Waarom word jij geen mod !quote:
heb je idd volkomen verkeerd, BVO!quote:Op zondag 24 april 2005 20:30 schreef BVO het volgende:
Och ja dat zal best, ik krijg alleen steeds meer de indruk dat Yvonne stevig de leiding heeft achter de schermen en haar wil wet is. Tuurlijk, de andere FA's zullen ook wel wat te zeggen hebben, maar als puntje bij het paaltje komt is Yvonne dnek ik gewoon een autoritaire trut die haar mening doorduwt. Maar goed, dat zal ik natuurlijk volkomen verkeerd hebben.
quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Hallo, ik ben jullie nieuwe mod.
Nee maar het is lastig communiceren met mensen die denken dat ze bepaalde dingen over anderen kunnen zeggen, terwijl ze eerst naar zichzelf mogen kijken. Pot verwijt de ketel enzo.quote:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor die mooie blauwe positiequote:
Nietes! Die plek is al aan mij beloofd!quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Okequote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee maar het is lastig communiceren met mensen die denken dat ze bepaalde dingen over anderen kunnen zeggen, terwijl ze eerst naar zichzelf mogen kijken. Pot verwijt de ketel enzo.
En het leest niet fijn.
volgens mij haal jij wat zaken door elkaar mênquote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor die mooie blauwe positie![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja dat kunnen jullie mods wel zeggen maar dat kan ook zijn omdat jullie bang zijn voor verlies van die mooie blauwe positie
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?quote:
Mensen hebben een afkeer voor blauw: belastingdienst, politie, de mods op fok!quote:Op zondag 24 april 2005 20:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij haal jij wat zaken door elkaar mên
angst? mooie blauwe positie?
dit is SHOquote:Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Croupouque het volgende:
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?
Alsof ik geen binding heb met dit prachtige forum, TV is mijn lust en mijn leven!
Je PI, mênquote:Op zondag 24 april 2005 20:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat, is dat zo ongeloofwaardig?
Alsof ik geen binding heb met dit prachtige forum, TV is mijn lust en mijn leven!
Dat is wel een goeie slijm actie iddquote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef SPK het volgende:
Ja hallo ik ben de nieuwe mod
![]()
Want ik ga mn volgende huisdier Yvonne noemen
Welkom.quote:Op zondag 24 april 2005 20:32 schreef Croupouque het volgende:
Arme naaktratjes.quote:Op zondag 24 april 2005 20:44 schreef SPK het volgende:
Ja hallo ik ben de nieuwe mod
![]()
Want ik ga mn volgende huisdier Yvonne noemen
Welk gedicht??quote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Skaai, mijn gedicht.
Wat een eng mannetje in jou avatarquote:Op zondag 24 april 2005 20:54 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Skaai, mijn gedicht.
Shostakovich.quote:Op zondag 24 april 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje in jou avatar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |