Juust.quote:
Verlepte burgertut!quote:
Of jij moet met een beter antwoord komenquote:
Of nietquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of het is tegenwoordig 'in' om zo'n zin met 'of' te beginnen.
Je bent uitgeluld, mac.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of jij moet met een beter antwoord komen![]()
Ruzie waar ?quote:
In de Groningse studentenscene deed iedereen dat vier jaar geleden... beginnen met "of" en dan eindigen met "OFZO!", altijd op zeer geïrriteerde toon.quote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Of het is tegenwoordig 'in' om zo'n zin met 'of' te beginnen.
Jesus wat ben je toch een kutuser ook.quote:Op zondag 24 april 2005 21:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Of jij moet met een beter antwoord komen![]()
Dat was een meisje dat het in haar hoofd haalde om een nick te kiezen waarvan sommigen (ik niet!) dachten dat het de nick was van een jongen.quote:
Omdat ik een onwijs strakke baas ben.quote:
Dat gebeurt hier ook al een tijdje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In de Groningse studentenscene deed iedereen dat vier jaar geleden... beginnen met "of" en dan eindigen met "OFZO!", altijd op zeer geïrriteerde toon.
Bijvoorbeeld:
"Of je geeft mij even een biertje, OFZO!"
Oh wacht, misschien begon iedereen met "anders" ipv "of"... Nu ben ik in de war!![]()
Taalhypes...quote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook al een tijdje.
Best irritant soms, want dan gaan héle gesprekken op die manier
quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was een meisje dat het in haar hoofd haalde om een nick te kiezen waarvan sommigen (ik niet!) dachten dat het de nick was van een jongen.
Matig!quote:Op zondag 24 april 2005 21:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Taalhypes...
Pas geleden was "matig!" het hipste woord. Ik gebruik het nog steeds te vaak eigenlijk.
quote:
Konijnen zijn soms handig hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die kan hier toch nooit een account hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |