Je mondelinge handelingen werpen geen vruchten af M'doe.quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
D. Ik ben nog steeds niet blauw! Hodfr!
Mijn opmerking!quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef PeRi het volgende:
D. Ik ben nog steeds niet blauw! Hodfr!
Mooi is dat, ben ik het dus wéér niet gewordenquote:
Het is M'dhoe! Potdeurie!quote:Op zondag 24 april 2005 20:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je mondelinge handelingen werpen geen vruchten af M'doe.
Rellen?quote:Op zondag 24 april 2005 20:01 schreef BVO het volgende:
De nieuwe mod zal waarschijnlijk wel iemand uit dat kansloze kliekje van Yvonne worden. Hoop het, kan er een beetje gereld worden..
Of het wordt gewoon static. Hoop gezeik om niks dan.
Die kutcrew natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2005 20:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Rellen?
Waar wil jij een rel om houden dan?![]()
2x 267 toch?quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef Svensational het volgende:
Niks mis met TT# toch?
Ach ja er moet toch iemand Mod zijn!quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
Mods aan willen stellen die vrijwel nooit in een subforum komen. Maja, lama.
Sven, kloptquote:Op zondag 24 april 2005 20:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
2x 267 toch?
Of kijk ik verkeerd
Hold on
Waar is dat gebeurt?quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
quote:Op zondag 24 april 2005 20:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Rugpijn/Hoofdpijn/Verkouden/Warm/Loopneus/Hoesten etc.![]()
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Nano het volgende:
[..]
![]()
Die moeder heeft je toch niet in elkaar geslagen hè?
Te lange OP! Is een bug.quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Orginial het volgende:
Duiveltja, waarom zijn OP`s niet meer te editen?
Ah ja, het beleid daar is natuurlijk ook drie keer kut.quote:
Idd,iets warms aan en het raam lekker openzetten.Krijg je toch nog een beetje frisse lucht!quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik voel me echt keiklote, het is net zulk lekker weer.
Het beleid is niet kut, de manier waarop het gegaan is, is kut.quote:Op zondag 24 april 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, het beleid daar is natuurlijk ook drie keer kut.
Die ken ik niet. Maar het is nu een veredeld fotoboek geworden. Een klein beetje commentaar op een foto en je heb een ban te pakken.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het beleid is niet kut, de manier waarop het gegaan is, is kut.
Dat begint om 20:30quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken..
Si le temps vient ,quote:
Say that againquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Si le temps vient ,
j'tout oindrai dans rouge.
Pour ce que me emmène on sera effleuré par eux.
Dans vacuum,
mes mélodies vivent
longtemps
dans ma tête..
Weet ik, das al meer dan een jaar zo.quote:
Wel hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Orginial het volgende:
Duiveltja, waarom zijn OP`s niet meer te editen?
Je weet er wel geteld 1 te noemen en een paar keren bijna....lekker duidelijk verder hoorquote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Och, zoveel. Die Snakey of hoe 'ie heet bijvoorbeeld. En een aantal keren bijna. Maja, daar ga ik verder niet op in. Ik ga PE kijken..
Daarom is het ook logisch om om 20:09 te zeggen dat je dan PE gaat kijkenquote:
Snakey kwam wel degelijk in ONZ.quote:Op zondag 24 april 2005 20:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op zondag 24 april 2005 20:16 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben er weer van een dagje werken
Rare zin![]()
Ah ja Tessje. Was ook al zo'n succes.quote:Op zondag 24 april 2005 20:16 schreef Duiveltja het volgende:
Je weet er wel geteld 1 te noemen en een paar keren bijna....lekker duidelijk verder hoor
En nu ga ik weer, want ik moet nog douchen ,eten, buffy kijk en slapenquote:
Kun je niet iets aan dat logo doen van je BB5 weblog? Hij is best wel lelijk, als je 'm helemaal "uittrekt"quote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja Tessje. Was ook al zo'n succes.
Had er pas nog meer, zal straks nog ff in MED neuzen (de mods komen en gaan tegenwoordig met zó'n snelheid..)
Naja, buiten het kliekje kwam 'ie toch niet echt veel?!quote:Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snakey kwam wel degelijk in ONZ.
Hij was alleen een kutmod.
quote:Op zondag 24 april 2005 20:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Die kutcrew natuurlijk..
Tessje kwam óók dagelijks in ONZquote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Had er pas nog meer, zal straks nog ff in MED neuzen (de mods komen en gaan tegenwoordig met zó'n snelheid..)
Ik wil heel de bovenkant bedekken (753 x 120) maar ben niet zo handig met die phtoshopdingen.quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kun je niet iets aan dat logo doen van je BB5 weblog? Hij is best wel lelijk, als je 'm helemaal "uittrekt"
Yvonne is gewoon een omhoog gegooit ordinair wijfquote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Naja, buiten het kliekje kwam 'ie toch niet echt veel?!.
Maar goed, de grote boze bazin heeft het voor het zeggen he..
Tessjequote:
Die eerste quote gaat over anderen eigenlijk.quote:
Uhuh uhuh.quote:Op zondag 24 april 2005 20:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Yvonne is gewoon een omhoog gegooit ordinair wijf![]()
Whehe, ik ben degene die zich eraan "ergert" dus ik zal in de loop van de week wel ff kijken wat ik kan doenquote:Op zondag 24 april 2005 20:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil heel de bovenkant bedekken (753 x 120) maar ben niet zo handig met die phtoshopdingen..
Dusseh, als iemand zich geroepen voelt..
Dan is het goed.quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Whehe, ik ben degene die zich eraan "ergert" dus ik zal in de loop van de week wel ff kijken wat ik kan doen![]()
Tsja als we toch bezig zijn die Kastanova zag ik laatst ook in blauwquote:Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Uhuh uhuh.
Maar goed, dat kan je beter denken dan zeggen he?!.
Ah ja, Kastanova.quote:Op zondag 24 april 2005 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tsja als we toch bezig zijn die Kastanova zag ik laatst ook in blauw![]()
Had die kerel niet al drie keer een perm ban?
Ik vraag me af wanneer hielen likkertje eerste klas nitespeed trouwens mod word
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.quote:Op zondag 24 april 2005 20:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Van die verslaving kom jij ook nooit meer af hè!quote:Op zondag 24 april 2005 20:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En nu ga ik weer, want ik moet nog douchen ,eten, buffy kijken en slapen
Mogen we weten wie je op het oog hebt ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.
Aan je reacties te zien is duidelijk dat jij niet weet hoe het er aan toe gaat achter de schermen. Mods worden NIET alleen door Yvonne aangesteld. Ik ben bv. compleet vrij gelaten om een vervanger te zoeken, er wordt je niks opgedrongen. Uiteraard is het wel zo dat zij en de andere FA's de eindbeslissing hebben.
Hey!!!quote:Op zondag 24 april 2005 20:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah ja, Kastanova..
Ik verheug me nu al op het moment dat hij met ruzie weg gaat en heel het crewforum online wordt gezet.!
Ja dus doeg doeg doegquote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Nano het volgende:
[..]
Van die verslaving kom jij ook nooit meer af hè!
Och ja dat zal best, ik krijg alleen steeds meer de indruk dat Yvonne stevig de leiding heeft achter de schermen en haar wil wet is. Tuurlijk, de andere FA's zullen ook wel wat te zeggen hebben, maar als puntje bij het paaltje komt is Yvonne dnek ik gewoon een autoritaire trut die haar mening doorduwt. Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.quote:Op zondag 24 april 2005 20:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het als leiding niet altijd bij het juiste eind hebben qua mods. Ene keer pakt het goed uit andere keer wat minder.
Aan je reacties te zien is duidelijk dat jij niet weet hoe het er aan toe gaat achter de schermen. Mods worden NIET alleen door Yvonne aangesteld. Ik ben bv. compleet vrij gelaten om een vervanger te zoeken, er wordt je niks opgedrongen. Uiteraard is het wel zo dat zij en de andere FA's de eindbeslissing hebben.
Ja, ik ga kijken. Al zal het zonerquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.
Neequote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PeRi het volgende:
Kan dat niet allemaal naar feedback ofzo.
Waarom is het te moeilijk ?quote:Op zondag 24 april 2005 20:31 schreef PeRi het volgende:
Kan dat niet allemaal naar feedback ofzo.
Waarom word jij geen mod !quote:
heb je idd volkomen verkeerd, BVO!quote:Op zondag 24 april 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Och ja dat zal best, ik krijg alleen steeds meer de indruk dat Yvonne stevig de leiding heeft achter de schermen en haar wil wet is. Tuurlijk, de andere FA's zullen ook wel wat te zeggen hebben, maar als puntje bij het paaltje komt is Yvonne dnek ik gewoon een autoritaire trut die haar mening doorduwt. Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.
quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik ben jullie nieuwe mod.
Nee maar het is lastig communiceren met mensen die denken dat ze bepaalde dingen over anderen kunnen zeggen, terwijl ze eerst naar zichzelf mogen kijken. Pot verwijt de ketel enzo.quote:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor die mooie blauwe positiequote:
Nietes! Die plek is al aan mij beloofd!quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Okequote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee maar het is lastig communiceren met mensen die denken dat ze bepaalde dingen over anderen kunnen zeggen, terwijl ze eerst naar zichzelf mogen kijken. Pot verwijt de ketel enzo.
En het leest niet fijn.
volgens mij haal jij wat zaken door elkaar mênquote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor die mooie blauwe positie![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor verlies van die mooie blauwe positie
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?quote:
Mensen hebben een afkeer voor blauw: belastingdienst, politie, de mods op fok!quote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij haal jij wat zaken door elkaar mên
angst? mooie blauwe positie?
dit is SHOquote:Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Croupouque het volgende:
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?
Alsof ik geen binding heb met dit prachtige forum, TV is mijn lust en mijn leven!
Je PI, mênquote:Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?
Alsof ik geen binding heb met dit prachtige forum, TV is mijn lust en mijn leven!
Dat is wel een goeie slijm actie iddquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef SPK het volgende:
Ja hallo ik ben de nieuwe mod
![]()
Want ik ga mn volgende huisdier Yvonne noemen
Welkom.quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Arme naaktratjes.quote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef SPK het volgende:
Ja hallo ik ben de nieuwe mod
![]()
Want ik ga mn volgende huisdier Yvonne noemen
Welk gedicht??quote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Skaai, mijn gedicht.
Wat een eng mannetje in jou avatarquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Skaai, mijn gedicht.
Shostakovich.quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje in jou avatar![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje in jou avatar![]()
Cultuurbarbaar! Ongecultiveerde ploert! Naarling!quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind hem eng een soort enge versie van meneer aart
Gedicht!quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
Mijn buurmeisje spammed mijn grote tekenblok vol.
Haha als ik dat enge mannetje in zijn avatar zou tegen komen zou ik snel weg rennen.quote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
Ja ik dacht altijd dat bioslock er zo uit zag ook
BS ziet er nog Engelachtiger uitquote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
Ja ik dacht altijd dat bioslock er zo uit zag ook
Hoiquote:
Shostakovich, verdulle! Ken uwer klassieken!quote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha als ik dat enge mannetje in zijn avatar zou tegen komen zou ik snel weg rennen.
Lijkt op een mannetje dat naar buiten toe doet of hij de brave ambtenaar is maar die stiekem gekke dingen doet met kleine meisjes
quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Shostakovich, verdulle! Ken uwer klassieken!
quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
niet zo oneerbiedig over de bakermat van de huidige muziekwereld kleintje..
Oke leg jij mij dan eens uit de link tussen klassieke muziek en moderne rommel als Hardcore ?quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
niet zo oneerbiedig over de bakermat van de huidige muziekwereld kleintje..
And damn proud of itquote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
In het opzicht dat je geen interpunctie gebruikt.
Ik had het over muziek.quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke leg jij mij dan eens uit de link tussen klassieke muziek en moderne rommel als Hardcore ?![]()
Wat noem jij nog muziek dan tegewoordig?quote:
JIJ zegt: Hardcorequote:Op zondag 24 april 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat noem jij nog muziek dan tegewoordig?
die pop bandjes die met paddestoeltjes uit de grond lijken te komen of de trance/dance/hardcore spring muziek ? of dan toch het geschreeuw op hele harde rock platen alla ramstein ?
Muziek bestaat gewoon bijna niet meer![]()
En hij vraagt daarna:quote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
JIJ zegt: Hardcore
IK zeg: ik had het over MUZIEK
begrijpend lezen..
Ja en daarmee bedoel je dat je hardcore geen muziek vind wat ik trouwens terecht vind daarna vraag ik wat je dan nog wel muziek vindquote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
JIJ zegt: Hardcore
IK zeg: ik had het over MUZIEK
begrijpend lezen..
Mag niet over één kam scheren!quote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
en daarbuiten, muziek bestaat wel degelijk. maar omdat de jeugd te dom is om verder te kijken dan een met jamba overgoten sms/muziekzender als TMF komen ze er nooit achter.
als hij begrijpend had geleerd geleest gezijn deed. had ie die hele vraag niet gesteld. dan snapte hij wat ik bedoelde..quote:Op zondag 24 april 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En hij vraagt daarna:
Wat noem jij nog muziek dan tegewoordig?
Begrijpend lezen.
Andijvie.quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef timbob het volgende:
[..]
als hij begrijpend had geleerd geleest gezijn deed. had ie die hele vraag niet gesteld. dan snapte hij wat ik bedoelde..
muziek?quote:Op zondag 24 april 2005 21:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja en daarmee bedoel je dat je hardcore geen muziek vind wat ik trouwens terecht vind daarna vraag ik wat je dan nog wel muziek vind![]()
Maar niet groter mag ik hopenquote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Mijn oma is ouder.
ik geef maar een voorbeeld
Hoiquote:
irc is dat nou echt leukquote:
Ach, daaraan herken je SPK tenminste!quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
In het opzicht dat je geen interpunctie gebruikt.
klassieke muziek?quote:
Nauwja dan nietquote:
Zelfs met begrijpend lezen snapt niemand wat je bedoeltquote:Op zondag 24 april 2005 21:33 schreef SPK het volgende:
Ehm dit gaat over: bioslock zn avataar,interpunctie terwijl ik nu,toch echt komma's gebruik,ik en mn klein zijn,ehm dat Timbob zn oma ouder is als mij,en groter,dat Miss bliss vaag doet,en irc geen zak doet,en iets over een nieuwe mod
quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Zelfs met begrijpend lezen snapt niemand wat je bedoelt![]()
Alleen op BSquote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef SPK het volgende:
[..]
Jij valt op taalpuristen ook,krijg ik het idee![]()
quote:
Wat nouquote:
Wat kopier jij Svurno nou jij hebt mij nooit zien posten onder de naam bigmacquote:
Mja, ken je usersquote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat kopier jij Svurno nou jij hebt mij nooit zien posten onder de naam bigmac![]()
Even offtopic, je weet dat PeRi d'r account een vervolgaccount is op een andere account?quote:Op zondag 24 april 2005 21:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat kopier jij Svurno nou jij hebt mij nooit zien posten onder de naam bigmac![]()
Jaloerse trut!quote:
Of je hebt gewoon Svurno iets zien posten en doet hem naquote:
PeterRabbit?quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Even offtopic, je weet dat PeRi d'r account een vervolgaccount is op een andere account?
Dan heeft ze je echt wel zien posten onder bigmac.
Of jij moet even nadenken.quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of je hebt gewoon Svurno iets zien posten en doet hem na![]()
Of het is tegenwoordig 'in' om zo'n zin met 'of' te beginnen.quote:
je gaat weer volledig offtopic Buup.quote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of het is tegenwoordig 'in' om zo'n zin met 'of' te beginnen.
Juust.quote:
Verlepte burgertut!quote:
Of jij moet met een beter antwoord komenquote:
Of nietquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je bent uitgeluld, mac.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of jij moet met een beter antwoord komen![]()
Ruzie waar ?quote:
In de Groningse studentenscene deed iedereen dat vier jaar geleden... beginnen met "of" en dan eindigen met "OFZO!", altijd op zeer geïrriteerde toon.quote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jesus wat ben je toch een kutuser ook.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of jij moet met een beter antwoord komen![]()
Dat was een meisje dat het in haar hoofd haalde om een nick te kiezen waarvan sommigen (ik niet!) dachten dat het de nick was van een jongen.quote:
Omdat ik een onwijs strakke baas ben.quote:
Dat gebeurt hier ook al een tijdje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de Groningse studentenscene deed iedereen dat vier jaar geleden... beginnen met "of" en dan eindigen met "OFZO!", altijd op zeer geïrriteerde toon.
Bijvoorbeeld:
"Of je geeft mij even een biertje, OFZO!"
Oh wacht, misschien begon iedereen met "anders" ipv "of"... Nu ben ik in de war!![]()
Taalhypes...quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook al een tijdje.
Best irritant soms, want dan gaan héle gesprekken op die manier
quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was een meisje dat het in haar hoofd haalde om een nick te kiezen waarvan sommigen (ik niet!) dachten dat het de nick was van een jongen.
Matig!quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Taalhypes...
Pas geleden was "matig!" het hipste woord. Ik gebruik het nog steeds te vaak eigenlijk.
quote:
Konijnen zijn soms handig hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kan hier toch nooit een account hebben!
Sven, wat haalde jij op je eindexamen Nederlands samenvatten?quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij en PeRi over dat zij jou _bigmac_ noemt en dat jij zegt dat ze dat van mij kopieert en dat Skaai dan zegt dat PeRi hiervoor op een andere account zat en je dus nog al _bigmac_ zou kennen en dat PeRi dan zegt dat jij zeurt enzo en jij zegt dan ongeveer hetzelfde terug. BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen" Skaai en Bupatih zijn elkaar met scheldwoorden aan het bestoken.
Hopla![]()
Feestquote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Skaai het volgende:
Alle newbies optiefen! Hihihi.
Oh wacht.
Skaai, ik tief heul niet op
Uit je dak gaaaaaaan!quote:
Dat zou ik even moeten nakijken.quote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sven, wat haalde jij op je eindexamen Nederlands samenvatten?
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelfquote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jesus wat ben je toch een kutuser ook.
IK ZAT HIER AL EERDER DAN JIJ. Nog voor je bigmac regde zelfs.
Dan mag je eerst die 2915 blokken zeep eruit tillen, want anders wil dat douche niet echt heh.quote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef PeRi het volgende:
Ik bevind mij in den douchecabine.
Hee, soms meen ik het als ik iets zegquote:
Maar ze heeft wel gelijk. En daar ging het om.quote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelf![]()
En ik maar wachten op een heel betoog.quote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelf![]()
Schrap dat laatste maar.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij en PeRi over dat zij jou _bigmac_ noemt en dat jij zegt dat ze dat van mij kopieert en dat Skaai dan zegt dat PeRi hiervoor op een andere account zat en je dus nog al _bigmac_ zou kennen en dat PeRi dan zegt dat jij zeurt enzo en jij zegt dan ongeveer hetzelfde terug. BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen" Skaai en Bupatih zijn elkaar met scheldwoorden aan het bestoken.
Hopla![]()
Ik vind hem mooi!quote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef mark_03 het volgende:
Beev... ff snel wat gemaakt... werk 'm binnenkort wel ff (als dat nodig is)
[afbeelding]
Ja maar ik niet!quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, soms meen ik het als ik iets zeg
Toch?quote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Skaai en ik schelden nooit echt op elkaar
Als we schelden, is het uit liefde he, rampietampiewoepsiefloepsiequote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Niks daarvan. Ik heb het toch zelluf gezienquote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Ohquote:
Och nee hoor, ik maak me niet druk om dat inteeltzooitje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen"
quote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Nu ik toch nakend ben, zet ik even heel hard Boudewijn de Groot op.
Precies, poesiefloepsieknorkiekorkiepoefpoefquote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als we schelden, is het uit liefde he, rampietampiewoepsiefloepsie!
Je weet dat het verstandig is niet te schudden?quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik maakte net m''n bier open, en het spoot eruit
Ik hoop, dat wanneer je de eerstvolgende keer gaat douchen of in bad gaat, dat je door het putje spoelt!quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Nou zeg.
Volgens mij maak je je er wél druk omquote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Och nee hoor, ik maak me niet druk om dat inteeltzooitje..
Het aantal leuke mods is toch al gereduceerd naar heel laag.
Kijk! Ik sla met mijn piemel:quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
Dat voelt lekker mên, keihard op je toetsenbord rammen.
Ja en ik hoop dat jij dan klem komt te zitten in het bad.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop, dat wanneer je de eerstvolgende keer gaat douchen of in bad gaat, dat je door het putje spoelt!
Gewoon even mijn mening geven noem ik geen druk maken hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij maak je je er wél druk om
Ik ben benieuwd wie Duiveltja heeft uitgekozen, ik ben het blijkbaar niet dus
Zal je piemel leuk vinden.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Kijk! Ik sla met mijn piemel:
ihg789pmk ldv
Ik heb geen bad, en al had ik een bad, dan kwam ik toch wel klem te zitten!quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat jij dan klem komt te zitten in het bad.
schatje is toch mod bij LIFquote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon even mijn mening geven noem ik geen druk maken hoor.. Moet je me eens meemaken als ik me écht druk maak.
.
Schatje moet het worden. Maar dat zal wel niet.
Ik moest lachen, rotvent.quote:
Ja, en waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?quote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je weet dat het verstandig is niet te schudden?
Uhuh. Maar daar kom ik nooit.quote:
Ja hierquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef PeRi het volgende:
Waar is die SPK nu weer!
Het wordt toch gewoon static. Hoop bombarie om niks dus.quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Zeg, komt die nieuwe mod dan nog voor het einde van dit topic, of hoe zit dat?
Is niet te verwachten...quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Ja??quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
schatje werd toch pas mod bij LIF toen Idols bijna afgelopen was?
Tof dan die TTquote:
Ik ben er tochquote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
ik wil het anders wel een weekje proberenquote:Op zondag 24 april 2005 22:17 schreef Skaai het volgende:
Die mod komt er ooit.
Nieuwe mod is coming up. Niks geen periode gegeven. Misschien is het wel Nieuwe mod is coming up next week. Of...of...ja Duivel, waar blijft die mod??????quote:
En velen met U.quote:Op zondag 24 april 2005 22:19 schreef Skaai het volgende:
Ik ben nog steeds diep teleurgesteld dat ik geen mod ben geworden in US.
quote:Op zondag 24 april 2005 22:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nieuwe mod is coming up. Niks geen periode gegeven. Misschien is het wel Nieuwe mod is coming up next week. Of...of...ja Duivel, waar blijft die mod??????
Lieve BS,quote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Lieve PeRi.
Ik had je laatst gezien, op het station, atthans dat dacht ik.
Laat me je vertellen dat ik ben heel goed ben in het nakend-zijn,
ik kijk uit naar ons samen-nakendheid.
Groetjes,
Bioslock.
PS. Ik hoop niet dat er iemand jaloers wordt.
Ah, dan blijf ik nog evenquote:Op zondag 24 april 2005 22:24 schreef PeRi het volgende:
Nieuwe zou vanavond bekend worden dacht ik.
Ik ookquote:Op zondag 24 april 2005 22:19 schreef Skaai het volgende:
Ik ben nog steeds diep teleurgesteld dat ik geen mod ben geworden in US.
Ach, ik om 6 uur, watjequote:Op zondag 24 april 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Ik wil ook nog blijven, maar ik moet zo naar bed
Moet al om kwart over 7 (!) beginnen morgen
Naja, anders had ik ook wel gebleven denk ikquote:Op zondag 24 april 2005 22:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker! Don't blame me, mocht het niet zo zijn.
F.A's zijn roodquote:Op zondag 24 april 2005 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Je bent nog niet blauw dus ik accepteer je niet als mod nee
Precies.quote:
Je emmer was vrijdag al leeg. En nog ben je zwartquote:
What's your point?quote:
Wie zegt dat ik het ben geworden?quote:
Omdat je de beste kandidaat bentquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 april 2005 22:59 schreef Svensational het volgende:
Ja, nou komt Emma nét binnen als ik naar bed ga
Je ontkent het ook nietquote:
Nou, ok dan.quote:
Nee dat niet, jullie zijn de schuldigen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 24 april 2005 23:18 schreef SPK het volgende:
[..]
Dus de meningsverschillen of opvatting van de beleidsvoering zijn opgelost?
quote:Op zondag 24 april 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Nee dat niet, jullie zijn de schuldigen eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 24 april 2005 23:19 schreef static het volgende:
[..]
Nee dat niet, jullie zijn de schuldigen eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |