ik heb sportschoenen aan, rode haren, een vintage Aqua shirt en een opzichtelijke tas
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:24 schreef nixxx het volgende:
[..]Niet gezien ... Heb in de leidsestraat een sweetystack voor een vriendin gekocht.. Ik vroeg naar de stacks, verstond die verkoopster me niet goed..
SEX?!?!! .. nee stacks
ow.. die staan daar
Om kadootjes voor vrouwen te vinden is het een puike plek. Maar ik hou er toch echt niet zo van. Heb trouwens wel mijn ogen opengehouden voor foksters, maar er geen gespotquote:
Das mooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:51 schreef Sanne het volgende:
De meeting wordt waarschijnlijk dus 24 of 31 mei.
Dat staat niet helemaal goed in de openingspost.
En wat hedde gekocht?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja hallo
ik ga straks naar amsterdam
de karma zeep is lekker
dus die gaat sowieso mee.
twijfel over een massage bar, en de pied de pepper
al dat geld, al die lushdingen
Honey I washed the kids, die coco en Rockstar zitten wel samen in de Sweetie Stack.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:10 schreef Kyara het volgende:
dus die honey i washed the kids en coco zitten niet in een stack?
net terugquote:
da heb ik ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef Skaai het volgende:
Als ik de aankopen verdeel dan lijkt het niet dat ik er zoveel geld aan uitgeef
Dus je ging zeuren omdat je niks gratis kreegquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
net terug
niet veel, een stuk karma soap.
staan twijfelen bij de cosmic dreamcatcher, maarja, best prijzig. dus ik dacht, laat ik een proefje vragen.
bij de kassa aangekomen waren alle proefjes van allesop, helemaal niks meer![]()
na wat verontwaardigde woorden van mijn kant kwam er een 2e verkoopster bij, aardige mevrouw. die gaf me een stuk honey i washed the kids mee, als sample, maar best wel groot stuk nog
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik bedoel, hey, ik kreeg n groot stuk honey i washed the kids gratis mee
Eigenlijk wel:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:41 schreef MissyMirjaM het volgende:
whehe de pot verwijt de ketel dattie zwart ziet![]()
anna bella, rsi is toch geen spierpijn..
quote:Langdurige overbelasting, wrijving en prikkeling van de spieren sámen zijn de oorzaken voor het ontstaan van RSI.
Botten kan ook hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:42 schreef tonks het volgende:
Edit laatmaar
quote:Aandoeningen van spieren en skelet veroorzaakt door het werk.
Ik heb nu 5 dagen last van spierpijn en RSI heb ik al wat langer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
nouja, dat kan. ik heb ook rsi. en geloof me, spierpijn is iets heel anders
maargoed, ik denk dat het tegen spierpijn wel goed zal werken. ik denk niet tegen de rsi. hoogstens dat het de pijn iets evrlicht.
just my 2 cents
Wat een genotquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef Skaai het volgende:
Sea vegetable, ik geef je zometeen een update want ik ga hem even uitproberen!
Wel goed, maar niet leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
massage is wel goed voor je rsi.
ik denk dat een combinatie van een warm bad en een massage met zo n bar, wel veel doet
En als je dan voor een zoete massage bar gaat, (ik heb er nog nooit een gebruikt, daar niet van) dan moet je voor You've been mangoed gaan, die ruikt zo lekkerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:51 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Wel goed, maar niet leuk!
Ik laat het niet té vaak doen.
Maar thanks, misschien dat ik het eens ga bestellen.
Ga jij inderdaad eens bij Lush werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
En als je dan voor een zoete massage bar gaat, (ik heb er nog nooit een gebruikt, daar niet van) dan moet je voor You've been mangoed gaan, die ruikt zo lekker
Oepsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
dievrouw vertelde trouwens dat ze alleen samples van massage bars hadden, als er 1 per ongeluk kapot viel.
het deed een lichtje bij mij opgaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |