quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje in jou avatar![]()
Cultuurbarbaar! Ongecultiveerde ploert! Naarling!quote:Op zondag 24 april 2005 21:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik vind hem eng een soort enge versie van meneer aart
Gedicht!quote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef Skaai het volgende:
Mijn buurmeisje spammed mijn grote tekenblok vol.
Haha als ik dat enge mannetje in zijn avatar zou tegen komen zou ik snel weg rennen.quote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
Ja ik dacht altijd dat bioslock er zo uit zag ook
BS ziet er nog Engelachtiger uitquote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef SPK het volgende:
Ja ik dacht altijd dat bioslock er zo uit zag ook
Hoiquote:
Shostakovich, verdulle! Ken uwer klassieken!quote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha als ik dat enge mannetje in zijn avatar zou tegen komen zou ik snel weg rennen.
Lijkt op een mannetje dat naar buiten toe doet of hij de brave ambtenaar is maar die stiekem gekke dingen doet met kleine meisjes
quote:Op zondag 24 april 2005 21:09 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Shostakovich, verdulle! Ken uwer klassieken!
quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
niet zo oneerbiedig over de bakermat van de huidige muziekwereld kleintje..
Oke leg jij mij dan eens uit de link tussen klassieke muziek en moderne rommel als Hardcore ?quote:Op zondag 24 april 2005 21:13 schreef timbob het volgende:
[..]
niet zo oneerbiedig over de bakermat van de huidige muziekwereld kleintje..
And damn proud of itquote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
In het opzicht dat je geen interpunctie gebruikt.
Ik had het over muziek.quote:Op zondag 24 april 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke leg jij mij dan eens uit de link tussen klassieke muziek en moderne rommel als Hardcore ?![]()
Wat noem jij nog muziek dan tegewoordig?quote:
JIJ zegt: Hardcorequote:Op zondag 24 april 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat noem jij nog muziek dan tegewoordig?
die pop bandjes die met paddestoeltjes uit de grond lijken te komen of de trance/dance/hardcore spring muziek ? of dan toch het geschreeuw op hele harde rock platen alla ramstein ?
Muziek bestaat gewoon bijna niet meer![]()
En hij vraagt daarna:quote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
JIJ zegt: Hardcore
IK zeg: ik had het over MUZIEK
begrijpend lezen..
Ja en daarmee bedoel je dat je hardcore geen muziek vind wat ik trouwens terecht vind daarna vraag ik wat je dan nog wel muziek vindquote:Op zondag 24 april 2005 21:21 schreef timbob het volgende:
[..]
JIJ zegt: Hardcore
IK zeg: ik had het over MUZIEK
begrijpend lezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |