Sven, wat haalde jij op je eindexamen Nederlands samenvatten?quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij en PeRi over dat zij jou _bigmac_ noemt en dat jij zegt dat ze dat van mij kopieert en dat Skaai dan zegt dat PeRi hiervoor op een andere account zat en je dus nog al _bigmac_ zou kennen en dat PeRi dan zegt dat jij zeurt enzo en jij zegt dan ongeveer hetzelfde terug. BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen" Skaai en Bupatih zijn elkaar met scheldwoorden aan het bestoken.
Hopla![]()
Feestquote:Op zondag 24 april 2005 21:52 schreef Skaai het volgende:
Alle newbies optiefen! Hihihi.
Oh wacht.
Skaai, ik tief heul niet op
Uit je dak gaaaaaaan!quote:
Dat zou ik even moeten nakijken.quote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef PeRi het volgende:
[..]
Sven, wat haalde jij op je eindexamen Nederlands samenvatten?
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelfquote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jesus wat ben je toch een kutuser ook.
IK ZAT HIER AL EERDER DAN JIJ. Nog voor je bigmac regde zelfs.
Dan mag je eerst die 2915 blokken zeep eruit tillen, want anders wil dat douche niet echt heh.quote:Op zondag 24 april 2005 21:56 schreef PeRi het volgende:
Ik bevind mij in den douchecabine.
Hee, soms meen ik het als ik iets zegquote:
Maar ze heeft wel gelijk. En daar ging het om.quote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelf![]()
En ik maar wachten op een heel betoog.quote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dat is dan fijn voor je en over dat kut user kijk eerst maar eens naar je zelf![]()
Schrap dat laatste maar.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:
[..]Jij en PeRi over dat zij jou _bigmac_ noemt en dat jij zegt dat ze dat van mij kopieert en dat Skaai dan zegt dat PeRi hiervoor op een andere account zat en je dus nog al _bigmac_ zou kennen en dat PeRi dan zegt dat jij zeurt enzo en jij zegt dan ongeveer hetzelfde terug. BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen" Skaai en Bupatih zijn elkaar met scheldwoorden aan het bestoken.
Hopla![]()
Ik vind hem mooi!quote:Op zondag 24 april 2005 20:37 schreef mark_03 het volgende:
Beev... ff snel wat gemaakt... werk 'm binnenkort wel ff (als dat nodig is)
[afbeelding]
Ja maar ik niet!quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hee, soms meen ik het als ik iets zeg
Toch?quote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Skaai en ik schelden nooit echt op elkaar
Als we schelden, is het uit liefde he, rampietampiewoepsiefloepsiequote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Niks daarvan. Ik heb het toch zelluf gezienquote:Op zondag 24 april 2005 21:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrap dat laatste maar.
Ohquote:
Och nee hoor, ik maak me niet druk om dat inteeltzooitje.quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef Svensational het volgende:BVO neemt het op tegen de "Crew achter de schermen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |