quote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Nu ik toch nakend ben, zet ik even heel hard Boudewijn de Groot op.

Precies, poesiefloepsieknorkiekorkiepoefpoefquote:Op zondag 24 april 2005 22:01 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als we schelden, is het uit liefde he, rampietampiewoepsiefloepsie!
Je weet dat het verstandig is niet te schudden?quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Svensational het volgende:
Ik maakte net m''n bier open, en het spoot eruit
Ik hoop, dat wanneer je de eerstvolgende keer gaat douchen of in bad gaat, dat je door het putje spoelt!quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Nou zeg.
Volgens mij maak je je er wél druk omquote:Op zondag 24 april 2005 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Och nee hoor, ik maak me niet druk om dat inteeltzooitje..
Het aantal leuke mods is toch al gereduceerd naar heel laag.
Kijk! Ik sla met mijn piemel:quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
Dat voelt lekker mên, keihard op je toetsenbord rammen.
Ja en ik hoop dat jij dan klem komt te zitten in het bad.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik hoop, dat wanneer je de eerstvolgende keer gaat douchen of in bad gaat, dat je door het putje spoelt!
Gewoon even mijn mening geven noem ik geen druk maken hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens mij maak je je er wél druk om
Ik ben benieuwd wie Duiveltja heeft uitgekozen, ik ben het blijkbaar niet dus
Zal je piemel leuk vinden.quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Kijk! Ik sla met mijn piemel:
ihg789pmk ldv
Ik heb geen bad, en al had ik een bad, dan kwam ik toch wel klem te zitten!quote:Op zondag 24 april 2005 22:07 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja en ik hoop dat jij dan klem komt te zitten in het bad.
schatje is toch mod bij LIFquote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Gewoon even mijn mening geven noem ik geen druk maken hoor.. Moet je me eens meemaken als ik me écht druk maak.
.
Schatje moet het worden. Maar dat zal wel niet.
Ik moest lachen, rotvent.quote:
Ja, en waar haal je die wijsheid nou weer vandaan?quote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je weet dat het verstandig is niet te schudden?
Uhuh. Maar daar kom ik nooit.quote:
.
Ja hierquote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef PeRi het volgende:
Waar is die SPK nu weer!
Het wordt toch gewoon static. Hoop bombarie om niks dus.quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Zeg, komt die nieuwe mod dan nog voor het einde van dit topic, of hoe zit dat?
Is niet te verwachten...quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef MissBliss het volgende:
Zeg, komt die nieuwe mod dan nog voor het einde van dit topic, of hoe zit dat?
Ja??quote:Op zondag 24 april 2005 22:13 schreef Svensational het volgende:
schatje werd toch pas mod bij LIF toen Idols bijna afgelopen was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |